05.02.2009 da eymen tuğra mız dünyaya gözlerini açtı

Konusu 'Doğum Öyküleri' forumundadır ve PureHate tarafından 7 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PureHate
  1. PureHate

    PureHate Uğur böcüğüm (ÖzLem) Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.118
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar merhaba
    Bilenler var Çarşamba hafif kanlı akıntım gelmişti ertesi gün de nişanım geldi 2 sefer ve yavaş yavaş suyum gelmeye başladı hastaneye gittik çatım dar olduğu için tekrar muayene etti doktor henüz açılma yoktu yarım cm ancaydı anlattı zor bir doğum olabilir diye ilk başta kararsız kaldık ama normali denemek istedim acımın çok olduğu yerde sezeryana alıcaklardı yatışım yapıldı suni sancı verildi ilk başta bişi yoktu pek ama o sancı mahvetti beni 2 dk bir gelmeye başladı en son çok şiddetliydi hemşire sancılar çok şiddetli serumu kesiyorum dedi dr devamlı kontrol etti 4 saat sancı çektim ama yarım cm den yukarı çıkmadı açılmam dr da bende vazgeçtik sezeryana karar verdik ama iyiki denemişim diyorum normalide sonradan keşke demem yani..
    Bebeğim Eymen Tuğra saat 9:24 te 3250 gr 50 cm olarak dünyaya geldi. :nazar::nazar::nazar:Annelik ne zormuş yaa bizimki amma memeci çıktı ama çok farklı bi duygu gerçekten devamlı emişiyoruz gazını çıkarıyorlar altını değiştiriyorlar kendim daha tam olarak toparlanamadığımdan bir kere altını değştirim dedim bu sabah ewe geldiğimizde işedi heryere beceremedim aldılar elimden zaten ağrı kesicilerle duruyorum inş. en kısa zamanda iyleşip bebişime kendim bakmak istiyrm:ecrin_bebek::ecrin_bebek::KK46:
     
  2. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PureHate
  3. evdefnaz

    evdefnaz ﷲ Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    5.385
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    özlemcim gözün aydın hayırlı bir bebek olur inşallah annelik çok zor annelerin anne olunca anlayacaksınız dedikleri kadar var hakikaten inşallah sağlıklı mutlu ve huzurlu bir evlat olur eymen allahım onu sana babasına ve sevdiklerine bağışlar sende en kısa zamanda toparlanırsın merak etme 10 güne kalmadan ayakta gezmeye başlarsın inşallah
     
  4. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PureHate
  5. ssaslan

    ssaslan oğluşuna aşık (Sibel) Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.792
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım hoşgelmişsiniz oğluşunla evinize, gözünüzaydın
    oğlan annelerinin değişmez kaderi bu sanırım
    her alt açmada başka vukuatlar oluyor
    bir seferinde 4 bez kirlettiğimiz oldu bizim :))

    maşallah bol bol emsin inş. da sarılık problemi falan olmasın
     
  6. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PureHate
  7. neslim35

    neslim35 gül kokulu kızım... Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    999
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    maaşallah canım allah bağışlasın darısı başımıza bebişinin resimlerini bekliyoruz
     
  8. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PureHate
  9. SeHNaz

    SeHNaz Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.895
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    masallah allah anali babali büyütsün ins darisi bizlerin basina
     
  10. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PureHate
  11. PureHate

    PureHate Uğur böcüğüm (ÖzLem) Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.118
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Teşekkür ederim kızlar bol emiştiğimiz için sarılık sorunumuz şimdilik yok inş. da olmaz. Allah herkese tattırsın bu duyguyu süper bişi gerçekten oğlum gaz sancısından ağlayınca bende ağladım ama şimdi yavaş yavaş alışıyoruz.
     
  12. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PureHate
  13. EU2

    EU2 Guest

    cnm hosgeldin massallah oglunla sana :nazar:
    rabbim melegine saglik uzun ömür versin güzel günlerini görmek nasip etsin ins,
    ins. en yakin zamanda yaralarinda iyilesir cnm cooooooook öptük sizi .........
     
  14. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PureHate
  15. selin25

    selin25 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    935
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    gözun aydin canim, Allah´im anali babali buyutsun.
     
  16. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PureHate
  17. hayaletorka

    hayaletorka Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    özlem allah analı babalı büyütsün darısı başımıza
     
  18. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PureHate
  19. demircool

    demircool kişisel rütbeymiş hıh Pro Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.409
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    ayy hayatım gözünüz aydın tebrik ederim allah analı babalı büyütmek nasip etsin :)