1 ayda 5 kilo verdiren diyet

Konusu 'Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz' forumundadır ve sevgilim_benim tarafından 12 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgilim_benim
  1. sevgilim_benim

    sevgilim_benim SeNi_çoK_OZLeDiM_AsKeRiM Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.156
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Formsante dergisindeki habere göre, artık evinizde ya da İstanbul'un en şık restoranlarında, lezzetten ödün vermeden diyet yapabileceksiniz. Selahattin Dönmez'in hazırladığı, aylık diyet programlarını sayfalarımızda takip etmeniz yeterli. Bu ayki diyet programımızı Nişantaşı Zazie restoranda bulabileceksiniz.

    Yaza 1 ay gibi kısa bir süre kaldı; şu ana kadar fazla kilolarınızdan kurtulmak adına hiçbir hazırlık yapmadıysanız Beslenme Uzmanı Selahattin Dönmez'in hazırladığı "Son Dakika Diyetleri" tam size göre. Yaz ayları boyunca da imdadınıza yetişecek bu diyetleri, önümüzdeki aylar boyunca, sayfalarımızda bulabileceksiniz. Her ay farklı bir diyetten oluşacak bu programda, 1 ay sonunda 5 kilo verebilirsiniz. Her bir diyet programı evde, 1 ay kendi kendinize rahatlıkla uygulayabileceğiniz şekilde hazırlandı. Dışarıda yemek yediğiniz günlerde de diyetinizi bozmak zorunda değilsiniz; çünkü bu diyetleri, her ay, İstanbul'un en şık restaurantlarında da bulabileceksiniz. Bu ayki diyetimiz 1 ay boyunca Nişantaşı'nda, Zazie Restaurant'ta olacak.

    1. HAFTA DİYETİ
    Bu bir haftalık diyetin özelliği, tam taneli tahıllar, farklı renkte sebzeler ve yağlı tohumların harmanlanması ile elde edilmiş düşük glisemik indeks içermesi. Ayrıca farklı kuru meyvelerin bir arada kullanılması ile ara öğünlerde bitkisel ve yararlı kimyasallardan elde edilen yüksek antioksidan etkisi var. Toplam 2.5 kg verdiriyor.
    Kahvaltı: 1 su bardağı süt içerisine 5 yemek kaşığı tahıl gevreği veya 4 yemek kaşığı müsli
    Ara: 1 adet kuru incir + 1 adet kuru kayısı + 1 adet tam ceviz
    Öğle: 1 küçük tabak spagetti bolonez (kıymalı ve peynirli spagetti) ve domates, salatalık dilimleri
    İkindi: 1 adet kuru incir + 1 adet kuru kayısı + 1 adet tam ceviz
    Akşam: 1 adet zeytinyağlı ve garnitürlü enginar, 1 ince dilim ekmek ve az yağlı çoban salata veya 4 yemek kaşığı zeytinyağlı kuru baklagil yemeği, 1 ince dilim ekmek ve az yağlı salata
    Yatarken: 1 orta boy elma veya kivi veya portakal veya 2 ince dilim ananas veya 7 adet taze çilek

    2. HAFTA DİYETİ
    Bu diyet 1 kg kadar vermenizi sağlayacak ve tekli doymamış yağ asitlerinden zengin olduğu için kolesterolünüzün düşmesine, sindirim problemlerinizin çözümüne yardımcı olacak.
    Kahvaltı: 1 ince dilim peynir, 1 ince dilim tam buğday ekmeği, 3 adet yeşil zeytin, domates, salatalık, tatlı kırmızı biber
    Öğle: Akdeniz salatası ve 1 ince dilim ekmek
    İkindi: 1 orta boy elma veya armut veya portakal veya 2 adet mandalina
    Akşam: 1 ince dilim Saumon Provençale (somon ızgara) 1 ince dilim ekmek ve salata veya yarım Roast Chicken (ızgara, fırınya da-haşlama tavuk göğsü), 2 yemek kaşığı bulgur ya da-pirinç pilavı ve az yağlı salata
    Ara: 1 su bardağı süt ve yarım, orta boy taze elma

    3. HAFTA DİYETİ
    Bu hafta 500-800 gr arasında kilo vereceksiniz. Bu diyetle "Fark Etmeden Diyet" ekibinin özel mönüleri ile tanışacak ve bu formüllerle metabolizmanızı hızlandırıp, kilo vermenizin devamını sağlayacaksınız. Fiziksel aktiviteyi yine unutmuyoruz ve 4. haftanın diyetinde de devam ediyoruz.
    Kahvaltı: 1 adet yumurta, 1 karper kadar peynir, 1 ince dilim ekmek, 1 su bardağı Fark Etmeden Diyetin Metabolik Denge Sıvısı, bol taze ve tatlı kırmızıbiber
    Öğle: Fark Etmeden Diyet'in Enginarlı Salatası ve 1 ince dilim ekmek
    İkindi: 10 adet badem, 1 yemek kaşığı kuru siyah üzüm, 1 su bardağı Fark Etmeden Diyet'in Metabolik Denge Sıvısı
    Akşam: Küçük bir porsiyon Roast Chicken (ızgara, fırın ya da haşlama tavuk göğsü), az miktarda patates püresi, salata veya 3 adet ev yapımı köfte, 1 ince dilim ekmek ve az yağlı salata
    Ara: 1 su bardağı taze domates suyu

    Bu diyetteki tarifler
    Fark Etmeden Diyet'in Enginarlı Salata tarifi": 2 adet taze enginarı haşlayın ve küp küp doğrayın, limonlu sıcak suda bekletin. Yarım kase yeşil zeytinin çekirdeklerini çıkarın ve ince ince kıyın, ayrı bir tavada çok az yağ ile 3 adet tatlı taze kırmızı biberi hafif ateşte çevirin ve zarlarını soyup ince ince doğrayın. 2 adet kırmızı soğanı da ince ince doğradıktan sonra bir salata kasesi alın. Salata kasesi içerisinde bol marul, taze nane ve taze fesleğeni yerleştirin, üzerine kırmızı soğan, yeşil zeytin ve tatlı kırmızı biberleri serpiştirin en üste de enginarları ekleyin. Üzerine Fark Etmeden Diyetin salata sosu ile tatlandırın.
    Fark Etmeden Diyetin Salata Sosu tarifi": Rondo içerisine 1/3 su bardağı balsamik sirke, 2 diş sarımsak, 1 yemek kaşığı taze doğranmış fesleğen, 1 adet közlenmiş taze tatlı kırmızıbiber ve 1 çay kaşığı biberiyeyi koyup karıştırın, sosunuz hazır.
    Fark Etmeden Diyet'in Metabolik Denge Sıvısı tarifi: 1 tencere veya kaba 2 orta boy elma ve 1 orta boy limonu kabukları ve çekirdekleri ile dört eşit parçaya bölüp koyun, üzerine 1 adet, dal veya rulo tarçın, 1 tatlı kaşığı tane karabiber, 1 tatlı kaşığı tane karanfil ekleyin. 3 litre suyla kaynatıp, süzüp, şişelerde saklayın.

    4. HAFTA DİYETİ
    Bu diyet son hafta uygulayacağınız ve en az 500 gram verebileceğiniz bir Pretoks Diyeti. Bu diyetle bedeninizin canlandığını hissedecek, baharı bağışıklık sisteminizi güçlendirerek geçireceksiniz.
    Kahvaltı: 1 su bardağı taze sıkılmış nar suyu, 1 ince dilim peynir ve 1 ince dilim çavdar ekmeği, bol taze nane, taze maydanoz
    Ara: 1 su bardağı taze sıkılmış portakal suyu
    Öğle: 1 kase zeytinyağlı sebze yemeği, 1 ince dilim çavdar ekmeği ve az yağlı salata
    İkindi: 1 su bardağı taze sıkılmış meyve suyu
    Akşam: 1 kase sebze çorbası, 1 ince dilim ekmek ve az yağlı salata
    Ara: 1 su bardağı taze sıkılmış elma suyu
    Not: Diyetimizde, ögle ve akşam mönüleririn yerini değiştirilebilirsiniz.

    BUNLARA DİKKAT!
    o Ayda 5 kilo vermek amacıyla hazırladığımız haftalık diyetlerde, günde 2 fincanı geçmeyecek şekilde adaçayı, ıhlamur veya yeşil çay içilmeli.
    o Kolalı ve gazlı içecekler tamamen yasak.
    o Günde 8-12 su bardağı (1 su bardağı 200 ml) su alımı yağ yakımını arttıracak.
    o Mutlaka haftada 4 kere, 60 dk orta tempoda yürüyüş yapılmalı.
    o Kahve, sütsüz, kremasız ve şekersiz olmak üzere günde 2 fincan kadar içilebilir.
    o Diyete başlamadan önce eski beslenme bilgilerinizi unutun. Çünkü bu diyet sistemi, farklı bilgileri içeriyor ve yağ yakımı için özel öneriler sunuyor. Programa düzenli uymak, sizi hedefe daha kolay ulaştıracaktır.
    o Her gün tartılmak, bu diyeti uygularken yasak. Diyete başlanacağı günün sabahı, ince kıyafetlerle ve aç karnına tartılın ve not edin. Ve sadece hafta bitince tartılın. Yani diyet değişikliği olduğu gün (1 haftalık diyet bitip, diğer hafta başladığında) herzaman benzer kıyafetle ve aynı zamanda tartılmanız gerekiyor.

    Beslenme Uzmanı Selahattin Dönmez 'in tavsiyeleri...
    "Kaliteli yaşamın en önemli unsuru yeterli ve dengeli beslenmektir. Beslenmenin, yaşam tarzının önemli bir bileşeni olduğu hep hatırlanmalı. Kilo yönetimi programlarına baktığımızda görülen en önemli sıkıntı, kilo verme süreci değil, kilo korumadaki zorluklar ve verilen kiloların geri alındığı yönünde. Bu nedenle, beslenme tarzınız, sizin kilo yönetiminizde nasıl bir yol izlediğinizi ele veren en önemli nokta.

    Unutulmamalıdır ki, kötü besin yoktur, kötü beslenme vardır. Yaza 1 ay kala sizlere, tek düze diyetlerden uzak, sosyal yaşamı da etkilemeyecek bir son dakika diyeti hazırladım. Ev dışında da rahatlıkla uygulayabileceğiniz bu diyetlerle ayda 5 kg verecek ve vücut yağ kitlenizi azaltacaksınız."
     
  2. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgilim_benim
  3. sevgilim_benim

    sevgilim_benim SeNi_çoK_OZLeDiM_AsKeRiM Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.156
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar ben bu diyete başlamak istiorum bana eşlik edecek olanlar varmııı bayanssulusmile hep beraber üstesinden gelelim şu kilolarınnn:gitme:eek:puyorumnanaktan