1 hafta içinde 2.kez kanama ?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve Nil tarafından 11 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Nil
  1. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.669
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    153
    arkadaşlar ayın 2 sinde adet oldum 4 gün sürüyor...ve bugün akşam saatlerinde bir baktım ki kanamam olmuş fazlaca... sizinde başınıza geldi mi? sebebi ne olabilir?... kist ten şüphelendim ben ...4-5 gündür de hastayım burun tıkanıklığı-öksürük -boğaz tahrişi vs .. bağlantı kuramıyorum elbette..diğer bir olasılıkta adetimin çok sancılı olması ve ağrı kesici kullanmam her ay ... bu ay farklı bir ağrı kesici kullandım CADIARZU sizin bir fikriniz ya da deneyiminiz var mı ?:sinifsinif:
     
    Son düzenleme: 11 Ekim 2009
  2. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Nil
  3. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    Normalde ağrı kesiciler adeti keser diye biliyorum ve
    hiçbirşekilde o dönemde ilaç alınmaması taraftarıyım...
    adetiniz bittikten sonraki kanamanız için
    mutlaka doktora gidin,ihmal etmeyin...
    sebebi herşey olabilir...
    sevgiler...
     
  4. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Nil
  5. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.669
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    153
    aslında çok haklısın ama ağrı kesici içmeden de durmam mümkün olmuyor:sinifsinif:
    duvarları tırmalıyorum acımdan resmen ..ağrı kesicilerde ağrımı kısmen kesiyor zaten... ne yazık ki, kanama devam ediyor:gitme:
    tşk ederim ..sevgiler..
     
  6. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Nil
  7. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    Bilirim o ağrıları ,ama inanın
    çekiyorum ve ilaç içmiyorum...çünkü içtiğimiz ilaç tedavi etmiyor sadece
    kısa süreli ağrıyı dindiriyor,önemli olan ağrının ve kanamanın nedeni...
    lütfen ihmal etmeyin ve acilen jinekoloğa gidin...
    Acil şifalar diliyorum...
    sevgiler...
     
  8. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Nil
  9. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.669
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    153
    arkadaşlar benzer durumu yaşayıp da,fikir sahibi olan yok mu ? aranızda...
    nedeni ne olabilir...
     
  10. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Nil
  11. normalde 35-40 günde bir regl olurken bu yaz 20 günde bir sadece leke şeklinde regl oldum.çokta sancılı oluyorum senin gibi. malesef doktora gitmedim. tüylenme sorunumda başladı bende iyice araştırdım ve yasmin kullanmaya başladım. bakalım ne olcak. doktora gitmemek benim ayıbım. sende ben gibi yapma ve doktora git bence. reglin düzenliyse 2 gün kala majezik içebilirisin günde bir tane. doktor önermişti bana.
     
  12. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Nil
  13. MutlulukRecetem

    MutlulukRecetem EvlendmEkonomiyeCanVerdim Pro Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.447
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Ablacim, kullandigin agri kesiciden olmustur.

    Bazi agri kesiciler,daha da cok kanamaya sebep oluyor,yani tam aksine bilindigi gibi kesmiyor.

    Mesela bunlardan biri örnek olarak Asp.. (diye basliyor,isim vermek belki yasaktir)..
     
  14. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Nil
  15. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.669
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    153
    canım adet düzenim çok ta düzenli olmamakla birlikte 24-28 günde bir...
    netten ve forumdan benzer başlıklarda okuduğum kadarıyla stres veya ilaç kullanımı da sebeb oluyormuş..ki şuan antibiyoik kullanıyorum üst solunum yollarım için...5 gündür hastayım :gitme: daha öncede ayda 3 kez adet görmüştüm ve dr a gittim ,4mm lik bir kist çıkmıştı nedeni ise yumurtalıklarımın fazla çalışmasında ötürü demişti... ama bu neyin nesi bilemiyorum ya bir kist yine (umarım iyi huyludur..) yada hormanel belki antibiyotik kullanımı:sinifsinif: bu arada dün cinsel ilişki sonrası (30 dk sonra)bu kanamam oldu :kedi:
     
  16. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Nil
  17. birde bebe aspirini arttırıyormuş ama asprinin kanı sulandırma etkisinden kaynaklanıyor bu. mesela kanamalı bir kaza geçirdiğinizde doktorun size sorduğu bir sorudur apsrin kullanıp kullanmadığınız..
     
  18. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Nil
  19. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.669
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    153
    canım her ay kullandığımdan farklı bir ağrı kesici kullandım ..bu da bir neden olabilir mi bilemiyorum ...a.s.