1 yaş aşısı nasıl olacak offf

Konusu 'Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bi' forumundadır ve sule-46 tarafından 14 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sule-46
  1. sule-46

    sule-46 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.403
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu 1 yaş aşısnı nasıl yaptıracagız?Son kontrolde tartamadık bile.İtiraz etti.Önceki aşılar kolaydı neyse,aklı pek ermiyorudu.
    Önce anlatırız manlatırız tamam, şöyle lazım,böyle lazım. ben geriliyorum düşündükçe,eşime bugun diyorum sağlık ocagına götürelim şimdiden alışsın ortama.
    Korkar da fobi olusursa :KK43:
    Hele özel aşıları düşünüyorum da dr undan nefret ediyor, ona hiç dokundurtmaz valla.topitop veriyo anca 5 dakika duryoruz odada.
     
  2. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sule-46
  3. pisicik_26

    pisicik_26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.507
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    benim kızım 1.5 aylık sonu 2 aylık olcak ve nasıl aşı yaptırıcaz çok ağlıcak diye kara kara düşünüyorum büyüyünce dahamı zor oluyo bu işler CADIARZU
     
  4. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sule-46
  5. Viola

    Viola Yiğitim bitanem.. Pro Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.279
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Canım,yiğitte tartılırken ve boyu ölçülürken ağlıyor son zamanlarda..1 yaş aşısını geçenlerde olduk biz.aynı anda pnömokok son dozda olduk.biraz ağladı sonra sustu..onların iyiliği için yapıyoruz,biraz ağlasınlar..üzme kendini..
     
  6. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sule-46
  7. fxuxsfxuxs

    fxuxsfxuxs yanılsamalar ülkesi Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.533
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    walla kolunu bacağını tuta tuta bağırta bağırta yaptıracağız mecburen
    ben ağlamasından çok bacağını kıpırdatır da bişey olur diye korkuyorum
    babası ve ya hemşireler tutuyor, benim gücüm yetmez diye kendime güvenemiyorum
    altunhan seninki daha anlamaz birşey, iğne çıkınca susar, acıyı pek hissetmiyorlar o dönemde
     
  8. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sule-46
  9. xeno

    xeno Carpe Diem Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.615
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çınar yaklaşık 1o. aydan bu yana yıkanırken olduğu gibi muayene olurkende sorun çıkarıyor. Doktorumuza bayılıyor görür görmez huu aaaa cccııı diye boynuna atlıyor ama iş muayeneye gelince cırta bağlıyor. Doktora gitmeden önce annemin tansiyon aletinin stateskopunu veriyoruz eline oynasın korkmasın diye anlatıyoruz ama kar etmiyor. Yatarak muayene olmuyor kucakta oluyoruz. 1 yaş aşısını koldan yaptı huuu aa cııı. Benim oğlum aşı yapıldı bitti, bantlama aşamasında ağladı. Yapacak birşey yok onların iyiliği için olacak bu aşılar. Zaten acımıyormuş kıllığına ağlıyor sıpalar.
     
  10. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sule-46
  11. tebessum77

    tebessum77 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.516
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim kızım dr. odasına girince duvarda asılı olan kulağa bakılan aleti görünce basıyor çığlığı kucakta muayene oluyoruz
    aşı yapılırkende 3 kişi tutuyoruz ancak
     
  12. 18 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sule-46
  13. sule-46

    sule-46 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.403
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dün yaptırdık , ağladı biraz ama sonra koridora cıkınca ordaki çocuklara dalınca unuttu.
    şimdi asıl iş dr umuzun yapacağı özel aşılarda.hemşire bayan diye iğneyi yaklaştırana kadar ses cıkarmadı.erkeklerle arası pek yok.
    hemşire bu canlı aşı,suciceği aşısı için 1 ay bekleyin dedi.dr umuz ne zamana çağırmıştı unuttum .
     
  14. 18 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sule-46
  15. inciboncuk

    inciboncuk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    aslında nasıl başlarsa öyle gider diye düşünüyorum demir bu güne kadar olan aşılarıda hiç ağlamadı , küçüklükten beri hep aşı olurken yüzüm ona dönük şekilde ben tutarım kolunu bacağını , hatta bu aşı yakar iyi tutamazsınız biz tutalım falan dedikleinde bile yok ben tutarım diye inat etmiştim acıyı hissedip yüz şekli değişince benim yüzümdeki gülümseme ifadesini görünce herşeyin yolunda gittiğini anlar ve ağlamazdı , dolayısıyla 1 yaş aşılarında da daha önce kötü bir deneyim yaşamadığı için diretmedi sadece iğne batınca biraz ağladı o kadar sonra hemen sustu i size tavsiyem (özellikle bebeği küçük olanlar)muayene ve aşılarda hep sizi görebileceği şekilde karşısında olup ona dokunun ve bebeğinizi kendiniz tutun . kolay gelsin
     
  16. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sule-46
  17. fxuxsfxuxs

    fxuxsfxuxs yanılsamalar ülkesi Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.533
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    su çiçeği 13. aydamıydı?
    BİZ PNÖMOKOKLARI 4-6-8 de olduk
    son doz 13 yazmış dr. nasıl olacak şimdi?
     
  18. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sule-46
  19. fxuxsfxuxs

    fxuxsfxuxs yanılsamalar ülkesi Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.533
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ...............................................
     
    Son düzenleme: 20 Nisan 2009
Benzer Konular: aşısı nasıl
Forum Başlık Tarih
Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bi 6. ay aşısı nasıl oluyor ve sonuçları ne? 17 Ağustos 2009
Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bi rota virüs aşisi sonrasi agir kusma :(((( 9 Ekim 2014
Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bi rotavirüsü aşısı ve göbek fıtığı 2 Ekim 2014
Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bi Grip asisi 18 Haziran 2014
Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bi Rota Virüsü aşısı yaptıran varmı aranızda arkadaşlar.... 21 Nisan 2014