11 yılın ardından gelen mucize, olmaz demeyin...

Konusu 'İnfertilite / Kısırlık' forumundadır ve axsxina tarafından 30 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : axsxina
  1. axsxina

    axsxina Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.133
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar bir bayanla tanıştım çok etkilendiğim hikayesini size anlatmak istiyorum.

    bu abla 11 yıllık evli, pkolu, bir ay adet olur 2 ay olmaz, sonra 1 ay olur 3 ay olmazmış. 2 defa aşılama yaptırmışlar ama tutmamış, 3.aşılamayı yaptırmak için tekrar doktora gitmiş, doktor adetinin 3.günü gelmesini söylemiş, o da adet olmadığını ve zaten düzensiz olduğunu söyleyince eczaneden alması için bir adet söktürücü ilaç yazmış, ama ne olur ne olmaz sen önce bir test al ve gebelik testi yap demiş, kadıncağız ümitsizce testi almış tabi ilacı da... bu arada yaşadığı mide bulantısını üşütmeye bağlıyormuş, hamile olabileceği aklına bile gelmiyormuş, testi yapmış bir bakmış 2 çizgi, inanamamış, hemşire olan komşusuna gitmiş, testi yenilemişler tekrar iki çizgi...... hüngür hüngür ağlamaya başlamışlar, eşine söylemiş adam da inanamamış duyduğuna, ve o gün gün boyu namaz kılıp şükretmişler Allah'a, şimdi 38 haftalık hamile, kız bebek bekliyor....

    Arkadaşlar yaklaşık 1,5 yıl bekleyen biri olarak biliyorum ki beklemek gerçekten zor, ama şu da bir gerçek ki Rabbim nasip etti mi, gelecek misafirin vakti saati geldi mi hiçbirşey engel olamıyor, bebek bekleyen arkadaşlar ne olur ümidinizi yitirmeyin, Rabbim herkese hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin, O neylerse güzel eyler.
     
  2. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : axsxina
  3. grafiti

    grafiti Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    544
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    canım benim ne güzelde yazmıssın.benimde amcamların cocuğu olmuyordu.doktora gittiler.sorun yengemdeydi.doktor ameliyat olmadan ve ilaç tedavisine başlamadan bebek sahibi olmanız mucize demiş.onlarında sağlık karneleri ve durumları pek musait olmadığı için tedavi olamadı yengem.aradan 8 sene gecti.bu arada yengemde 6 ayda 1 adet olur.neyse yengem bana diyor cok şişim bende neden ki diyorum söktürücü aldım içtim ama hala olamadım biliyuosun hiç adet olmuyorumm.bana sıkıntı yaptı diyor.bende hamile olmayasın dedim yok be canım ne olcam dedi doktor mevlana mucizesi mi bekliyosunuz demiş.sabah oldu ben onu saglık ocagına götürdüm zorla.orda baktılar pozitif.özele gittik.4 aylık 1 haftalık hamileymiş.haberi yok bide çok kilolu anlamıyor tabi..çok sasırmıstık.yani kadın neler yapmıs adetim gelsin diye ne ilaçlar içmiş ama düşmemiş.allahın mucizesi bu işte dediğin gibi allah bi vakit bi zman vermiş o geldiğinde kimse tutamaz bu misafiri.şimdi kızları oldu 4 yasında ama suan ikinci için uğrasıyorlar olmuyor.demek stediğim ümidiniizi hiç bi zaman kesmeyin.doktorun dediği mevlana mucizesi oldu.allahım herkese nasip etsin inşallah...
     
  4. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : axsxina
  5. hpt_honey

    hpt_honey bebişim gıvış gıvış maşlh Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.460
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    oo ne güsel yazılar bende 5 yıldr bekliyorum bi mucize olcak diye gel artık meleğimmmmmmmmmmm:Saruboceq:
     
  6. 6 Ocak 2009
    Konu Sahibi : axsxina
  7. trapper55

    trapper55 Çok Şükür Allah'ım Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    473
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar okudukça ümitlendim rabbim bizede mucizesini nasip etsin
     
  8. 6 Ocak 2009
    Konu Sahibi : axsxina
  9. Ayshe

    Ayshe MUTLUYUMMMMM.:)) Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.029
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    allah inşallah hepinize nasip etsin arkadaşlar...
     
  10. 6 Ocak 2009
    Konu Sahibi : axsxina
  11. JJuLiEtt

    JJuLiEtt Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11.605
    Beğenildi:
    52
    Ödül Puanları:
    198
    rabbin insallah bizede mucizesini gösterir
    bebişlerimize tek tek kavusuruz :Saruboceq:
     
  12. 7 Ocak 2009
    Konu Sahibi : axsxina
  13. axsxina

    axsxina Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.133
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Rabbim tüm dileyenleri yavrucuklarına kavuştursun inşallah, ama arkadaşlar unutmayalım isterken Allahımızdan hep hayırlı ve sağlıklı evlatlar için dualar edelim :Saruboceq:
     
  14. 7 Ocak 2009
    Konu Sahibi : axsxina
  15. Eylul

    Eylul Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.223
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    Rabbim günü geldiğinde sevindiriyor demekki
    sabrın sonu selamattir diye boşuna dememişler
    Allah hepimizin yüzünü tez zamanda güldürsün işallah :Saruboceq:
     
  16. 7 Ocak 2009
    Konu Sahibi : axsxina
  17. PEMBE RXUXYA

    PEMBE RXUXYA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    inşallah allah hepimize mucizelerimizi canlarımızı bağışlar
     
  18. 7 Ocak 2009
    Konu Sahibi : axsxina
  19. Diyar23

    Diyar23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2009
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Slm asina bu siteye yeni uye oldum tam olarak nasil cevap yaziliyo bilmiyorum yazinizi okuyunca cevap yazmak istedim bende 1bucuk yildir bekliyorum hamile kalabilmek icin gercekten cok zor ama allah hayirlisini versin herkese