13 Günlük Evliyim,Eşim Çocuk İstemiyormuş..

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve seda06 tarafından 16 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : seda06
  1. seda06

    seda06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    herkese selam yine ben geldim konumu takip edenler bilir evlendim 13 gün oldu eşim 2 ,3 ay çocuk istemediğini korunmak istediğini söyledi az önce tartıştık döndü arkasını yattı benimde uykum kaçtı buraya geldim, ben çok istiyorum o neden istemiyor bu evlilikten eminmi değil ne olacağını mı anlamaya çalışıyo ilerde yani kötü ihtimalmi düşünüyo yoksa beni sevdiğinden eminmi değil:gitme:eek:fff... ne erken geldim bu bölümesenağlama
     
  2. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : seda06
  3. Elis

    Elis Guest

    eeee sende bismillah yani,dur bi anacim,adam hakli yani 13 gun,13 yilmis gibi konusuyon,
    belki kocan evliligin tadini cikarmak istiyo,hem sana 2 yada 3 yil dememiski,2 yada 3 ay demis ne var bunda,adami bu kadar SIK bogaz etme,,,,,,,,
    bi yastikta kocayin bu arada,mutlulugunuz daim olsun,,,,
     
  4. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : seda06
  5. jeyloo

    jeyloo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.087
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    bencede desdur yani, dün bir bugün 2.
    Asil sen akilli olda hemen cocuk yapma, bu ne ya.

    Adam akli basinda her neden hemen cocuk istemiyorsa cok iyi yapiyor.

    Var sayalimki iyi gitmedi evliliginiz cocukla ortada kalan kadinlar oluyor. O yüzden sen mantikli ol biraz.
    Gerci hos 10 sene tanirsin gene yürümez biter ayri, ama dur bi evliliginin tadini cikar.

    cocukla kocani baglamayi düsünüyorsun heralde.
     
  6. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : seda06
  7. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Bende olsam bende istemem canım valla ne yalan süleyem:KK46:
    Evliliğin en güzel zamanları ve daha 13 güncük olmuşşş ben olsam 2 sene falan düşünmem herhalde nasılsa allah izin verirse olucak neden acele edeyim kii

    Hem bak eşin gene iyi demiş 2-3 ay falan istemiyorum diyee benim gibi 2 yıl falan istemesekaydirigubbakcemile3
     
  8. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : seda06
  9. seda06

    seda06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ama nişanlıyken hemen bi çocuğumuz olsun diyodu ne değişti şimdi:gitme:bu arada teşekkürler aminnn inşallah
     
  10. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : seda06
  11. seda06

    seda06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    2 yılmı:1shok:
     
  12. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : seda06
  13. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    Evlilikde aslinda hemen cabucak cocuk olmasin ya, ben cabuk yaptim cok mu iyi oldu ki ? bi yandan evet ama yasamadim evliligimi doya doya, ama olsun var olsunlar saglikli olsunlar napalim, ama evet Bismillah adam hakli az yasayin evliliginizi, zaten kocaniz da 3 sene falan bekleyelim dememis, 2.3 ay korunalim demis, yani endise edilcek bi sey yok, belki de ne bilim maddi durum su an iyi degildir, derdi vardir sonra olsun ister, yani kafaya takcak durum yok, gidin esinize sarilin yatin, kafayi da bosunuza yormayin .
     
  14. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : seda06
  15. seda06

    seda06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ya yok kocamı bağlamak için değil ben çok seviyorum çocukları çabucak bi bebeğim olsun istiyorum yani bişeyler kötü olacaksa dediğin gibi 10 senedeolsa yine olur şuanda bi sorun yok zaten severk evlendik 1 yıl tanımanın ardından birbirimizi çok seviyoruz niye bi bebişimiz olmasınki:uhm:
     
  16. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : seda06
  17. serin7979

    serin7979 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.956
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet evet benimde esim istemedi 1 yıl olmasın diye korunduk bence saygı duy bu isteğine daha güzel hemde birazcık basbasa kalın
     
  18. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : seda06
  19. Elis

    Elis Guest

    demek evlenince sana olan sevgisi ,istegi dahada artti da o yuzden hemen istemiyo cocuk,daha cok seninle mesgul olmak istiyo kocan,bide boyle dusunsene,,,,yerimseniben
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.