13.haftadayım başım çok ağrıyorr

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve brn01 tarafından 9 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : brn01
  1. brn01

    brn01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar 13.haftadayım korkunç derecede başım ağrıyor uyuyamıyorum ilaç da almak istemiyorum başka bi önerisi olan varsa lütfen acil cevap yazsın şimdiden teşekkürler
     
  2. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : brn01
  3. bozkan

    bozkan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba oncelikle gecmis olsun
    bende 13. haftama girdim. gectigimiz gunlerde 3 gun sureyle surekli basim agridi. Agrilarin olabilecegi bu haftalar icin normal oldugu yaziyor. Doktorum minoset alabilecegimi soyledi ama ben almadim. dayanmaya calistim. bol bol dinlen uyu ben oyle yaptim. birde uyumadan once elinle basina hafif masaj yapmak bende ise yaradi, umarim en kisa surede atlatirsin.
    gecmis olsun
     
  4. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : brn01
  5. brn01

    brn01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkürler bozkan biraz dinlenmeye çalışayım umarım iyi gelir yoksa dayanamayacağım inş seninki gibi birkaç günde geçer sana da kolay rahat bi hamilelik geçirmeni diliyorum inş sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı da nasip eder allah
     
  6. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : brn01
  7. maviruya

    maviruya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    685
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    113
    akşam bir arkadaşımla konuştuk aynı sorunu..onda migren vardı,midesi de aşırı derecede bulandığı için korkunç baş ağrıları oluyordu..ona minoset falan hiç fayda etmemiş..özel bir masaj yağıbulmuşlar..ingiltereden temin edilebiliyormuş,türkiye de bulamamışlar..birisi aracılığıyla getirtmişler,keskin mentol aromalı bir yağmış..alnına falan masaj yapıyormuş,ağrıyı tam olarak kesmese de kolaylıkla uyumanı sağlıyormuş..hatta ilaç bitince türkiye de bir benzerini bulmuşlar ama onun gibi etkili olmamış..ben de almayı düşünüyorum,yoksa bu ağrılar bizi mahveder..bu arada adı 'for head' miş..bir araştır istersen..
     
  8. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : brn01
  9. elenanet

    elenanet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    144
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende ısıtıcı bitkisel bir krem kullanıyorum baş ağrısı için çok iyi geliyor...Türkiyeden alınabilecek bir krem tavsiye ederim...İnternetten de satın alınabiliyor...
     
  10. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : brn01
  11. zeyra

    zeyra rabbimin mucizesi gizemim Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.212
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    bendede var kızlar migren ağrım 2 gün önce geçti en sonuncusu bende şöyle bişey duymuştum baş parmağınla işaret parmağının arasındaki boşluğu sıkacakmışsın kuvvetlice hangi tarafata ağrın varsa bi kaç kez denedim ama bir faydasını göremedim canım bende 9 haftalık hamişim hiç bir ilaç almıyorum mecbur çekiyorum ne yapim
     
  12. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : brn01
  13. zeynepb

    zeynepb 2 mayıs hedef 68 Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    9.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    anamm bende 12-13-14. haftalarda basagrısı cekıyodum aksamları kurulmus saat gıbı baslıyodu. cok zorda kalmadıkca mınoset ıcmıyodum. genelde ılık bı dus alıp odada uzanıyodum walla. sımdı oyle cok agrımıyo ama yınede baslıyo arada bı...