15+4 haftalık gebelikde bel ağrısı normal mi?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve ELALI tarafından 17 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  1. ELALI

    ELALI biriciğim, canım kızım... Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.032
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    Kızlar merhabaa.s.
    15+4 günlük hamileyim:Saruboceq: 2-3 gündür var ama bugün özellikle sabahtan buyana sanki adet olurkenki bel ağrısı gibi belim ağrıyo, arada karnımda ağrıyo...
    ptesi doktora gidicem soracam, sizdede bölemi? daha erken değilmi bel ağrısı için:uhm:
     
  2. 17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  3. ccaaddee

    ccaaddee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    187
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    slm cnm bende 15 haftalık hamileyim benimde özelikler sabahları karnım ağrıyo bide sürekli oturunca belim ağrıyoo belkide normal bel ağrısı cxnm
     
  4. 17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  5. il_nar

    il_nar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    514
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    Merhaba arkadaşalar,
    Aynı haftanın hamileleriyiz. Benimde bel agrısı oluyor, arasırada olsa Gaz sancısı var. Özellikle WC sonrası kasıklarımda ağrı oluyor. Mide yanmaları da basladı.
    Off offf ilaç da kullanmamamı söyledi doktorr, yandık valla..
     
  6. 27 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  7. elisanaz

    elisanaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bel ağrısından geçtim şubulantılarım kusmalrım geçsin baska şey istemiyorum yemek yiyemiyorum 15 hafta oldu halen tık yok aynı şekilde deam ediyor çok çaresisizm