16 Yaşında kilo verince oluşan çatlakları kapatmak için öneriniz?

Konusu 'Çatlaklar; nedenleri ve çözümleri' forumundadır ve basak_guler tarafından 13 Eylül 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : basak_guler
  1. basak_guler

    basak_guler Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    97
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba arkadaşlar,

    başlıkta görüldüğü gibi ben 16 yaşındayım ve hızlı kilo verince göbeğimde, belimde ve kolumda çatlaklar oluştu. Annem badem yağı aldı sür diyor 1 defa sürdüm sonra ellemedim belki yaramaz diye. Cidden yarıyorsa, sürmeye devam ederim. Bünyeme göre hangi kremleri kullanmalıyım? Kesin sonuç elde edebilirmiyim acaba, doktora falan gitmek istemiyorum.
     
  2. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : basak_guler
  3. izmir_35

    izmir_35 ♥...taboo...♥ Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    954
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    108
    aynı yaş ve aynı sorun kbende kiloda yok artık neden oldu bilmiyom ama kahve li bi formül var sitede onu yapıyorum bende işe yarıyor sende dene
     
  4. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : basak_guler
  5. nagish

    nagish Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    996
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    bende de var canm yaa, geçmiyoo ama neLer denedm:KK43:
     
  6. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : basak_guler
  7. p_renses

    p_renses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bitkisel yöntemler var ama bn denedm yaramamstı

    tabi bu değişebilir o yüzden istersn dene derm o yağı..zatn yaramazsa anlarsn en az 15gün veya 1ayda az da olsa bi etki göstermesi gerk...
     
  8. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : basak_guler
  9. basak_guler

    basak_guler Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    97
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    madecassol dediğiniz krem galiba bu arada basketbol ve voleybol oynuyorum hergun 2 saat spor yapıyorum yani.. birde badem yagi surmeye basladim annem onerdi limon kahve olayınıda denicem arkadaslar sonucları yazarım
     
  10. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : basak_guler
  11. PasakliMinikTanrica

    PasakliMinikTanrica her şey güzel olacak... Pro Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    12.797
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.