19 aylık bebekler

Konusu 'Çocuğum Büyürken' forumundadır ve sevgideniz tarafından 21 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgideniz
  1. sevgideniz

    sevgideniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Çocuğunuz gece toplamda ve gündüz kaç saat uyuyo?
     
  2. 21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgideniz
  3. reyyan07

    reyyan07 gül Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok düzensiz.gece 1de yatıyor 11e doğru kalkıyor öğlende 2gibi uyuyup 4te kalkıyor..
     
  4. 21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgideniz
  5. serra_ist

    serra_ist Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    akşam 9-9.30 gibi uyuyup sabah 7 de uyanıyo gündüz öğlen de 2 saat uyuyo
     
  6. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgideniz
  7. sevgideniz

    sevgideniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    serra senin uyku düzeni iyiymiş.Ben de erken uyutmam gerek ama nasıl.?
     
  8. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgideniz
  9. derya2480

    derya2480 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    aksam 9.30-10.30 arası uyuyor sabah 8-9 aras uyanıyor. Kacta yatarsa yatsın genelde 10 saat uyuyor. Gunduz ise gece uykusu kaliteli ise yani cok uyanmadı ise 1.5-2 saat cok uyandı ise 3 saat uyuyor.
     
  10. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgideniz
  11. ESSEM

    ESSEM CANIM KIZIM Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2010
    Mesajlar:
    147
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    10.30 gibi yatırıyorum 2 saat de bir kalkıyor sabah da 7.30 da kalkıyor. Uyku düzenimiz hiç yok ben hala meme emmesine bağlıyorum ama ne o uykusunu alıyor ne de ben.
     
  12. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgideniz
  13. dandini28

    dandini28 bebek kuşum,buruşuğum Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.025
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    aynen reyyan sen gibiyiz biz de akannehir nasıl erkene çekicez uykusunu mafoldumben
     
  14. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgideniz
  15. sapphire

    sapphire annesinin duru'su Üye

    Katılım:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    737
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    akşamları 10:30-11:00 gibi yatıp sabah aynı saatlerde kalkıyor gündüzde 2.5saat uyuyor.
     
  16. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgideniz
  17. ekim.29

    ekim.29 Allahumme Ya Mübdi Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.830
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    148
    gece hiç kalmıyo mu kızlar
    benm kız gece 11 30 12 00 gibi yatıyo gece en az 3 kez kalkıyoruz ve buna ragmen sabahta 8 de ayaktayız gündüz de 3 saat uyyo
     
  18. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sevgideniz
  19. sapphire

    sapphire annesinin duru'su Üye

    Katılım:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    737
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim kız hiç kalkmıyo.. 3aydan sonra hiç beslenmek için kalkmadı zaten.ama arada korkarsa su isterse veya emziğini bulamazsa kalkıyor