19 haftalık hamileyim hiç aşermiyorum

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve _sinemis_ tarafından 11 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    11 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _sinemis_
  1. _sinemis_

    _sinemis_ KaNaTSıZ MeLeĞiM :) Pro Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.242
    Beğenildi:
    129
    Ödül Puanları:
    153
    kızlar merhaba
    19+3 günlük hamileyim hiçbirşey aşermyorum normal 3 öğün yiyorum nerdeyse kendimi zorluyorum hergün 2 bardak süt-ayran ve yoğurt mutlaka yiyorum ve yumurta ama ekstra hiçbirşey aşermyorum :icecream: 52 kilo ile gebelk başladı şuan 56 oldum doktor herşey normal diyor .çalışıyorum işe daldığım içinmi aklıma gelmyor hala anlamış değilim :CüvCüv:
     
  2. 11 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _sinemis_
  3. zeytingxoxzlxux

    zeytingxoxzlxux Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Canım ben 33 haftalık hamileyim , bende hiç aşermedim istifra da etmedim , bünye meselesi herkes aşeri,cek diye bişey yok ama , arada bir iste sen yalandan da olsa :))
     
  4. 11 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _sinemis_
  5. irem4006

    irem4006 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.949
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    bende 18 haftalıgım ama bende aşermiyorum herkes aynı olcak degil canımda okadar istesin istemezdim aklıma sacma sapan bişey gelipte bulup yiyemezsem daha kötü hissederdim herhalde takılmıyorum ben opuyorumnanaktan
     
  6. 11 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _sinemis_
  7. cmr

    cmr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım bunda dert yapacak bişey yok, herkes aş ermek zornda değil, bende neredeyse hiç aşermedim, ben birazda psikolojik olduğuna inanıyorum bu aşerme olayının, dediğin gibi çalıştığın için yemeği düşünecek vaktin olmuyodur. sağlıklı beslendikten sonra sorun yok senin için
     
  8. 11 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _sinemis_
  9. kenyaa

    kenyaa annesinin kuzusuuuu Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.404
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bende hiç asermedim canm
     
  10. 11 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _sinemis_
  11. nightelf

    nightelf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    456
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende hiç aşermedim,eski iştahımdayım ama tabi şuanda bebeğe göre yemeye çalışıyorum...
     
  12. 12 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _sinemis_
  13. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    ben 8 haftalığım ve ilk günden beri öyle sık bir şekilde acıkıyorum ki anlatamam

    ha bire yemek yiyorum ama az az ve sık sık yiyorum kilo almayım diye

    hamilelik başladığında kilom 70,900 gr idi şu an 69 kiloyum 1 kg 900 gr vermısım yani

    sanırım düzenli yemek yemekten oldu çünkü aç kalmamaya dikkat ediyorum

    karnım birden acıkıyor ve eğer ki yarım saat içinde yemek yemezsem bulantı başlıyo

    bi de midemde garip bi ağrı başlıyo bundan çok muzdaribim maalesef doktora da söyliycem gittiğimde

    evet bılıyorum bebek çok hızlı büyüdüğünden ama sanırım bizim ki biraz fazla obur annesi gibi :CüvCüv:
     
    Son düzenleme: 12 Ağustos 2009
  14. 12 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _sinemis_
  15. _sinemis_

    _sinemis_ KaNaTSıZ MeLeĞiM :) Pro Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.242
    Beğenildi:
    129
    Ödül Puanları:
    153
    kızlar teşekkürler vallaah herkes sen niye bişey aşermyosun istemyosun diye psikolojik bir baskı var üzerimde özellikle annem o yüzden bndemi bi anormalllik var düşündüm kafamçokkarıştı
     
  16. 12 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _sinemis_
  17. _sinemis_

    _sinemis_ KaNaTSıZ MeLeĞiM :) Pro Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.242
    Beğenildi:
    129
    Ödül Puanları:
    153
    ay-she benimde ilk haftalarda midem inanılmazdı bulantı kusma ve kreker yedim boş kesinlkle bırakma meyve ye aferdersin çıkarcağını bilsen bile sürekli bişeyler ye mide problemi çok kötü seni çok iyi anlıyorum .ama ben 16 haftadan sonra atlattım şükür eskisi kadr acıkma ve bulantım azaldı yok denecek kadr hemde sende biraz sabret canım tek sağlıklı olsunlarda
     
  18. 12 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _sinemis_
  19. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    sabrediyorum canım zemuszemus ve ayrıca acıktığım zamanlar yemek yiyebildiğim için

    çokça şükrediyorum :Saruboceq: midem sadece acıkınca bulanıyor.Ve yediklerimi

    bebeğimin aldığını bildiğim için çok seviniyorum ama işte acaba ben mi abartıyorum acaba

    acıksamda yememmem mi lazım diye düşünüyorum bazen çünkü ben hiç

    hamile kalıpta devamlı acıkan görmedim annemler fln şaşırıyo maşallah nasıl yemek

    yiyosun diye cokacimcoook ama acıkıyorum bak saat 1 de yemek yedim saat 3 ve deli gibi

    acıktım ne yiycem ben şimdi bi de iş yerindeyim bi sürü yiyecekle geliyorum her sabah

    meyvalar krakerler poğaçalar peynirler kuruyemişler fln e napalım yeriz canım

    yiyemeyenlerde var hem yokluktan hemde rahatszılıktan çok şükür rahatım gene ben

    ay lafı çok uzattım öyle işte iyiyim iyi :eek::eek: