19 Şubat ameliyat Dr.Emre İlhan, kokuyorummmm

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve freetalking2010 tarafından 8 Şubat 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : freetalking2010
  1. freetalking2010

    freetalking2010 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2010
    Mesajlar:
    162
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar c.tesi günü Emre Bey ile görüştüm ve 19 Şubat'a tarih aldık. Ne zaman istersin dedi. Hemen dedim. O zaman 13 Şubat yapalım dedi, birden tarih çok yakın geldi ve ertelettim. Çok korkuyorum, internette okumaya benzemiyormuş. Aslında Emre Bey ile de çok detaylı bir görüşme yapamadık. İkinci görüşmeme Çarşam günü gideceğim. Kaygılarım var. Emre BEy çok genç geldi bana, neden bilmem bu kadar genç olması kafamda "acaba" bıraktı. Açık teknik ile ameliyat yapacak bu da beni çok korkutuyor. Şaka gibi heycanlı ve pempe olan herşey, ameliyatı nasıl yapacağını anlatınca kapkara oldu gözümde. Açık teknik mi, kapalı teknik mi, genç doktor yeterince tecrübesi varmı, internetten edindiğim bilgiler ne kadar doğru, doğru bir karar mı veriyorum, ya burnum istediğim gibi olmazsa, ya sonra kötü olursa diye kurup kurup duruyorum kafada.

    Şimdi böyle kara kara düşünürken, hastanede ne duygular içinde olurum kimbilir.

    Had kızlar yardım morale ihtiyacım var.
     
  2. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : freetalking2010
  3. Selayhus

    Selayhus Dışı buz içi balım Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    9.150
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    153
    Genc olmasi bence sorun degildir canim onun cok tecrübeli oldugunu kanaldaki arkadaslara yaptigi burunlardanda görebiliyorsun zaten. Bende emre beyi düsünme asamasindayim hala ilerleme kaydedemedim :).... birde acik teknik olmasi cok iyi cünkü herseyi göre göre yapacak ne alincak ne alinmiyacak göz görerek yapilan is kesinlikle daha iyi olur... Eger bir karar aldiysan biz seni burda yüreklendiririz hic korkma arkandayizzz... :) Yalniz ayni destegi ben ameliyat olurkende isterim ona göre :KK66:
    Simdiki burnunun nesi var ?? Solunum sorunumu kemikmi ??? Emre bey bana 2000 eur demisti ekim ayinda mail yolu ile görüsmüstüm fiyat hala aynimi ??.. Haberlerini gelismelerini heycanla bekliyecegim..
     
  4. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : freetalking2010
  5. miss_angela

    miss_angela Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2009
    Mesajlar:
    672
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    canım emre bey alanında en iyilerden biri ..keşke bende ona olsaydım ameliyatımı sakın korkma o kadar güzel olucakki burnun..insana acaip bi özgüven veriyo.sürekli böle yandan foto .çekilmek isticeksin.ki zatende hiç korkulucak bi yönüde yok..alçılar açılınca çekiceksın niye bu kadar yıl olmamışım diceksin:)
     
  6. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : freetalking2010
  7. freetalking2010

    freetalking2010 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2010
    Mesajlar:
    162
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Selayhus

    Merak etme destek veririm amliyat tarihini söyle hastaneye geleyim. Fiyat sana söylediğinin hala aynısı, değişiklik yok. Ben ilk defa ameliyat olacağım. Burnumda eğrilik, et ve kemer var ve dğüal olarakta nefes problemim var. Epey zorlu olacak benim için sadece kemeri alsa bu kadar korkmam ama eğri bir burnun düzelmesi beni nasıl korkutuyor anlatamam. Resimlerim var, profilime girersen orda daha önce açtığım topiklerde resmim var. Yakup Avşar'ın yaptığı tasarım diye topiğim var. Bak bakalım benim şimdiki burnuma.. Ben internetten resimler gönderip, düşüp bekleyenlerden değilim. ıki hafta önce karar verdim, şimdi kim apsın diye karar veriyorum. Haftayada ameliyat. Yakup Avşar ile Emre ılhan arasında gidip geldim. Herkes olumlu şeyler söylüyor ama hala tedirğinim elim değil. O kadar tedirğinim ki, burdaki aşırı Emre ılhan desteği bile beni tedirğin ediyor.
     
  8. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : freetalking2010
  9. yagmur82

    yagmur82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm valla bende senin gibi çok korkuyorum ameliyattan
    ama emre bey bana güven veriyo nedense
    çok araştırdım yaptığı burunlara baktım o yüzden sanırım.
    açık teknik daha iyi cnm görmezsin hem olur biter sen uyurken
    hala bi ilerleme kaydedemedim ben gidip görüşemedim daha :)
    emre bey nsl yaklaşıyo cnm cesaret veriyo mu? :)
    birde fiyatı özelime yazarsan çok sevinirim.
     
  10. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : freetalking2010
  11. Selayhus

    Selayhus Dışı buz içi balım Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    9.150
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    153
    Tabiki canim anliyorum seni ama bende istanbulda olsam inan internette resim gönderip beklemezdim , gider doktorlarla yüz yüze görüsürdüm. Iste uzakta olmanin dezavantajlari. Ama bak olacaklari düsün bence pozitif düsün. Egri burnun düzelecek oksijeni istedigin kadar alabileceksin. doyaa doyaa aynaya baktiginda yandan sagdan soldan kemersiz bir burun... ooooh be iyikide olmusum diyeceksin. Yani ben kendi adima olanlari yaziyorum tabiki. Sende albümümde benim burnuma bakabilirsin vallahi kocaman abartmiyorum ve nedense ameliyat olmaktan hicmi hic korkmuyorum yaa o konuda deli cesaretimidir nedir vallahi gram korku yok...Sende emre beyle tekrardan görüsmeye git biran önce.. ne kadar tedirgin oldugun nokta varsa herseyi sor kafana takilan herseyi ama herseyi, umarim rahatlarsin canim biran önce .. ve ameliyata girmeden kus gibi hafif olursun. Takma kafana cnm.
     
  12. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : freetalking2010
  13. freetalking2010

    freetalking2010 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2010
    Mesajlar:
    162
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Gram korku yok he:) aynen bende de yok. Ben burnumu yaptırcam dedim, ne aileme ne sevgilime tek hayır deme açık kapısı bırakmadım. Deli gibi doktor doktor randevu aldım. Ancaaaaaaaaak ameliyatın şeklii şemalini anlatınca doktor, eridi içim dışım.

    Emre Bey çok açık ve net ne olacağını anlatıyor, nerden kıracak, nerden parça alacak, nereye ekleyecek, ben biraz ürktüm. Tasarım falan yapamadık, vaktimiz yetmedi, Çarşamba günü gidip, uzun bir görüşme yapacağız. Az önce asistanı aradı, erken gelin, aceleye gelmesin dedi. Bakalım Çarşamba günü biraz daha netleşecek, tasarımımı görünce. Cumartesi gittiğimde ısrar ettim tasarım yap diye, ama yapmadııııııı, acele tacele olmaz dedi. Yaptığı estetiklerin resimlerine baktım. Kendi sekreterinin burnunuda yapmış, içeri girince ilk dikkatimi çeken o oldu. Hadi kıssssssssssslarrrrrrr heycan bastı iyice bekleyemiyorum...
     
  14. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : freetalking2010
  15. cevoo

    cevoo Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    605
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    Canım Emre bey görüp görebilecğin en donanımlı ve tecrübeli doktorlardan biridir..Ben onunla görüştükten sonra kafamdaki tüm soru işaretlerinden kurtuldum ve bir kaç aya kadar ameliyat olucam..ılk ameliyatın ve Emre bey yapacak, çok şanslısın öncelikle..Ben üçüncü ameliyatımı ona olcağım..ılk ameliyatımı ona olmak gb bi şansım olsaydı şimdi çok daha mutlu, nefes problemi olmayan bir insan olurdum...Açık tekniğe gelince, canım benim ilk ameliyatım kapalı teknikle oldu ve el yordamıyla yapılan bir teknik olduğundan burnum düştü ve çökme yaptı..Kapalı ameliyatta düşme riski çok yüksek..ıkinci ameliyatımı başka bir doktora oldum ve revizyondu, burnumu mahvetti..Ben şimdi revizyonda çok iyi olduğunu bildiğim Emre beye olucam ameliyatımı ve revizyonda harika işler çıkartıyor kendisi..Primer ameliyatların daha kolay olduğunu ve açık teknik kullandığı için hiç düşme riski olmadığını düşünürsek, hiç teredddüt etmeni gerektirecek bir durum yok ortada arkadaşım..Emre beye güven..Ve araştır kapalı teknikle açık teknik arasındaki farkları..Şimdiden geçmiş olsun diyorumm..
     
  16. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : freetalking2010
  17. Selayhus

    Selayhus Dışı buz içi balım Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    9.150
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    153
    tasarim resmini alda burayada ekle pls. bizde görelim nasil olcak :)
     
  18. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : freetalking2010
  19. Selayhus

    Selayhus Dışı buz içi balım Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    9.150
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    153
    cevoo insallah seninde istedigin gibi bir ameliyat olur canim yüzün insallah bu sefer güler. Seninde yakin takipcinim :KK66: gölge gibi pesinizdeyim kizlar taaaki ben ameliyat olana kadar...
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.