2-3 yaş çocularına bağırmadan kendimizi nasıl dinletebiliriz?

Konusu 'Çocuğum Büyürken' forumundadır ve betican tarafından 8 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    8 Şubat 2009
    Konu Sahibi : betican
  1. betican

    betican Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    453
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    308
    Evet arkadaşlar.Benim 25 aylık bir oğlum var ve çok yaramaz. Sakın benim abarttığımı düşünmeyin ama inanın hangi ortama girsek, ne yapsak herkes aynı şeyi söylüyor.
    Çoğu zaman beni çileden çıkarıyor. Yapma diye belki on kere söylüyorum, devam ediyor.En sonunda bağırıyorum, bu sefer de ağlıyor, ben üzülüyorum.
    Bi türlü onu kontrol edemiyorum.İnsanlarında aaaa ne yaramaz, hiperaktif mi, yada neden böyle yetiştirdin demeleri beni iyice çilden çıkarıyor.
    İnanın ki, ben her istediğini yapan, şımartan bir anne değilim. Her zaman sınırlarını belirlemeye çalışırım, çok severim ve sürekli öpüp koklayarak sevgimi belli ederim.
    AMA BİR TÜRLÜ KENDİMİ DİNLETEMİYORUM.
    Ne kadar iyi de anlatsam, inadına yapıyor. En sonunda bağırıyorum, bazen de kendime kızıp ağlıyorum.
    Kış olduğu için evde kaldı, sıkıldı, yaşıtıda yok.Ama benim yapabileceğim birşey yok ki.
    Sıkılmasın diye, resim çiziyoruz, oyun hamuruyla oynuyoruz, hatta maç bile yapıyorum onunla koca kadın.
    AMA NAFİLE...
    SİZ NELER YAPIYOSUNUZ SÖZ DİNLETMEK VE YARAMAZLIĞINI ENGELLEMEK İÇİN...
     
  2. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : betican
  3. lunet

    lunet Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    426
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ahhh ahhh arkadaşım..seni çok iyi anlıyorum inan ki..çünkü bende de var bir canavar..nisan da 4 olcak kısmetse..beni mahvetti..psikolojimi bozdu..ne yapacağımı bilemez oldum..sinir krizleri bile geçirdim..ama yok ..ne yapsan dinlemiyor dinlemiyor dinlemiyor....bir çaresini bulamadım..benimde yapmadığım şey kalmadı..oyunlar oynadım..iyilikle anlatmaya çalıştım...yine olmadı..en sonunda kafayı yedirtti bana ..bide kızım var benim..9 yaşında..kavga ederler...bir türlüde anlaşamazlar..bide benim halimi bir düşünün..şimdiki çocuklar büyüklerden korkmuyo anacım...bizim ödümüz kopardı yaaaa..bunlar korku nedir bilmiyolar ..bende kaç kez sinirimden oturup ağladım valla..işte böyle ..işimiz zor ...Allah hepimize kolaylık versin arkadaşlar....
     
  4. 14 Şubat 2009
    Konu Sahibi : betican
  5. betican

    betican Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    453
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    308
    *******************
    Amin, Allah bütün annelere sabır versin. Valla bende iki gündür, bağırmıycam diye söz verdim kendime. Şimdilik sözümü tutuyorum, biraz daha iyi gibi. Bakalım daha ne kadar dayanıcam...
     
  6. 15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : betican
  7. mycrazy

    mycrazy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla güzelim benimde bir yaramaz oğlum var 20 aylık bende çıldırmak üzereyim.benim de psikolojimi bozdu hiç beni dinlemiyor bende senin gibi bağımıyorum diyorum.ama tam 3 saat dayanamıyorsun.yani ben şunu anladım oğlan annelerinin işi zor allah yardımcımız olsun amin
     
  8. 19 Şubat 2009
    Konu Sahibi : betican
  9. fater21

    fater21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2009
    Mesajlar:
    41
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadslar benimde 25 aylık oglum var ama sözümü hiç dinlemiyor bende bagırıyorum aglıyorum anne aglama diyor içim gidiyor onun dediğini yapıp susuyorum ama ne care 10 dk snr.yine aynı ne zaman bitecek bu bagırmalar stresler
     
  10. 28 Mart 2009
    Konu Sahibi : betican
  11. melecik

    melecik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    demek ki bi ben değilmişim. valla kızlar bende kafayı yemek üzereyim. oğlum 4 yaşında bide kızımvar 6 aylık onu kıskanıyo acısını cıkarıyo yani.hic dinlemiyo beni bağırmak bile zoruma gider di şimdi cığlık cığlığayım evde.ben de bi cıkış arıyorum.tavsiyelerinizi
    dinlayebilirim.
     
  12. 5 Nisan 2009
    Konu Sahibi : betican
  13. hazinem

    hazinem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    374
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    113
    benim oğlumda 26 aylık yaramaz bir çocuk diyeme ama söz dinlemiyo.yapammamsı gereken şeyleri analatarak yapma oğlum diyorum.anlamıyor.demekki daha küçükler.elindekini bana fırlatır atar.üzme beni ağlarım diyorum.geliyor öpüyoki barışalım.böyle işte.canım daha erken demekki terbiye etmk için.allah sabır versin herkse
     
  14. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : betican
  15. ensar_metin

    ensar_metin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    allahm bu yastakıler hep böyle demekkı benım oglumda 27 aylık ve tam bır termınatör :))) hergun bagırmakdan bogazlarım agrıyo :KK43:((
     
  16. 17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : betican
  17. acuns

    acuns Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bugün 20 aylık kızıma bağırdım diye oturdum ağladım. internetin başına geçtim ve acaba psikolojik sorunum falan mı var diye bir araştırayım dedim. gördüm ki bu konuda tek dertli ben değilmişim. gülsem mi? ağlasam mı? bilemedim. bazen öyle bir hale geliyor ki insan tutamıyor kendini. bugün banyo yaptırdım küvetten çıkarttığım gibi fayansın üzerinde koşmaya başladı. iki defa düştü elimde bornoz arkasındayım ben de. ıslak olduğu için ayakları kayıyor düşecek kafasını kıracak ayağını burkacak diye öldüm korkudan ama yakalayamıyorum yerden yere atıyor kendini. en sonunda gücüm yettiğince bağırdım. banyo yankı yapıyor tabi yanık bir ses çıktı ortaya :) korktu bacaklarıma sarıldı anneciğim diye zorla da olsa giydi bornozunu ama çok korktuğunu anladım. ilk defa da olmuyor bu. arada bağırmak zorunda kalıyorum çünkü kendine zarar vermek üzere oluyor. ölüyorum pişmanlıktan. çocuğun psikolojisini de bozacağım diye aklım gidiyor. çoğu zaman tutuyorum kendimi. hiç bağırmamam lazım bu konuda ne yapabilirim hiçbir fikrim yok. sabır işi bu iş mangal gibi yürek lazım.
     
  18. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : betican
  19. sule-46

    sule-46 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.403
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benimki 1 yaşında,şu an her istediği anında oluyor.ben de ilerisini hayal etmeye çalışıyorum ve benzer manzaralar görüp tırsyorum.