2. aşılama olmaya kokuyorum

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve Zara tarafından 17 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Zara
  1. Zara

    Zara Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    meraba arkadaşlar bende uzun zamandır yazmıyodum takipte etmedim aslında neyse bende haziran ayında aşılama yaptırdım malesef olmadı şimdi ikincisini denemeye korkuyorum doktoru degiştirdim başka bi doktora gittim oda bence tüp bebek yapın dedi normal yollardanda olur dedi ama onu da ALLAH bilir ne zaman olucagını dedi bu arada ben 4 senelik evliyim artık hayırlı bi evlet sahibi olmak istiyorummmmmmm RABBİM hepimize nasip etsin inşallah:CüvCüv:
     
  2. 17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Zara
  3. nurdannurdan

    nurdannurdan meleğim geldiii Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.237
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım sakın pes etme
    ben de ilk iğne tedavimden sonra çok kötü olmuıştm dr a ara verdim inan sadece zaman kaybı oluyo
    şimdi aşılama oldm ve olumsz olursa dr ne derse onu yapcam,gerekirse tüp bebek
    sana tavsiyem dr eğer tüp bebek de dolur diyosa kendini maddi manevi yönden hazırla ve tüp bebek dene..
    4 sene geçmiş sonuçta,sorununuz neydi?
     
  4. 18 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Zara
  5. Zara

    Zara Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım ya ne biliyim haklısın da bekle bekle nereye kadar bizdeki sorun sperm azlıgı aşılama yaptırmayıpta direk tüp bebekmi yapsak diye düşünüyorum bilmiyorum yaptırmak bişey degilde aslında maddai olarak bişey de neyse sonucu kötü oldugu zaman ruh hali berbat bi süre kendine gelemiyo insan canım iii dileklerin için saol RABBıM hepimize hayırlı evlat nasip etsin .....
     
  6. 18 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Zara
  7. yabangxuxlxuxm

    yabangxuxlxuxm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.744
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    canım aslında aşılamaya verilen parayla tüp bebek yaptırmak en iyisi ama 2 aşılama olmadan devlet karşılamıyormuş tüp bebeği.bende 1.yaptırdım,2. yaptıracaz ama biraz dinlenmek istedim.bakalım nasip kısmet..olumsuz düşünme rabbim nasip ederse olur bir şekilde..
     
  8. 18 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Zara
  9. EU3

    EU3 Guest

    Ben 2.aşılamı yaza yaptırmayı düşüyorum ama korkuyorumm.Korkum tutmaması değil tutmasa umrumda olmaz..Parasıda umrumda değill..Beni korkutannn aşılama esnasındakii yaşadığımm acıı .Malesef acı olmuyorr demeyin kişi göre değişiyorrr..Benim doğum kanalı dar rahim ağzıı beni mahvettii o ince kanüll.Hatırlamak bile istemiyorum.2.Aşılamayı dr dicem anesteli yapsın:dilcikar::dilcikar:Çok üzgünüm çoook
     
  10. 19 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Zara
  11. Zara

    Zara Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yaban gülüm haklısın 2. aşılama olmadan tüp bebegi devlet karşılamıyo devlet karşılasa bile çok ugraş vermen gerekiyomuş bilmiyorum heralde bende 2. yaptırıcam dinlenmek istedim dmişsin bende öle dedim ama doktorum dinlenme önermemişti ilaca vucüt alışmışken devam et bence dedi bakalım hayırlısı
     
  12. 19 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Zara
  13. Zara

    Zara Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    balsurat meraba canım ewet haklısın mütiş bi acısı var hele ooo igneler varya mahvetti beni şimdi 2. düşünüyorum bakalım ne olucak hayırlısı sen kaç senelik evliydin ve sorununuz neydi ??
     
  14. 19 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Zara
  15. EU2

    EU2 Guest

    zaracım en makbülü aşılamaların arasını uzatmamak yani vücut hazırken peşpeşe denenmesi daha ii demişti benim doktorum,,hazır hissediyorsan kendini denemelisin,,,ama doktorun tüp bebek diyorsada kendin bilirsin...
     
  16. 19 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Zara
  17. catdog

    catdog papatya Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.597
    Beğenildi:
    634
    Ödül Puanları:
    153
    merhaba arkadaşlar
    ben de aranıza yeni katıldım dün ilk aşılamamı yaptırdım acı konusunda size katılıyorum
    benim aşılama sırasında çok canım acıdı aslında acıya dayanıklıyım ama .... kanamam da oldu :)
    bugün bile hala devam etti:KK43:
     
  18. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Zara
  19. Zara

    Zara Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    neslihancım doktorum aşılamanın ihtimallerinden bahsetti bence tüp bebek daha iii dedi ben bir kere aşılama yaptırdım 2.olmadım 2. olmadanda sigorta karşılamıyo tüp bebekte bayaaa bi masraflı bilmiyorum karar veremiyorum heralde ayine aşılama yaptırıcam hatta dün eşimlede konuştum yaptıralımda nerde dedi 1. taksimde yaptırmıştık olmadı şimdi güzel bi yer arıyorum arkadaşlar bana hastane ismi verebilirmisiniz yardımcı olurmusunuz