2. ay Boğmaca, Çocuk Felci, Difteri, Hib, Pnömokok, Rota, Tetanoz, Tü

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve sonem tarafından 10 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sonem
  1. sonem

    sonem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    2 ay sonu bu aşıları yaptıran var mı hepsi aynı gün mü ya...:ecrin_bebek:
    Boğmaca, Çocuk Felci, Difteri, Hib, Pnömokok, Rota, Tetanoz,tüberküloz aşısı..
     
    Son düzenleme: 10 Aralık 2009
  2. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sonem
  3. orko_21

    orko_21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    190
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben pazartesi gunu yapırdım asıları.sabah erken saatlerde verem asısını verem savas dispanserinde yaptırdık.(dr öyle söyledi en iyi orda yapıyolarmıs.)aynı gün aksam üstü karma asımızı dr umuz kendi yaptı.karma aşı dedıgım zaten senın saydıgın seylerın tamamı oluyor.rota virüs asısıda aynı gün olacaktı ancak aşı ellerınde kalmadıgı için bugun yanı carsamba gunude rota asısı oldu oglum.verem aşısı sol koldan karma ası sag koldan oldu.rota aşısı zaten agızdan damla gibi veriliyo ve oğlum tadını sevdi:)ayrıca artık eski aşılar gibi ateş olayı olmuyormus (gercektende hıc ates olmadı şurup yazdı ama vermedım bile) eski aşılarda civa varmıs o yuzden ateslenme olurdu,şimdi çookk ama cok nadir dedı dr.ilerki yıllarda butun asıları aynı anda merhem sürer gibi yapacaklar dedi yani ilerde dogacak bebişler daha şanslı olcak sanırım..........
     
  4. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sonem
  5. sonem

    sonem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sağol canım teşekür ederim bilgilendirdiğin için peki karma aşı sağlık ocakları ücretsiz yapıyor doktor onun için ek ücret aldı mı acaba o aşıyı siz mi alıp götürdünüz nasıl oldu.:ecrin_bebek:
     
  6. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sonem
  7. zynp.ZEYNEP

    zynp.ZEYNEP KOKOŞ BERRA 'M Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.987
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    artık bütün aşıları özel hastanelerde ücretsiz yapıyor..sadece rotadan para aldılar benden oda 142 tl..çünkü o özel bir aşı...
     
  8. 11 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sonem
  9. DoraGizem

    DoraGizem DORApaşanınANNESİ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.971
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    bende sadece rotaya verdim 130 lira oda tanıdık eczane diye kıyak geçti :))

    kıslarr ya pronömok varya ben onu yaptırmadım sanıyom oda karmanın içindemi acaba ???
     
  10. 11 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sonem
  11. Revolucion

    Revolucion artık iki aşkım var :P Pro Üye

    Katılım:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.534
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    bizimde bu gün uruldu hepsi birden. bütün aşıları özeller ücretsiz vuruyo canım rota hariç.
    gizemcim oda ayrı beşli karma ayrı pnömokok ayrı verem ayrı rota zaten apayrı :))) öff karıştım valla heee...
     
  12. 11 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sonem
  13. orko_21

    orko_21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    190
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bizim dr özel muayehanesinde yapıyor asılarını.devletın verdıklerını ucretsiz yapıyor.rota aşısı için 115 milyon verdik bizde.
     
  14. 11 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sonem
  15. DoraGizem

    DoraGizem DORApaşanınANNESİ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.971
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    pronömokok ne zaman yapılıyo yaa o ne kadar yaa offf kafam karıstı haaa bi öyle bi böyle....o ne içindi ???
     
  16. 11 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sonem
  17. seldus

    seldus ♥ ♥ küçük paşam ♥ ♥ Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.982
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ya kıslar bebnim pasama gecen cuma 3 ası yaptılar iki bacagından bir kolundan kolundan olan veremdi sanırım ama diğerlerini bilmiyorum yaaaa:))))) sordum sölemedi salak hemşire gerekli asılar dedi güldü gecti....
     
  18. 12 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sonem
  19. askbuya

    askbuya oğlum benim sçs Üye

    Katılım:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    gizm pnomokok farklı prevernak diede geçio...
    bzde karma aşımıız ve verem aşımızı olduk.yani 1 kol 1 bacaktan..dr ağır gelr die pnomokoku vede rota aşısını 4.aya vurcam dedi..karma asşı saten difteri boğmaca tetenoz çouk felci..bide menenjit