2 ayda 2 sene yaşlandım ne yapıcağımı şaşırdım yorumlarınıza ihtiyacım var

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve nickminkenari tarafından 7 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  1. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar bebeğim 2 aylık süpürgesiz cadı bir kız.yaklaşık bir haftadır ne beni emiyor ne sağdıgım sütü biberonla alıyo nede kaşıkla 60 cc sütü birbuçuk saatte kan ter içinde kalarak içiyorum. açlıkdan uykuya dalamıyo gece 90 cc mama veriyorum onuda 2 saatte bitiriyoruz. sabah 12 den gece 12ye kadar uyumuyo bide kolik. emmediği için artık sütümde azalmaya başladı önceden 2 saatte 200 cc süt çıkarsı gögsümden şimdi 4 saatte 150 ancak çıkıyo deliricemm
     
  2. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  3. titi8686

    titi8686 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    292
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    cnm bı doktora gotur derım ıstahsızlıgının bı sebebı vardır muhakkak gnelde bu olaylar dıs cıkarırken yasanır ama daha onun ıcınde cok erken oyuzden bı doktra goster derım ben allah kolaylık versın cnm inş bebısın ıstahı duzelır...
     
  4. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  5. ikoncan85

    ikoncan85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.073
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    ayyy canım ya allah yardımcın olsun ama bi doktora götürdünüzmü acaba bi sorunumu var niye emmiyoki rezene falan denesen belki iyi gelir bizim ikizlere iyi geliyodu oyy çok zor canım ya yardımcı olan biri varmı sana:sm_confused:
     
  6. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  7. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    götürdük bir sorun yok dedi maalesef tek klıyorum ama çok yorgun düşüyorum
     
  8. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  9. aynelhayat

    aynelhayat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    142
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Allah yardımcın olsun kardeş eminim çok zordur...dua et bolca iinş.bebişin en kısa zamanda tekrar emmeye başlar...
     
  10. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  11. dilara103

    dilara103 Prenses Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım benimkide öyleydi bağazında balgam olduğu için göğsümü emmedi ve böylece süt azaldı biberona başladık senin dediğin gibi az ve uzun sürede içiyordu biberonun ağzını gevşek bıraktım hava alınca hem çok hemde daha kısa sürede içmeye başladı belki seninkide öyledir bir dene işallah düzelir benimkide şimdi diş çıkarıyor o yüzden yemiyor
     
  12. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  13. pikolata78

    pikolata78 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenildi:
    827
    Ödül Puanları:
    113
    kolik ağrılı bebekler emmek istemiyor canım benimkide gaz sancıları çok olunca memeyi reddediyor malesef.
     
  14. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  15. elif445

    elif445 anne Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    canım bir dr.götür eğer önceden iyiyse bir sorun olabilir....umarım geçicidir yoksa sende daha çook seneler gidiyor dersen benim başımda yani......
     
  16. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  17. Ssouthernssun

    Ssouthernssun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    benim kızımda 2aylık ve biz kolik oldugunu yeni ögrendik 1hafta oluo dr da degiştirdik bu yüzden sancıyla gittik bi aksam dr şöle bi baktı ''anne ben acım acım ama cok gazım var yiyecek yerim yok dio bebek''dedi:)) kolik için bi program hazırladı 10günlük harfiyen uyguluyorum ve önceden bogusarak 60cc yi zor içirirken şimdi 120cc içiyor 3saatte dr a danıstın mı canım
     
  18. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  19. ABERK

    ABERK Canım zuzum Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2009
    Mesajlar:
    905
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    108
    Geçenlerde bir doktorun açıklamasını dinledim aynı senin gibi şikayeti olan bir hasta gelmiş bebeğin ddrdi meğerse burnu tıkalıymış o yüzden emmiyormuş acaba öyle birşey olabilir mi?Ama sen yinede yemene,uyumana dikkat et sütünün miktarıda kaliteside düşmesin.Birisinin sana yardımcı olması gerek Allah yardımcın olsun çokda geçmiş olsun canım