2 aylık Bebeğim kabız yardım edin......

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve ozme tarafından 27 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    27 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozme
  1. ozme

    ozme Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    hemen hemen bebeğim 2 aylık ve 3-4 gündür anesütü verdim halde kabizlik yaşıyor acaba ne yapabilirim nolur cevablarınızı bekliyorum....
  2. 27 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozme
  3. canımilk zamanlarda bizimkide 4 günde bir yapıyordu ama kabız değildi dr hergün fitil verin dedi bizde verdik sonra alıştı zaten.genelde kimse fitili tercih etmiyor dr sormadan verme derim.
    dün kızımda kabız olmuştu ıkınıp ıkınıp ağlıyordu az bişey yaptı ama sertti kakası bende kuru meyveleri kaynattım(vişne kayısı üzüm 4-5 adet hepsinden) rondodan geçirdim ve yedirdim.sabaha çok güzel bi şekilde yaptı kakasını.
    hem zararsız faydalı ve doğal bi yöntem oldu.
  4. 27 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozme
  5. yildizyy

    yildizyy Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    81
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    canım aynı sorun bizdede var biz çocuk cerrahisine götürdük popo deliği küçük olduğu için yapamıyomuş eğer kaka yapamayıp bol bol pırt yapıyosa bu bağırsakların tembel olmadığı popo deliğinin küçük olduğu anlamına geliyomuş doktor bize 10 gün kullanmamız için fitil verdi deliğini genişletmek içn 10 gün sonra normale dönmezse doktor çubuklarla poposunu genişleteceğini söledi inşallah çubuğa gerek kalmadan düzelir tek dileğim o şuan. bence sende 5 gün boyunca kaka yapmazsa bi doktora göster derim
  6. 28 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozme
  7. semes

    semes Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    benim kızımda öyleydi ilk götürdüğüm doktorlar kabızlığı giderici ilaçlar verdi anne sütü varmı var devam dediler ama çocuğum sürekli ağlıyordu ve fazla kilo alamıyordu meğerse çocuğum açmış sütüm sulu olduğu için doymuyomuş ee yeterince yemeyince ne çıkarsın başka özel tanıdık dr a gittim bu çocuk aç dedi görür görmez ve aptamil comformil 1 i verdi hem çok huzurlu bi çocuk oldu rahat uyudu kendiliğinden dışkısını yaptı bu mama kabızlık giderici ben kızıma verdiğimde 2 aylık tı 90 milim hazırlıyosun talimatı yazılı ama 3 saatte bir veriyosun aradada emziriyorsun ama mutlaka emzir asla bırakma 2 gün dene mamayı eğer benimki gibiyse bana çk dua edeceksin geçmiş olsun mamaya alışır diye korkma okadar çabuk alışmıyolar bide her doktorun aklına gelmiyo beyin gelişimi için seven seas diye çk ii bir balık yağı var onu da kullan iki günde bir çay kaşığı
  8. 28 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozme
  9. semes

    semes Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    yukardaki arkadaşları da okudum bana da dr lar aynı şeyi söledi hatta yok yere götüne demir çubukları soktu delik küçüklüğü hemenhemen bütün çocuklarda oluyormuş zman la kendiliğinden büyüyo ayrıca mümkün oldukça fitil kullanma damarları inceltiyo eğer istanbula yakın san o dr.un adını cep telefonunu vereyim
  10. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozme
  11. ozme

    ozme Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    cevablarınız için çok tşk ediyorum ....4 gün bebeğim çok şükür kakasını yapabildi:)
  12. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozme
  13. alevsungur

    alevsungur Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kızalar gliserinli kansuk fitil atabilirsiniz bebişlerinize.ben kızıma dün attım bi tane fitil. çok rahatladı yavrum..
  14. 27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozme
  15. pikolata78

    pikolata78 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    747
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    derecenin demir bölümüne zeytinyağı sür. makat bölümünü yukarı aşağı ve sağa sola olmak üzere 3 kere uyar. bekle 15 dakika içinde yapmazsa tekrarla canım.
  16. 24 Ekim 2011
    Konu Sahibi : ozme
  17. Dilosh84

    Dilosh84 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    ben daha 2 aylik anneyim... oglumda 2 aylik henuz vee kabizlik sorunu yasior lutfen yardm edinn,...
  18. 29 Eylül 2012
    Konu Sahibi : ozme
  19. engelk82

    engelk82 Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    377
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Özel Mesaj At
    kabızlık sorunu bizde de var. fitil veriyoruz. bi de doktor gaz ilaçlarıyla beraber kas gevşetici fitil verdi acaba popposu dar olduğu için mi ? arayıp kendine de sorcaz ama merak ettim şimdi???
Benzer Konular: aylık Bebeğim
Forum Başlık Tarih
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları gaz için neler içirebiliriz(1.5 aylık bebeğim) Dün 14:47
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları 8 aylık bebeğim boyunda iki tane şişkinlik var yardım!!! 2 Ağustos 2014
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları 2 aylık bebeğim az kilo alıyor ve çok kusuyor... 10 Temmuz 2014
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları 14.5 aylik bebegimde ateş 5 Haziran 2014
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları 2 aylık bebeğim ishal..yardım.. 3 Mayıs 2014