2 aylık ikizlerime elma suyumu?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve meybie tarafından 12 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : meybie
  1. meybie

    meybie ikiz anne adayı Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar şuan bebeklerim iki aylıklar.sağlık ocağına verem aşısı yaptırmaya gittiğimizd bebeklerime artık elma suyu vermemi söylediler.3-4 gün sonrada yoğurt yedirmeye başla dediler.sizce çok erken değilmi?sizler ne zamanbaşladınız ve ne şekilde verdiniz.
     
  2. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : meybie
  3. gurseda

    gurseda Rabbim kuzularımı koru.. Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    115
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım bence bu soruyu birde ikiz gebelik ve çoğul gebelikler başlığı altında yeni ikiz anneleri diye bir topik var ordaki arkadaşlara sor bence çünkü sürekli orayı takip ediyorum onlar bu konuda daha tecrübeliler sonuçta ve bu tarz paylaşımları var.. kolay gelsin Allah bağışlasın bebeklerinide:KK71:
     
  4. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : meybie
  5. Elif

    Elif Onur Üyesi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    24.595
    Beğenildi:
    5.125
    Ödül Puanları:
    438
    2 aylık sanki erken gibi.Benim tecrübem yok tabiki ama duyduklarım hiç olmassa 4 -6 ay anne sütüne ilave bir şey gerekmez yönünde 3,5 aylık bebeğine yeğenimde vermiyor henüz ek birşey.
     
  6. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : meybie
  7. meybie

    meybie ikiz anne adayı Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tşk ederim kızlar..bide diğer topiğe bakayım..
     
  8. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : meybie
  9. Feyza79

    Feyza79 kar ciceklerim Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.591
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    ik iaylik cok erken canim ne yapmis kafayi mi yemis diyen kisi??
    ancak az az 4 aylikken baslaniyor ek gidaya oda az az tadimlik yani.
     
  10. 20 Kasım 2010
    Konu Sahibi : meybie
  11. kahveci

    kahveci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2006
    Mesajlar:
    765
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    2 aylık bebekler için ek gıdaya başla diyen avanağı hemen şikayet edin.
    her yerde bas bas bağırıyorlar, ilk 6 ay yalnızca anne sütü diye.hadi senin bebişler ikiz yetmediği takdirde ek olarak özel mama verebilirsin.ama elma suyu yoğurt için çok çok erken.kim söyledi acaba doktor mu hemşire mi?bir de sağlığımızı emanet ediyoruz bunlara yaa...
    ilgili yerlere şikayet edin bence.
    çok kızdım yaa.
     
  12. 20 Kasım 2010
    Konu Sahibi : meybie
  13. esteda

    esteda Batuhan & Bertuğ canlarım Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.520
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    2 aylıkken elma suyu?? yoğurt??
    daha çok erken. doktorlar 6 ayına kadar sadece anne sütü verin su bile vermeyin diyorlar.