2 embrıyomu 3 embrıyomu

Konusu 'İkiz gebelik ve çoğul gebelikler' forumundadır ve melisesra tarafından 3 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : melisesra
  1. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    merhaba kıslar ılk tedavımde 2 embrıyo konulmustu tek bebişim benleydı ama 2.5 aylıkken kalbı durdu
    cumagunu transferım var bu sefer 3 embrıyo koydurmak ıstıyorum ama korkuyorum sızce ne yapmalıyım ıkız bebek sahıbı olmayıda cok ıstıyorum
     
  2. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : melisesra
  3. burcinn

    burcinn Ayşenur ve Çınarın annesi Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.903
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    108
    Allah tez zamanda yavruna ya da yavrularına kavuşmayı nasip etsin inşallah..
    bu transfer olayına gelince..ben bilemiyorum malesef,pek bi malumatım yok bu konuda..ama sanki 2 transfer daha mantıklı gibi..hepsinin tutma ihtimalini düşündüm de birden 3 tane çok daha zor olabilir..
    sağlıcakla kal..
     
  4. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : melisesra
  5. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    saol canım amin inşallahhh sen kac tane koydurmustun ıkız hayalım benım
     
  6. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : melisesra
  7. burcinn

    burcinn Ayşenur ve Çınarın annesi Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.903
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    108
    tatlım diyorum ya benim hiç bi bilgim yok çünkü ben öylesi bir süreçten geçmedim..
    ilaç kullandım ve doğal yolla geldi yavrularım..ama buralardan öğrendiğim kadarıyla yorum yaptım sana..Allah gönlüne göre versin..
     
  8. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : melisesra
  9. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    anladım ben tup bebek le hamıle kaldın sandım
     
  10. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : melisesra
  11. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    güncellll
     
  12. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : melisesra
  13. femalexx

    femalexx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    933
    Beğenildi:
    306
    Ödül Puanları:
    123
    bence iki embriyo...benimde ilk denememde iki transfer edildi biri tuttu, 10 haftalık kalbi durdu. bu denememdede 2 transfer edildi ikiside tuttu, şu an 32 haftalık olduk. ama biz eşimle asla redüksiyonu düşünmediğimiz için ikiden fazla transfer ettirmedik. birde yanlış anlama canım ama ikiz bebek dışarıdan çok sempatik geliyor ama oldukça riskli bir gebelik geçiriyorum ben hep endişe var...yani üçüde tutarsa ne olacak..bence bu kararı en güzeli embriyo kalitesine bakarak doktorun ve embriolog vermeli....
     
  14. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : melisesra
  15. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    haklısın canım bende cok korkuyorum ama bu son şansımız maddı manevı olarak çok yıprandık

    napıcamı hıc bılmıyorum doktorum ve embrıyolog 2 tane ıstıyor ama 3 tane ıstıyorsanız koyarız dedıler
     
  16. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : melisesra
  17. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    guncell
     
  18. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : melisesra
  19. tria

    tria mucize meleklerim Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.311
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    valla bizim 3 transfer edildi .2 si tuttu tutanlardan 1,i bölündü ))) gene üçüz hamileydim riskli ama çok güzel bi hamilelik geçirdim 36 haftada dogum yaptım bende bebeklerde çok sağlıklıydık . allah herkesin gönlüne göre ve hayırlısını versin .