2.meleğini dünyaya getiren anneler 2.doğum daha mı kolay

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve itek tarafından 4 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : itek
  1. itek

    itek Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.652
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadaşlar benim şuan 10 aylık bir oğlum var ve şuan 2.bebeğime hamileyim.1.doğumum kolay olmuştu çok zorlanmadım desem yeridir yani.ama aklıma takılan bir soru var hep 2.ve diğer doğumlar daha kolay oluyor diye bir söylem duydum sizlerinde tecrübesine dayanarak bu konuda aydınlanmak istiyoryum.şimdiden gösterdiğiniz ilgiye teşşekkür ederima.s.
     
  2. 4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : itek
  3. Pembemsi

    Pembemsi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    182
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    2. bebişim 6 ay önce doğdu, dur bi düşiniyiiimmm.... 2. de korku daha fazla başına geleceği biliyosun çünkü... 1. de varsayımlar üzerine gidiyosun.... 2. de doğumu daha çok hissediyosun bebişin inişini falan... 2. de bir de burç sancısı dedikleri olmaz olasıca bi sancı var doğumdan sonra 3-4 gün beni bağırttı resmen... doğum sancısının aynısı 1 tek çocuk çıkmıyor.... ama güzel yanları daha çabuk kalkıyorsun veeeeee bebişini daha rahat ve tadına vararak, zevk alarak büyütüyorsun.... çevrendekileri daha kolay geri plana itip bebeğin hakimiyetini alıyosun.... şimdiden hayırlı doğumlar sana....
     
  4. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : itek
  5. KuzuYasin

    KuzuYasin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.143
    Beğenildi:
    1.023
    Ödül Puanları:
    163
    bebeğiniz hayırlı olsun , Acaba kaç yaşındasınız ? benim de 15 aylık oğlum var nasıl cesaret edip de hamile kaldınız .. bende bazen düşünüyorum tekrar hamile kalsam mı diye ? ikisi bir arada büyüsün birbirlerine arkadaşlık etsinler diyorum ama aklıma bir sürü sorun takılıyor . bu arada iki çocuğun arasında fazla ara olmadan yapılan doğumlar çok daha kolay oluyormuş yapan bir arkadaşım öyle söylüyor.
     
  6. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : itek
  7. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    benden de bir soru. 2. hamilelik birinciye göre daha kolay mı yoksa daha mı zor oluyor? ben tekrar hamile kalmaktan korkuyorum çünkü ilk hamileliğim iğrenç geçti.
     
  8. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : itek
  9. ashkom

    ashkom Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    804
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    canım benim bu ne acele bide küçük anne yazmışsın yaşın çokmu küçük
    bende iki doğum yaptım ilki cahil cesaretiyle anlamadan oluveriyoda ikincide neler olcanı bildiğin için insan daha tedirgin oluyo
    doğum anı kolayda doğumdan sonra son sancısı denen şey varya o biraz daha uzun sürüyo ilk doğuma göre
    amaa sonuçta hepsi en fazla bir haftada geçmiş oluyo vee merhaba uykusuz gecelerrrr:ecrin_bebek:
    canım ALLAH kolaylık versin doğumu düşünme ikinci pırtdiye çıkıveriyo
     
  10. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : itek
  11. Pembemsi

    Pembemsi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    182
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla canım hiç belli olmuyor... benim de ilk hamileliğim inanılmaz rahattı, ama ikinci beni öldürdü resmen... bi de halk arasında kız bebeklerin hamileliğinin daha ağır geçtiği de söyleniyor, dr.um bile bu hamileliğimin çok ağır geçtiğini söylediğimde kız olabilir bilimsel olmamakla beraber kız bebeklerin hamileleiği daha ağır geçiyor demişti... nitekim de kızım oldu ( ÇOK ŞÜKÜRRRR):kedi: zemuszemus kaydirigubbakcemile3
     
  12. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : itek
  13. itek

    itek Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.652
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    inanın bende şuan hamile kalmak istemezdim ama kazara oldu kısmet dedik artık ve gerçekten neler yaşayacağımı bildiğim için ürküyorum biraz
     
  14. 5 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : itek
  15. itek

    itek Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.652
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    walla bende 1.de çok zorlandım ama 2. çok zewkli geçti hiçbir sıkıntı olmadı ama herkesin böyle olacak diye birşey yok hatırlatırım
     
  16. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : itek
  17. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    benim oğlum oldu amaaaa delikafadulden kızım olunca daha kötü olursammm
     
  18. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : itek
  19. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    ay şimdi biraz rahatladım. benim duyduğum herkes ikinci hamileliğinde daha çok zorlanıyor çünkü. ama demek ki tam tersi de olabiliyormuş