2 yıllık tekstil okuyan varmı?

Konusu 'Üniversite' forumundadır ve potpori tarafından 2 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : potpori
  1. potpori

    potpori Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar myo tekstil bölümünü okuyan varmı aranızda bazı soruların olucakta
     
  2. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : potpori
  3. çiçek64

    çiçek64 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    808
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    merhaba canım ben tekstil bölümü yüksek okul mezunuyum 2003de mazun oldum.
     
  4. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : potpori
  5. potpori

    potpori Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım ya bende düşünüyorum fakat kimyayla aram çok kötü meslek lisesi olduğum için altyapım yok gibi bişe gitsem zorlanırmıyım acaba
     
  6. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : potpori
  7. çiçek64

    çiçek64 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    808
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    yok canım zannetmem zorlanmazsın zaten bende düz lise mezunuyum 4 yıllık olmayınca 2 yıllıklarda en mantıklısı tekstil geldi öylelikle yazmıştım yani zaten benimde herhangi bir altyapım bir bilgim yoktu ama zaten dersleri görünce birazda sınav dönemi çalışınca oluyor eğer gerçekten istersen yaparsın yapamam diye düşünme öyle zor bir bölüm değil korkma.

    evlisin galiba tekrar okumayımı düşünyorsun örgünmü okuyacaksın canım? bebeğin varmı?
     
  8. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : potpori
  9. potpori

    potpori Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yok canım evli değilim ablamın nicki bu.örgün okumayı düşünüyorum sen nerde okudun acaba.ben biraz araştırdımda dumlupınar tekstil terbiye bana göre gibi geldi.aslında ben tam olarak desinatör olmak istiyorum.zaten meslek lisesi giyim bölümüyüm yani tam alanım inş istediğim yere girerim.çok soru sordum ama siz şuan çalışıyormusunuz yani iş bulmakta zorlanırmıyım
     
  10. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : potpori
  11. çiçek64

    çiçek64 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    808
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    ben şuan çalışıyorum canım tam da senin istediğin işi yapıyorum desinatörüm, desen tasarımı yapıyorum, ben kahramanmaraşda okudum ve benimki genel tekstildi yani öyle tekstil terbiye yada teksyil boya gibi alanlara ayrılmıyordu pamuğun yetiştirilişinden hazır giyime kadar herşeyi gösterdiler bence sen de bir alan değil böyle sadece tekstil yazan bölümleri seç çünkü nereden hangi alanda çalışacağın belli olmaz herşeyden bilgin olsun. hem bende bekarken istanbulda oturuyordum ve maraş 14 saat sürerdi ama 2 yıl dedim gittim iyikide gitmişim pişman değilim. ama 2 yıllıkda kalmak kötü oldu artık lisans üstü eğitim yaparken herkes o yüzden bakalım bende çabalıyorum ya sektör değiştiricem yada tekstil üzerine açıköğretimden işletme okuyacağım.

    sana da başarılar canım yapamam diye asla düşünme yaparsın yapamayacak ne varki insanlar uzaya giderken :))

    sevgiler tatlım.
     
  12. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : potpori
  13. potpori

    potpori Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sağol moral ve bilgi verdiğin için.ne güzel ya hep isteğim mesleği yapıyorsun.bende sana başarılar dilerim
     
  14. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : potpori
  15. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    canım ben degıl ama kardesım okudu ıspartada okudu ve gercekten cok memnunkaldı bende gıtım gordum ısparta suleyman demırel unıversıtesı cok guzel bir alana kurulmus ayrıca bu bölüm için sana denizli pamukkale üniversitesini de tavsiye edebilirm denızlı tesktıl alanında ılerlemıs oldugu ıcın okulunda daha ıı egıtım alabılırsın tatlım..ders konusunda gelınce kardesım duz lıse cıkıslı oldugu ıcın cok zorlanmamıstı ama meslek lıselıler matematık derslerınde zorlanıyorlarmıs yıne de bence bu kısısel beceriye bağlı..şimdiden hayırlı olsun yerinde olsam ısparta ve denizliyi tercihlerimde ilk sıraya koyarım ama merkezdeki bölülerini canım..
     
  16. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : potpori
  17. potpori

    potpori Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    denziliyi bende düşündüm tekstil sektöründe iyi olduğu için.kısmet bakalım
     
  18. 3 Eylül 2008
    Konu Sahibi : potpori
  19. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    ayrıca canım ıs alanıda nerede yasadıgına baglı yasadıgın yerde tekstl gelısmısse sorun olmaz kardesım suanda tekstıl boyaları ureten bır kımya labaratuarında ar-ge bölümünde çalışıyor.maaşı da çok ii işinden de memnun canım