2009 ağustosunun güzel hamişleri haydi cinsiyet tahminine

Konusu 'Bebeklerimizin Cinsiyetleri ve İsimler' forumundadır ve kayra42 tarafından 19 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kayra42
  1. kayra42

    kayra42 hayatımın aşkı 3 erkek:)) Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.090
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    kızlar ikili test yaptırdım çarşamba günü sonuç alacağım.doktorlarımında kabul ettiği bir gerçekle ikili testte cinsiyet tahmini yapılıyormuş.free bhcg 50 nin altındaysa prens 50 nin üstündeyse prenses oluyormuş.allahım sağlıklı versin öncelikle.ama hem eğlenir hemde deneriz.bu arada topiğimizde şenlenir.herşeyi aynı sayfada yazınca geriye dönük okumalar zor oluyor sonra gözden kaçıyor.
    öğrenenler buyrun bakalım....:nazar:
     
  2. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kayra42
  3. tazefasulye

    tazefasulye Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.113
    Beğenildi:
    124
    Ödül Puanları:
    163
    6 şubattaikili test randevum. 1 haftada sonucu çıkarsa, 3 hafta sonra yazarım =)
     
  4. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kayra42
  5. EvrimKuzey

    EvrimKuzey Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    9.629
    Beğenildi:
    140
    Ödül Puanları:
    153
    Cumartesı test vereceğim.. aldığım zaman yazarım Kayra buraya.. kardeşim hariç etrafımdaki tüm insanlar erkek diyor.. bakalım ne çıkacak sonuç..
     
  6. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kayra42
  7. kayra42

    kayra42 hayatımın aşkı 3 erkek:)) Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.090
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    hadfi hayırlısı kızlar.allah hepimize gönlümüzdekileri sağlıklı ve zamanında versin.şöyle bol nazar boncuklu bir liste yaparız inşallah.
     
  8. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kayra42
  9. darknessfire

    darknessfire Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mrb kızlar banada herkez erkek diyor ama benim içime kız doğuyor şubatta gidicem bende hayırlısı neyse o olsun
     
  10. 20 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kayra42
  11. EU3

    EU3 Guest

    arkadaşlar başlığı görünce çok duygulandım,geçen sene bu zamanlar bende kızımın cinsiyetini dört gözle bekliyodum hep gidiyodum doktora bizimki arkası dönük oluyodu 4. gitmemde öğrenmişti doktor 1 saatlik çabayla.inş sizde bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız bu ağustosta.herşey gönlünüzce olsun.
     
  12. 20 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kayra42
  13. pbinay

    pbinay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam kızlar bende 10haftalık hamileyim. içime benim hep erkek doğuyor, eşiminde kız. sağlıklı hayırlı evlat olsun da cinsiyeti öenmli değil. rüyamda dün akşam kız bebek dünyaya getirdim. gerçek gibiydi. siyah saçları vardı. ondan öncede iki kere erkek bebek doğurdum. bakalım allahtan hayırlısı...:KK46:
     
  14. 20 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kayra42
  15. EU3

    EU3 Guest

    merhaba canım bende geçen sene ağustosun 26 sında oğlumu dünyaya getirdim sana verilen tarihte öyleymiş ama sen kız hissediyorum diyosun istatiklere göre erkek canım ama ne farkederki sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat versin yüce rabbim herkese
    karnınıza verdiği gibi:CüvCüv: kucağınızada almayı nasip etsin inşallah:KK46:
     
  16. 20 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kayra42
  17. cicekcicek

    cicekcicek Annecik Pro Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.253
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    kızlar cinsiyet tahmini yaptığınızı görünce bi girip bakiim dedim bende bu nisanda anne olacağım inşallah. ben 12. haftamda erkek olduğunu öğrenmiştim herkes senin kızın olacak diyodu ama benim içime hep erkek doğuyodu. bence içinize ne doğuyosa öyle oluyo. bu arada kocakarı lafı da olabilir ama erkek bebekte göğüs uçlarının rengi koyulaşıyo göbek biraz tüylenmeye başlıyo. ayrıca bebeğin kalp atışına bakılarak da cinsiyet tahmini yapılabilio 130 un üstündeyse kız altındaysa erkek. her zaman kadınların nabzı erkeklerden yüksektir. tabii istisnalar kaideyi bozmaz. tatlıya aşerince erkek derler ama ben hamileliğim boyunca limon yedim eşim tatlıcı olmasına rağmen hiç tatlı istemedi canım. o yüzden aşerme işine katılmıyorum. şimdilik aklıma gelen başka bişey yok. bu arada ebnden size tavsiye ilk 3 ay kilo almayın sonra kilo alımı siz yemesenizde kontrol dışına çıkıyo ben hergün spor yapmama ve yediklerimi kontrol etmeme ağzıma tatlı sürmememe rağmen 9 kilo alarak 7. ayın içindeyim şuan. bakalım 12 kiloyla doğururum inşallah ama ilk 3 ay kilo almanızın bebişlere hiçbir yararı yok.
     
  18. 20 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kayra42
  19. mercimekim

    mercimekim pıtıpıtıpıtı Rüzgar Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.030
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kayracım ben de 6 şubatta 2 li test yaptırıcam.bakalım dr.belki bişeyler söyler..içime şu an bişey doğmuyo valllaa...ama sabırsızlanıyorum...