2009 Ekim anneleri doğum iznine ne zaman ayrılacaksınız...

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve ELALI tarafından 27 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  1. ELALI

    ELALI biriciğim, canım kızım... Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.032
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    Slm kızlaropuyorumnanaktan
    Çok şükür artık doğum izinlerini konuşacak kadar büyüdük:Saruboceq:
    Çalışan anneler 32. haftada doğum iznine ayrılacakmısınız ? yoksa 37. haftaya kadar raporu uzatacakmısınız ?
    ben önümüzdeki hafta raporu yazdırmak için hastaneye gidicem, 32. haftada raporumu başlatacam fakat kendimi iyi hissedersem ağustos maaşımı tam alayım diye 1 eylüle kadar çalışmayı düşünüyorum...
    Diğer bir sorun ise bebekleri bırakıp işe gelebilecekmiyiz? onlara kimler bakacak? bu böle uzayıp gidiyor...
    Ben tazminatımın yanmaması için 4 aylık doğum izninin dışında 6 ayda ücretsiz izin talep ettim işlerine gelmezse çıkarıp tazminatımı öderler diye, fakat bırakmaya niyetleri yok gibi geçici eleman bulacaklarmış yerime bulabilirlerse tabiikaydirigubbakcemile3
     
  2. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  3. nesibe82

    nesibe82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    169
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhabalar,
    ben 37. haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum. sanırım bunun için 32. hafta doldugu zaman rapor almamız gerekiyor. bu konuyla ilgili yapmamız gerekn özel bir şey var mı bunun haricinde.
     
  4. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  5. ELALI

    ELALI biriciğim, canım kızım... Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.032
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    nesibe benimde bildiğim öle, 32. haftada doktor bi sakınca görmüyosa çalışmanda raporunu 37ye kadar uzatıyor...
     
  6. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  7. fikirdelisi

    fikirdelisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.436
    Beğenildi:
    374
    Ödül Puanları:
    153
    32.hafta calısabilir raporu alıcam hos nasıl calıscam bilmiorum ama kaydirigubbakcemile3 37 ye kadar calıscam.dogumdan sonra bebisimi yaklasık 1 yasına getirmeyi dusunuorum ucretsiz izinlerle...
     
  8. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  9. handan2546

    handan2546 Hoşgeldin Meleğim:)))) Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.321
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    canım bende 32.haftada raporumu alıcam haftaya cuma, ondan sonraki haftada çalışıcam yani agustosun ilk 2 haftasını çalışıcam son 2 haftasıne yıllık iznimle beraber dogum iznine gidicem bölece agustos maaşımıda almış olucamyerimseniben

    dogum sonrasınıda senin gibi 6 ay ücretsiz isticem zaten burdan 3 haftam dogum sonrasına kalıyor 11 hafta normal iznim olacak 6 ay daha isticem vermezlerse çıkarsınlar kendileri bilir bakalım ne olacak
     
  10. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  11. green olive

    green olive Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    891
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    32. haftada istemezsek illa 37 mi olmak zorunda?? yani ben 34. haftada izne ayrılmak istiyorum ağustos maaşımı tam almak için. Bu mümkün değilmi acaba arkadaşlar.
     
  12. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  13. handan2546

    handan2546 Hoşgeldin Meleğim:)))) Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.321
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    tabiki mümkün greencim bak bende öle yapıom sen raporunu al 32.haftada ama çalış şirketin bi soruın çıkarmazsa
     
  14. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  15. ELALI

    ELALI biriciğim, canım kızım... Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.032
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    buketcimm iyi cesaret walla ben 34ten sonra tetiktee olurum gibime geliyo, peki erken doğum olursa (inşallah olmaz) prosedür nasıl işleyecek bilgin varmı?

    dandanım raporu 32de başlatırsan ve senelik izninden kullanırsan 3 haftayı doğum sonrasına ekliceklerinden eminmisin? kafamı karıştırdın kıss ben sırf maaşı alayım diye eylül 1e kadar uzatayım diyodum, bu 3 haftayı rapor çıktığı için bana extradan izin olarak vermezlerki-tatlicadiarzu-
     
  16. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  17. ELALI

    ELALI biriciğim, canım kızım... Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.032
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    cnm ben 37ye kadar uzatıldığını biliyorum, 37de bana uzun geldiği için 32de raporu başlatmayı düşünüyorum...
    Ben patronla konuştum sırf ağustos maaşını tam alayım diye kendimi iyi hissedersem çalışacam 1 eylüle kadar, ama raporum 32. haftada başlamış olacak, yani 2 - 2,5 hafta kadar raporluyken çalışıcam ve bunun için sadece maaş alıcam bana extra bi izin hakkı vermicek...
     
  18. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ELALI
  19. handan2546

    handan2546 Hoşgeldin Meleğim:)))) Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.321
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    NİE EKLEMESİNLER KIZ ELA SONUÇTA O BENİM İZİN HAKKIM VE BEN BU SENE HİÇ İZİN KULLANMADIM ÜCRETLİ İZNİM O GÜNLERİ NORMALDE NASIL İZNE GİDİP MAAŞIMIZI ALIOSAK AYNI ŞEKİLDE OLUR , SENDE EYLÜLE KADAR ÇALIŞIRSAN SONUÇTA DOGUM SONRANA EKLENMESİ GEREKİR TABİ ÇALIŞMIŞ OLUOSUN KIS ELA :bbo: