2009 Ekim Bebekleri ' nin Gece Uykuları

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve daisy83 tarafından 6 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  1. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Merak ettim de gece uykularınız ne durumda? Bizim yaramaz gece 1:30 dan önce uyumuyor bazen 3:00 ü bulduğu oluyor... Sadece gün içinde bir yerlere gidersek yoruluyor o zaman nadiren 22 gibi uyuyor ama kaçta uyursa uyusun sabah 10:30 da kalkıyor (tabi aralardaki uyanmaları saymıyorum) Bebişlerine iyi bir uyku alışkanlığı kazandırmış olan var mı?
     
  2. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  3. cicibisi

    cicibisi http://ygtnblogu.blogspot Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.884
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Valla bizimde çok fenaydı dediin gibi,gece 1-3-5 hatta bazen 7 bile oluyodu =((
    gün boyu kütük gibi uyuyoduk amaa..
    Her gece banyo yaptırdım bi haftaya yakın,gece-gündüz ayrımını yapabilmesi için gece alt açmadım,ışıklar kapalı emzirdim,konuşmadım vs..
    Şimdi çokkkk şükürrr..gün boyu çok az uyuyoruz,gecede 9-10 gibi bi yatıyoruz 3-4 saatte bir emmek koşuluyla ssabah 8-9a kadar uyuyoruz..
     
  4. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  5. hiliba

    hiliba Guest

    benim kızda gündüzleri 2 saat uyur.uyandıktan sonra 2 saat uyanık olur.daha sonra yine uyur 1 yada yarım saat uyur.akşama kadar böyle devam eder.gece 11-12 gibi olunca sabah 5-6 gibi uyanıyor.mamasını içip hemen uyur 1-2 saat sonra uyanır.7-8-9 gibi kalkar.yine mamasını icirip.biraz oynar etrafa bakar.gündüz halimiz başlar.
     
  6. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  7. serincim

    serincim serin'im canım kızım Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    160
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayyyy yarama bastın valla :ecrin_bebek:
    benimki gece hiç uyumuyo zaten kolikli bi bebek geçmedi galba koliği tam olarak haftanın 2 günü gece 1 de uyuyo sabah 8 e kadar. o günleri bayram ilan ediyorum :) ama diyer günler bütün gece ağlıyo napsam susturamıyorum hele bu sabah 8 e kadar ağladı uyumadı bende 8 de uyudum 1 de kalktım hayatım şaştı valla :KK43: benimki gündüzleride uyumuyo şöyle mesela uykusu geliyo yatırıyorum hemen dalıyo deliksiz uyuyo gibi gözüküyo 15 dk sürmeden uyanıyo hep böyle geceye kadar bazen o 15 ddk yarım saate filan çıktığı oluyo bitek gecede uyumasa gündüzde uyumasa genelde sabah 7-8 gibi uyuyup öğlen uyanıyo bu yukarda yazdıklarımıdda diyer aralıklarda yapıyo doktor şuanda uyku düzeni oluşturamazsın çünkü gaz sancısının nezaman gelicei belli olmaz dio :KK43:
     
  8. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  9. fdneng

    fdneng Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    331
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benim oğlumda gündüzleri daha çok uyuyor akşam nezamn uyursa uyusun gece 12 de sonra 2 de tekrar uyanıyor sıkıntısı yoksa eğer gece 2 den sonra 7-8 e kadar uyuyor ama sesli ortamda uyumaya alıştı benim sıpam sessiz ortamda uyurken en ufak sese uyanabiliyor
     
  10. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  11. seldus

    seldus ♥ ♥ küçük paşam ♥ ♥ Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.982
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ah ah önceden ben de cok cekmiştim bu dertten ama cok sükür düzene sokabiildik..bizim gaz problemi de vardı..şimdi aksam 11 dedimi gözler kayıyor bi güzel emişiyoz yatagına yatırıyorum kafayı yana ceviriyor emzik agızda uykuya dalıyor bes dakka sonra bi tüüüühh diye ses emzik atılıyor agızdan tamamdır..kurulu saat gibi 2bucuk da ve 5 de emmeye uyanıyor emerken uyuyup kalıyor hemen besiğe yatırıyorum saat 7:30 da gözler faldası gibi acık beşikten mıyıldıyor..sonra saat 12 ye kadar emzir alt deiştir oyna derken tekrar uyuyor ama gündüz pek uyutmuyorum gece gündüzz ayrımını yapsın diye..gündüz sürekli oynuyoruz konusuyoruz...cok sükür alıstı sanırım insallah bu düzen bozulmaz...
     
  12. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  13. DoraGizem

    DoraGizem DORApaşanınANNESİ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.971
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    ayy valla kızlarr ben banyo sayesinde uyku düzenini oturttum gündüz devamlı uyanığız sadece memeden memeye memede kestiriyoruzz akşam ama 9.30 en geç 10,00 da uyumuş oluyo tombalağım sabah 9 a kadar gecede bi 3 de bide 7 de kalkıyor emmek için oda ama gündüz yatıemak için biformül bulamadımm :uhm:
     
  14. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  15. seldus

    seldus ♥ ♥ küçük paşam ♥ ♥ Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.982
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    gizem banyosunu saat kacta yaptırıyosun ..bengenelde 8 gibi yaptırıyorum ama benimki banyodan sonra aksine hiiiçç uyumuyor:KK43:((
     
  16. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  17. nurefsann

    nurefsann Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.513
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    cok sukur bu konuda bir problemimiz yok.dogumdan sonra ilk 2 haftamiz neredeyse surekli uykuyla gecti daha sonra yavas yavas uykuyu azaltti.simdi ya gece 12 de uyuyor yada engec 2 de sonra sabah 6 veya 7 gibi uyanip emiyor tekrar uyuyor saat 9 da uyaniyor...gun icindede en az 6 saat uyuyor ...
    eger sutum bolsa uykumuzda iyi oluyor .sutum azalmissa tam doymuyorsa saatte bir emmek istiyor..
     
  18. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  19. TaKinTi

    TaKinTi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    293
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ------------------
     
    Son düzenleme: 6 Ocak 2010