2009 şubat anneleri bebeklerimiz neler yapıyoo

Konusu 'Şubat Anneleri' forumundadır ve eyif tarafından 20 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eyif
  1. eyif

    eyif Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadaşlar bebeklerimiz doğdu ve hızla büyüyorlar neler yapmaya başladılar benim minik bıcırım eymen talham ağladığında konuşmaya başladığımızda susuyo sevdiğimizde gülümsüyo bize cevap vermeye çalışır gibi sesler çıkarıyo ama çok kusuyoo ablasını çok seviyo kafasını çevire çevire takip ediyo maşallah bebeklerimize sağlıcakla büyüsünler hayırlı uzun ömürlü olsunlarr ne zaman dönmeye başlar acaba çok korkuyorum yanında ben yokken dönerde düşer diye gerçi hiç yalnız bırakmıyorum ama ALLAH KORUSUNgamyoncuiremsu HADİ SİZDE YAZIN SİZİN MİNİKLER NE ALEMDE
     
  2. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eyif
  3. minnosum09

    minnosum09 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba canım benimde oğlumun adı talha inşallah adlarına layık bir şekilde büyürler.benimkide babasının sesini tanıyor o seslenince susup dinliyor karnı doyunca gülüyor oooo diye sesler çıkarıyo onu sevdiğim zaman gülüyo emzirmek için önlüğünü takıyorum anlıyo emeceğini ayaklarını hızlı hızlı ileri geri atıyo ııhhıı diye ses çıkarıyo acıkınca ağlayınca önlüğünü takıyorum susuyo biliyo emeceğini çok tatlı şeyler ya
     
  4. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eyif
  5. demircool

    demircool kişisel rütbeymiş hıh Pro Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.409
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    benim kızım daa dönence aldık yeni onun sesini duydumu konusuyo resmen onunla aguu agu diye konusuyo.müzigi bitince aglıyo.acıkınca daha degişik aglıyo kızınca baska aglıyo mahsustan da bambaska aglıyo bisürü aglaması varkaydirigubbakcemile3 babasını cookk seviyo hep ona bakıyo evde takip ediyo hep.benimde sesimden tanıyoo tabiki :lepi: mutfaktayken agladıgında sesleniyorum içeri susuyo gelmemi bekiyo hemen
    cok sevimliler yaa hele bi de ellerini oynatması yokmu bayılıyorum valla :hooray:
    cok seviyorum ben kızımı Şeniz:asigim:
     
  6. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eyif
  7. ssaslan

    ssaslan oğluşuna aşık (Sibel) Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.792
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bizimki biraz abi olduğundan artık daha farklı
    konuşmaya bayılıyor çenesi çok düşük dönenceyi bizimki de çok seviyor onunla konuşuyor resmen mutluluk dansı yapıyormuş gibi tepiniyor onu izlerken
    park yatağına takılı oyuncakları var onları elleriyle yakalamaya çalışıyor
    bir de playskoolun patikleri var biri çıngıraklı biri düdüklü onları ayaklarına takınca deli oluyor onları sallayarak takip ediyor
    kalabalığın içinde de olsa bana ve babasına dik dik bakığp takip ediyor
    hatta birkaç gündür yanına yatıp konuştuğumda eliyle yüzüme dokunmaya bayılıyor ve artık gördüğü şeyleri elleyerek tanımaya çalışıyor
     
  8. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eyif
  9. demircool

    demircool kişisel rütbeymiş hıh Pro Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.409
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    oyyyyy abi de olmuşşmuşşş tatlım benim.maşallah neler yapıyormus böyle bebişimizzz :nazar:
     
  10. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eyif
  11. eyif

    eyif Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    maşallah maşallah bebeklerimize benim oğluşum daha bişeyleri yakalamaya çalışmıyo neden acaba elleri kolları bacakları kıpır kıpır emmek istediği zaman gazı olduğu zaman ya da kucakta durmak istedğinde farklı ağlıyo :) canavarım benim pek tatlılar yaaaa RABBıM ACILARINI TATTIRMASIN OLMAYANA VERSıN
     
  12. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eyif
  13. ssaslan

    ssaslan oğluşuna aşık (Sibel) Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.792
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    eyif eymen ne kadarlık?
    bizimkisi neredeyse 3,5 aylık oldu zaten artık yapması gerekiyordu
     
  14. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eyif
  15. dilek_83

    dilek_83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    507
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Benim cadı da artık elleriyle oyuncaklarına vuruyor, aynen Çınar gibi Neva da geçen gün yanına yatıp konuştuğumda elleriyle yüzüme dokunup durdu o kadar mutlu oldum ki, çok güzel bir duygu yaaaa onun sana dokunması!!!!
    Bizim dönence de park yatağının yanında asılı Neva'yı biraz yüksek yatırıyorum yastıkla ki elleriyle ulaşsın diye dönenceye ve elleriyle onlara vurmaya bayılıyor:))))
    Yavaş yavaş kendi kendilerine oyalanmaya başlamaları çok güzel oluyor yaaaa
     
  16. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eyif
  17. tubik81

    tubik81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2009
    Mesajlar:
    239
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bi bizimki tembel sanırım :) havası yerinde olursa ağzını balık gibi yapıyo baloncuk çıkarıyo bide bol bol. konuşurken dinleyip, odada gezdiğimizde takip ediyo.ama öyle güldürmeye çalıştığımda hiç gülmüyo :KK43:
    asabimi olacak yoksa yahu :1shok:
     
  18. 25 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eyif
  19. aybuke07

    aybuke07 İKİ AŞK ANNESİ ZAYIFLIYOR Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6.635
    Beğenildi:
    88
    Ödül Puanları:
    153
    Bizim cadı 3,5 aylık oldu, bol bol gülüyor, yan yatırdığım zaman dönüyor, yüzer gibi tepiniyor, öyle bir çırpınıyor ki, heyecanlı heyecanlı nefes alıyor çırpınırken, konuşmalarımıza gülücükle karşlık veriyor, keni kendine sesler çıkarıyor, başını dik tuttuğu gibi kucakladığımızda vücudunuda döndürerek etrafı izliyor, elleri ile tutunuyor, saçlarımı yaklaıyor bol bol, tişörtlerimizi sıkıca tutuyor,