2010 gurbet gelinleri neler hissetiyorsunuz

Konusu 'Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı' forumundadır ve istanbulizmir tarafından 11 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : istanbulizmir
  1. istanbulizmir

    istanbulizmir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2009
    Mesajlar:
    466
    Beğenildi:
    152
    Ödül Puanları:
    93
    2010 gurbet gelinleri neler hissetiyorsunuz
     
  2. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : istanbulizmir
  3. pinky_sm

    pinky_sm dem bu demdir.. Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla canım ben 11 günle 2010 dan yırtıyorum aralık 19 da düğünüm ama gurbete gitmenin hüznü çöküveriyor yüreğine:çok üzgünüm:.bir kere ailenden sevdiklerinden ayrılmak ayrı bir dert gittiğin yere adapte olmak apayrı bir dert.sonuçta neresi olursa olsun memleket bu ya başka bişeye benzermi.özlemezmi insan anasını babasını arkadaşlarını memleketini.Rabbim sabır versin diyorum:Saruboceq:.bir yandanda kendimi teselli edebiliyorum.çünkü ben bitanemi seviyorum yaopuyorumnanaktan.Rabbim yuva kuranın yardımcısıdır.ölüme bile alışılıyor bunada alışılır elbet... boşuna dememişler.. gelin ata binmiş ya nasip demiş diye.. aynen o hesapyerimseniben
     
  4. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : istanbulizmir
  5. istanbulizmir

    istanbulizmir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2009
    Mesajlar:
    466
    Beğenildi:
    152
    Ödül Puanları:
    93
    ne güzel anlatmıssın ama ben çok dert ediyom ama bir yandanda nişanlımı bırakamıyorum ah ah
     
  6. 15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : istanbulizmir
  7. pinky_sm

    pinky_sm dem bu demdir.. Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    biliyorum canım aynı ikilemde bende kaldım ilk başlarda.hoş şu anda da ara ara kapılmıyor değilim.ama alışırım İnşallah diyorum.aslında gurbette olan evli arkadaşlarımızdan dinlemek lazım ilk neler hissediyorsun nasıl alışıyorsun diye:uhm:
     
  8. 15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : istanbulizmir
  9. em4561

    em4561 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.993
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ah kızlar aynı konu bizde de var. uzak çok uzak. inşallah geliriz bu tarafa.aileminde benden başla kimsesi yok tekim. bi tarafta onun da babası yok o da haklı bi süre kalmak istiyor orda. zaten iş dolayısıyla orda olucaz..ama sözü var gelicez bi gün ama 2 sene mi 10 sene mi bilmem.
    yani kızlar aslında bizim eşimizin yanında olmamız lazım.sonuçta ömür boyu o yanımızda. aileler bi yere kadar artık biz de aile olucaz
     
  10. 15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : istanbulizmir
  11. Blackcandy

    Blackcandy SallaDünyayıUykusuGelsin Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    slm kızlar bende gurbetteyim 5 yıllık evliyim eşim polis olduğu için sürekli tayinlerle uğraşıyoruz o memleket senin bu memeleket benim diye geziyoruz. şunu söyleyebilirim bende aileme düşkün bi insanım ama ben evlendikten sonra 1 kere gidebildik memlekete ama hep bi sebep çıktı insan zamanla alışıyor gurbete çünkü canımdan çok sevdiğim eşim ve oğlum yanımda ailelerimiz sonuçta anne baba kardeşler hepsi bir arada yalnız değiller sizde alışırsınız korkmayın evlenmekten, uzak olmaktan..... o zaman daha mutlu olursunuzz
     
  12. 12 Ocak 2010
    Konu Sahibi : istanbulizmir
  13. lavinya22

    lavinya22 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    108
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam kızlar
    siz yine türkiye sınırlarındaısnız sanırım:)
    ya ben istanbuldan yurtdışına geldim ve burda eşimle benim sadece ikimizinde ailesi türkiyede ama çok zor olmadı benim için olumlu düşünmek pozitif olmak en önemlisi...sonuçta isteyerek evlendiniz dimi
     
  14. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : istanbulizmir
  15. PrensesEla

    PrensesEla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    gurbette kocaman bir YALNIZLIK hissediyorum...
    sanki her sey hareket ediyor ama ben soyut kalmisim gibi..
    cok baska bir hal ancak yasayan anlar..
    gurbete gelmeden once on kere degil en az milyon kere dusunun...
     
  16. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : istanbulizmir
  17. em4561

    em4561 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.993
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kıyamam canım ya. baya uzaksın sen. ben de geldim gurbete . daha düğün olmadı ama geldim. yani eninde sonunda ben de gurbet geliniyim. ailemi yüzüstü bırakmış gibi hissediyorum. ama napalım. hayat işte biz de aile olucaz