2010 Haziran anneleri sporla aranız nasıl?

Konusu 'Haziran Anneleri' forumundadır ve mandal tarafından 8 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mandal
  1. mandal

    mandal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Doktorum spor önerdi bana. Yürüyüş,yüzme veya hamile pilatesi olabilir. Hamile pilatesi için bu hafta bir yere başlıyorum ama sadece haftada 1 gün. Çok az geldi bana bu süre, evde kendim yapabilir miyim bilmiyorum.

    Yürüyüş için oturduğum yer uygun değil hiç.Başıboş köpek var çok fazla, cok korkutuyor beni, bebeğim de korkuyordur benimle beraber diye çıkmıyorum:)

    Son olarak yüzme kaldı. Sizler neler yapıyorsunuz spor olarak? Var mı yüzmeye giden? Anadolu yakasında yüzme dersi de veren havuz araştırıyorum kendime şimdilik, hayırlısı bakalım =)
     
  2. 11 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mandal
  3. recepivedik

    recepivedik kökleri içimde bir çınar Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben de yüzmeye gitmek istiyorum ama burda bi havuz var sadece ve hem saatleri bana pek uymadı hem de temizliğine güvenemedim :KK43: oysa düzenli olarak yüzmeyi çok istiyorum..
    şimdilik sadece fırsat buldukça yürüyüş yapıyorum..o da çok sık değil..
    aslında evde koşu bandı var onda yürüyüş yapsam olabilir..doktora hiç sormadım ama..??
     
  4. 11 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mandal
  5. mandal

    mandal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Tesekkurler cevap icin. Ben de bahsettiğim spor salonunda havuza giden bir arkadas buldum. Biraz kalabalık oldugunu soyledi. Bu durumda ben de temizligine güvenemiyorum, sanırım yuzmeyi dogum sonrası form tutmak için kullanmak daha doğru:)
    Şimdilik pilates derslerine başladım bu haftasonu, sırtıma çok iyi geldi cidden. Evde de yapabileceğim hareketlerdi hem de.Yürüyüşleri de iş yerinnde öğle yemeğinden önce yarım saat şeklinde yapmaya başladım.Sorunsuz bir hamilelik dönemi ve doğum diliorum hepimize:)
     
  6. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : mandal
  7. asyam21

    asyam21 Fit anne olma yolun da :) Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.331
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben günlük 15-20 dk yürüyorum gıdıcem yerler yakın ıse
    yaya gıtmeyı tercıh edıyorum onun harıcınde hamıle egzersızlerı var onlara baslıcam
     
  8. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : mandal
  9. aysey

    aysey kızımız büyüyor :) Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    912
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yaaa ben hiç bişi yapmıyorum arkadaşlar yaaa.işim de masa başı.oturuyorum bütün gün.akşam eve gidince yemekten sonra bari koridorda yürüyeyim diyorum ama onu bile düzenli yapamıyorum.
    bide normal doğum istiyorum.bu gidişle doğuramam normal falan :KK43:
     
  10. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : mandal
  11. recepivedik

    recepivedik kökleri içimde bir çınar Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar burdan birbirimize gaz verelim yaa!
    hergün koşubandında yüricem diyorum,akşam unutuyorum:KK43:
     
  12. 27 Şubat 2010
    Konu Sahibi : mandal
  13. minervabs

    minervabs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    153
    Ödül Puanları:
    93
    Ben yuzmeye gidiyorum haftada 4 gun dedi doktor, sirt agrisi cekiyorum surekli oturarak calistigim icin... ama tabi 4 gun zor oluyo minimum 3 gun 45 dakika yuzuyorum..Havalar isinsin aksamlari da yuruyuse basliycam.. Anadolu yakasinda nerede oturduguna bagli egeer cevrenizde yeni siteler varsa onlarin havuzlari uyelikle aliyor olabilir. Ben universitenin havuzuna gidiyorum
     
  14. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : mandal
  15. recepivedik

    recepivedik kökleri içimde bir çınar Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben de dün koşu bandına başladım alkisalkisalkis
     
  16. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : mandal
  17. mandal

    mandal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Hadi hayırlı olsun :) Ben de pilates yapmaya calısıyordum evde ama eliptik bisikletimiz de vardı, ben de ona baslayayım bari
     
  18. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : mandal
  19. caka

    caka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2006
    Mesajlar:
    735
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben düzenli olarak hergün 2 saat yürüyorum bazen onu bile geçtiği oluyo