22 kasım pazartesi kulağımdan ameliyat olucam ne olur yardım edin..

Konusu 'Yüz Estetiği' forumundadır ve gungor tarafından 15 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    15 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gungor
  1. gungor

    gungor Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    arkadaşlar bursa çekirge devlet hastanesinde plastik cerrahi uzmanı op.dr ahmet yazıcı tarafından 22 kasımda ameliyat olucam ama çekiniyorum ameliyat ile ilgili bana yardım edin lütfen beni neler bekliyor ne yapıcam pek bilmiyorum doktor hakkında hiç bilgim yokturdu öyle direk gittim ameliyat olmak istiyorum dedim doktor muayene etti ve gün verdi ameliyat 1 saat sürüyor dedi ama lütfen biraz rahatlatın.....
     
  2. 16 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gungor
  3. pepit

    pepit Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    381
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    ne için olacksın?
    estetik amaçlı mı? kulak zarı mı?
     
  4. 16 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gungor
  5. gungor

    gungor Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    afedersin söylememişim kepçe kulak ameliyatı olucam
     
  6. 16 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gungor
  7. uyuzumben

    uyuzumben Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım sana tavsiyem doktorunla açıkça konuş biraz kafana yapışık yapsın kulağını açılıyo sonra.benim açıldı mesela ama çok değil yinede daha düzgün olabilirdi.
     
  8. 16 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gungor
  9. pepit

    pepit Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    381
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    iyi de canım benim en basit ameliyat o, nesinden korkuyorsun?
    yaptır kurtul, en kötüsü ne olabilir ki?
    burnunu yaptıracak olsan güzel olmazsa filan diye korkarsın da, kepçe kulak ameliyatında korkulacak hiiç bi şey yok.
     
  10. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gungor
  11. ilaysu

    ilaysu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2010
    Mesajlar:
    49
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    estekmi başka bir amaçmı içinmi canım
     
  12. 21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gungor
  13. polyance

    polyance Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bi arkadaşım yaptırdı ankarada 3 gün falan ağrısı olmuş yatarken zorlanmış o 3 gün içinde ama sonrası için değer.kocaman kulakları vardı şuan çok güzel görünüyür.5gün sonra işe döndü ve gayet iyiydi ağrı sızı yoktu yani
     
  14. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gungor
  15. gungor

    gungor Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    içimi rahatlattınız hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar
     
  16. 23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gungor
  17. lambacini

    lambacini Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba

    bundan 3 hafta önce istanbul superplast 'ta kepçe kulak operasyonu oldum.45 dakka sürdü.kulaklarımın ön kısmından ufak kesikler ile yapıldı.doktorum hüseyin güner çok iyi biriydi.sabah izmir den istanbula gittim saat 15 te ameliyat oldum 20.30 da uçağa binip izmir e geri döndüm.şu an halimden çok memnunum.15 gun kadar bikaç dikişim vardı şimdi onları da aldırım.ilk başta uyumak zor oldu.sağa sola dönemedim.sonra alıştım.çok basit ve hızlı bi ameliyat.narkozsuz uyutmadan yaptılar.sadece yarı uyku halim vardı ama benimle sürekli konuştular.sadace kulaklarımın olduğu yerler uyuşuktu hiç bişi hissetmedim.bi süre ağrı kesici kullandım.zaten bıraktığımda hiç birşeyim kalmamıştı.

    insanın kendine güveni geliyo ben şimdi çok mutluyum.umarım sende memnun kalırsın.
     
  18. 27 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gungor
  19. mujperi

    mujperi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkaslar,

    ben ankara'da yasıyorum.bana kulak estetigi icin onerebileceginiz bir yer var mı?ayrıca ben tek kulak icin estetik yaptırmak istiyorum.diğer kulagımdan memnunum.
    tek kulak fiyatı hakkında bilgisi olan varsa sevinirim.