25mm maşa ile nasıl yapılcak bu saçlar :(

Konusu 'Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...)' forumundadır ve SinEx tarafından 13 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : SinEx
  1. SinEx

    SinEx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    25mm saç maşası aldım.. bugün elime geçti. denedim denedim yapamıyorum... acayip bişey oldu sacım... saclarımda cok uzun... hani sacım kısa olsa maşa kalın geldi dicem.. illa bukle bukle olsun istemiyorum ama sarılan sac acayip bisey olarak çıkıyorr kafamçokkarıştı
     
  2. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : SinEx
  3. nazeninn

    nazeninn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    444
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    :) selam
    ters maşa yap saçın uzunsa ben öyle yaparım.biraz zahmetli ama başka türlü tutmaz.saçlarından küçük tutamlar alarak makaraya ip sarar gibi ama maşanın kökünden ucuna doğru yani üstüste getirmeden saçları maşaya sar bekle.sonuç çok iyi.

    galiba anlatamadım :)bayanssulusmile
     
  4. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : SinEx
  5. SinEx

    SinEx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayy valla anlattın yada anlatamadın mühim diil ilgin için tesekkür ederim valla ya... moralim cok bozuldu.. ilk kez sarıyorum bide... zamanlada elim sacım alışırmı bilmem.. :KK43:

    sac kökünden itibaren maşaya dolayacgım sacları demi?...bide ince ince tutamlar sarayım madem.. bi parmak kalınlıgında tutamlar idealdir heralde... ben biraz kalın almıs olabilirim....:KK43: offf ya bi dünya sac maşası hakkında video izledim boşunaymıs :KK43:.. eger sacları beceremezsem yapmayı cok üzülücem.. :KK43:
     
  6. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : SinEx
  7. rujum

    rujum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    acemi olduğun için yapamıyosun endişelenme eline maşayı ilk kez alan herkesin başına gelmiştir bu emin ol bikaç seferden sonra daha güzel yapıcaksın yalnız sakın saçını sarmaya uçlardan başlama saçının dibinden başla bide saçım çok uzun demişsin istersen önce yarısını sar sonra yine aynı saç tutamının geri kalan kısmını sar bir parmak kalınlığında çok ince olur ama iki parmak kalınlığında olabilir bu arada son bişey daha saçını karmakarışık ayırma düzgün tutamlar halinde ayır o zaman daha düzgün olur

    bilmem yardımcı olabildim mi :icecream:
     
  8. 14 Ocak 2010
    Konu Sahibi : SinEx
  9. SinEx

    SinEx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    rujum cok saol valla ilgin için... dün gece saclarımı ykadım kuruttum en bastan maşaladım bu kez noldu sanki.. ilkine göre daha bi becerebildim hoşuma gitti... resim eklicem bi ara...
     
  10. 15 Ocak 2010
    Konu Sahibi : SinEx
  11. nazeninn

    nazeninn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    444
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    yok alışırşın bende düzleştitici aldığımda beceremiyordum hiç şimdi şarkı söyleyerek aynaya bakmadan yapıyorum :lepi:

    maşayı iyice ısıtmadan başlama ve maşayı saçının dibine getir öyle sarmaya başla :kahve:ucundan sündüre sündüre değil yani :)
     
  12. 15 Ocak 2010
    Konu Sahibi : SinEx
  13. SinEx

    SinEx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla denedim süper oldu.. kökten uca sarmadan olmuyomus... bide 2.kez yapınca daha ii oldu.. ilk deneme acemiliktendi galiba..... =))
     
  14. 18 Ocak 2010
    Konu Sahibi : SinEx
  15. mylilapause

    mylilapause Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.657
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım saçların ne kadar uzun?benmde uzun yani bele 1 karış var ve 25lik mi 19luk mu alsam diye tereddütteyim.25lik çok mu kalın ?
     
  16. 18 Ocak 2010
    Konu Sahibi : SinEx
  17. SinEx

    SinEx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benimkide işte seninki kadar heralde.. popomdan yukarda baya belimde. ilk kullanınca hata ettigimi düiündüm ama cok memnun kaldım.. ben lüle lüle pek sevmiyorum.. hafif su dalgasına dönüyo.. güzel oldu.. valizimi topluyorum.. eger vakit bulursam resim eklemeye calısırım canım...
     
  18. 18 Ocak 2010
    Konu Sahibi : SinEx
  19. SinEx

    SinEx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bu resim maşa yaotıktan bir buçuk gün sonra cekildi.. jöle sprey köpük vs.. hiç bişey yok.. elidor 7/24te sürmedim.. sacımı yıkadım maşaladım deneme amaclı yaptıgımdan özenmedim.. birbucuk gün sonra akmış hali bu şekildeydi....

    [​IMG]