26+0da canım kızım 875gr, 32 cm. Ya sizinkiler ???

Konusu 'Adım Adım Gebelik' forumundadır ve glupglup tarafından 1 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : glupglup
  1. glupglup

    glupglup Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.227
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    Bugün kontrolüm vardı. Bebeğim iyiymiş. Maşallah. Kilosuda boyuda ortalama değerlerde dedi doktor. Sizinkiler nasıl ?
     
  2. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : glupglup
  3. balperisi

    balperisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.172
    Beğenildi:
    775
    Ödül Puanları:
    153
    Ne guzelalkisalkisalkismasallah diyelim, insallah saglikla alirsin kucagina
     
  4. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : glupglup
  5. tugyann

    tugyann sehle84 Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    benimde 28 haftalık gittiğimde 1500 gr 36 cm boyu bir hafta önde gidiyo dedi doktor şuan 32. haftama girdim gidecem doktoruma ne kadar oldu bilmem ağırlığını hissediyorum
     
  6. 2 Nisan 2010
    Konu Sahibi : glupglup
  7. glupglup

    glupglup Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.227
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    tugyanncım senin oğlunun maşallahı var zaten :nazar: acaba erkekler kilo ve boy olarak daha mı iri oluyo kızlara göre ?
     
  8. 2 Nisan 2010
    Konu Sahibi : glupglup
  9. tombilibu

    tombilibu evli mutlu çocuklu:) Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.097
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    slm kızlar bende 26+5 günlüğüm
    bizim doktorumuzda bebişin 1 kiloyu geçtiğini söyledi
    ama boyumuzu ölçemedik sıpa rahat durmadı:)
    doktor 3500 üstünde rahat olur dedi
    ablasıda zaten 4 kiloya yakın doğmuştu:)
     
  10. 2 Nisan 2010
    Konu Sahibi : glupglup
  11. tugyann

    tugyann sehle84 Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    hehalde erkekler biraz daha iri oluyo normalde bende eşimd ezayıf doğmuşuz 2500 gram falan ama oğlum kilolu olucak herhalde hayırlısı sağlıklı olsunda canım önemli olan o
     
  12. 2 Nisan 2010
    Konu Sahibi : glupglup
  13. zeytohnm

    zeytohnm saglıkla gellll erkegimmm Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    668
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    maşallahh prensese bende haftaya gidicem bakalım yazarımm
     
  14. 2 Nisan 2010
    Konu Sahibi : glupglup
  15. glupglup

    glupglup Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.227
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    Tombilibucum uyluk kemiği ölçümü yapılıyor ya FL diye yazar ultrason kağıdında. İşte o FL değerini 7 ile çarparsan sana bebişinin boyunu veriyo.
     
  16. 2 Nisan 2010
    Konu Sahibi : glupglup
  17. tombilibu

    tombilibu evli mutlu çocuklu:) Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.097
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım fl değerinde bişey yazmıyo
    ama 17 haftalıkken 27 cm ti orda fl de yazıyo
    ama bu sefer yok malesef:)
     
  18. 2 Nisan 2010
    Konu Sahibi : glupglup
  19. surayn

    surayn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    301
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bizimde kızımız olacak 21 hafta +3 oldum bebeğim 420 gr mış bebeğim zayıfmı ne kafam karıştı gerçi doktor normal dedi ama ben yinede kuşkulandım allah hepimize sağlıklı bebekler versin