2farklı hamilelik cinsiyetten tiyo verir mi arkadaşlar?

Konusu 'Bebeklerimizin Cinsiyetleri ve İsimler' forumundadır ve emosemos33 tarafından 22 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : emosemos33
  1. emosemos33

    emosemos33 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    slm şun an 11+5haftalık hamileyim ve ikinci hamileligim birinciden bayagı farklı geçiyo ve herkes hal böle olunca tahminler yürütüyor belirtileri farklı ise bebişte farklıdır die tıben buna cevabın hayır oldugunu bilsem de acaba demedende duramıyorum şöyle anlatayım:ilk kızımda saf limonu bardak bardak sıkıp içebilirken bunda ekşiden biraz uzaklaştım .kızımda toplamı 9 ay olan hamilelikte 1 kez istifra ettim onun dışında ne bi agrı ne bulantı ne sancı ne ciltte bi degişiklik olmadı.ama bunda ilk 2ayım çıkarmaktan hastanede geçti şuanda var ama evde hafif bulantılar vs tiksinmelerim var ve herşeyden hatta eşimin kokusuna bile tahammülüm yok.tatlıyada düşmedim iştahım bayagı açıldı düşük tehditimde vardı kanamam ve lekelenmelerim oluyordu ki bu hafta geçti tehlikemiz şükürler olsun.feci şekilde kuyruk sokumu agrım ve acım var kramplar çok sancılı felç gibi bunlardan yola çıkarak bi tahmininizde varsa alabilirim.:)2farklı çocuk 2farklı belirtimidir ....tşklerr:uhm:
     
  2. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : emosemos33
  3. esmerkz29

    esmerkz29 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.347
    Beğenildi:
    253
    Ödül Puanları:
    163
    canım öğrenınce yazarmısın.benım iki kızımdada çok bulantılarım kusmalarım oldu genelde erkek bebeklerde fazla bulantı kusma olmuyomuş kıza göre.ama bana sorarsan kız gibi geliyo.yinede allah bilir.allah gönlüne göre versin canım
     
  4. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : emosemos33
  5. emosemos33

    emosemos33 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    :)tabikide uça uça yazarım ah bi ögrensem ama hani kızımda hiç bulantım olmayınca merak ettim bu degişikmidir acaba die yine kızım olursa kızıma yoldaş gelicegi için çok sevinicem kezza erkek olursada (eşim biliorumki içten içe erkek istiodur ama hiç ayırt etmez)eşim için önce sevincem sonra ailemizde pek yok erkek torun merak ediorum onu da tatmak fena olmaz :)bakalım kısmet hakkımızda hayırlısı saglıklısı hangisi ise o olsun işallah:1hug:
     
  6. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : emosemos33
  7. pembepatron

    pembepatron Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.809
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    148
    aynısı ben de de oldu benim biri erkek biri kız
     
  8. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : emosemos33
  9. rabia01

    rabia01 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    18.958
    Beğenildi:
    8.856
    Ödül Puanları:
    238

    emos usg git doktor baksin canim kesin cözüm bazi arkadaslarin 8 haftada söylemisler burda okudum ve tabikide sasdim kaldim 8 haftada cinsiyetinin ögrenmesine akannehir
     
  10. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : emosemos33
  11. emosemos33

    emosemos33 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tatlım neredeyse 11haftadr bakıoruz usg den :)ama dr um genitali oluşmuştur ama görünücek ayırt edebilicek kadar diil dior ve kendime saklamicam ya illaki sölicem sabret dior ama sabredemiorumda işte:Saruboceq:
     
  12. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : emosemos33
  13. rabia01

    rabia01 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    18.958
    Beğenildi:
    8.856
    Ödül Puanları:
    238
    duyumlarima göre kuyruk sokumu agrin olunca birde esinden tiksinince oglan oluyormus
     
  14. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : emosemos33
  15. rabia01

    rabia01 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    18.958
    Beğenildi:
    8.856
    Ödül Puanları:
    238
  16. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : emosemos33
  17. melek3

    melek3 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2009
    Mesajlar:
    342
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Canım hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah yavrunu.benimde 2 kızım var ikisindede ilk 3 ay çok zordu bulantı kusma halsizlik vs.ama sonradan çok rahat geçirdim ama erkek bebek hamileği baştan itibaren kolay geçiyor diye görüyorum çevremden.bence seninki de kız gibi.2 kız çok güzel oluyo.hakkında hayırlı olsun inşallah.
     
  18. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : emosemos33
  19. emosemos33

    emosemos33 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    rabişim baktım da ona inancım yok benim kızım usg fotoloraında bi sagda bi solda en son hep sagda olunca pekte itikadım kalmadı ona ama bakalım saolun kızlar ii dileklerinize tşkkler can içlerialkisalkisalkis