3 aydır şiddetli adet sancısı çekiyorum, neden olabilir

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve belinay82 tarafından 20 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    20 Nisan 2008
    Konu Sahibi : belinay82
  1. belinay82

    belinay82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    605
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Slm arkadaşlar....
    9 aylık evliyim ve eşimle hiç korunmadık bebek için yanıp tutuşuyoruz ama olmadı henüz....
    3 aydır çok şiddetli sancım oluyor önceleri çok rahat olurdum...Belimden başlayan ağrı kasığıma ve ayağıma kadar iniyor belli aralıklarla ağrı kesici almadan geçmiyo...Resmen kıvrandırıyor beni....
    Dostinex adında bir ilaç kullanmıştım 3 ay boyunca prolaktini düşürücü 1 ay önce kullanmayı bıraktım acaba onunla bir alakası olabilirmi....
    Yada döllenmeden sonra tutunamayıp kanama ile sonlanma nasıl oluyor bilen varmı aranızda yardımcı olurmusunuz kafam çok karıştı...?
     
  2. 20 Nisan 2008
    Konu Sahibi : belinay82
  3. EU1

    EU1 Guest

    canım bence hemen mutlaka bir dr a gitmelisin kist oluşmuş olabilir yada üşütüyor da olabilirisn açıckası ama sana en dogru bilgiyi dr verecektir dileirm rabbimden sana acil şifalar versin
     
  4. 20 Nisan 2008
    Konu Sahibi : belinay82
  5. giznur

    giznur GİZem ve ELvin'İN ANnesi Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.042
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım kist veya enfeksiyon olabilir. . bide hamile olup bilmeden prolaktin kullandıysan düşük olmuş olabilir. kimyasal gebelik geçirmiş olabilirsin. bi dr a gidip ultrason do baktır. umarım bişeyin yoktur canım.
     
  6. 20 Nisan 2008
    Konu Sahibi : belinay82
  7. Adivar

    Adivar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.280
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    148
    eskilerimiz hep derler ya evliliğin ilk zamanlarında ayaklarını sıcak tutmalısın
    ayağından patiğini,sırtından yeleğini eksik etme diye..
    biz gençler genelde dikkat etmeyiz hemen ayılır bayılır,soyunup dökülürüz..
    belki kendine dikkat etmediğinden dolayı üşütmüşte olabilirsin..
    ama muhakkak bir doktora görünmende yarar var diye düşünüyorum..
    ne kadar erken gidersen o kadar tedavinde kolay olur..
    çok geçmiş olsun a.s.
     
  8. 20 Nisan 2008
    Konu Sahibi : belinay82
  9. SUDENAZ222

    SUDENAZ222 evli,mutlu,ikiz çocuklu Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.548
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    146
    BENİM HER AY İLK İKİ GÜNÜM ÇOK SANCILI GEÇER..RESMEN BELDEN AŞAĞI FELÇ GİBİ..KIVRANIRIM.BENDE MAJEZİK KULLANIYORUM..AMA YARIM ATIYORUM HİÇ KESİNTİ YAPMIYOR,GEÇİRİYORDA AĞRIYI...
     
  10. 20 Nisan 2008
    Konu Sahibi : belinay82
  11. EU1

    EU1 Guest

    ilaç vermek dogru degil arkadaşlar gerçekten ya mesela bu ilaç benima detleirmi kestigi gibi hiç agrımı da dindirmiyordu açıckası sakın burdan ilaç vermeyin verilen ilaçalrı da gidip almayın kızlar
     
  12. 22 Nisan 2008
    Konu Sahibi : belinay82
  13. belinay82

    belinay82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    605
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Çok teşekkür ederim arkadaşlar... Doktora gitsem iyi olacak... Normale döndü gibi adetim ama koyu renkte geliyor bakalım hayırlısı inşallah kis falan kötü bişey yoktr. 3 ay önce gitmiştim ben jinekolağa hiç bişeyim yoktu kis yara falan bu kadar kısa zamanda oluşabilirmi acaba ?
    Yoruldum artııık gelsin bebişlerimiz bize allahım yardım et bizlere sağlıklı ve hayırlı evlatlar ve kısa zamanda....
     
  14. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : belinay82
  15. belinay82

    belinay82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    605
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar adetim 3. gün kesildi normal akıntıya dönüştü çok az geldi yine neler oluyor bana anlamadım...