3 boyutlu resimler

Konusu 'Komik ve İlginç Fotoğraflar !' forumundadır ve crescentmoon tarafından 6 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  1. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    çok seviyorum 3 boyutlu resimleri
    daha ekliycem ama şimdilik 1 tane ekleyebilicem
    sonra devamı gelicek
    bakın bakalım ne göreceksiniz :KK66:

    [​IMG][​IMG]
     
  2. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  3. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
  4. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  5. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
  6. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  7. Gurbet_gelini

    Gurbet_gelini Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.090
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    ben niye farkli bisey goremiyorumki
     
  8. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  9. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
  10. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  11. maeves

    maeves Hayat Öpücüğüm Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    7.312
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    cresscim gözlerimi kısıp baktım, şaşı yapıp baktım, bi gözümü kapatıp baktım yinede bişeye benzetemedim küçük insancıklar var sanki hı? yoksa popomdanmı uyduruyorum ayy bak gülmesem olmaz şimdi hahayyyyyyyyy:))
     
  12. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  13. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    zengün karu, nerenden uyduruyon bilemedim valla ne insanı kuu :)
    ilk resimde kelebek var
    zenginlik senin gözünü kör etmiş bacum :)))))
     
  14. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  15. maeves

    maeves Hayat Öpücüğüm Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    7.312
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ilk resimde folklor oynayan bi grup ve ikinci resimde sakallı iki dene herüf gördüm:))) bence senin yanlışın var benim gördüklerimi görmen gerekiyo belkide:))
     
  16. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  17. zinedila

    zinedila Çok şükür bin şükür ❤❤❤❤ ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.275
    Beğenildi:
    1.566
    Ödül Puanları:
    163
    anam bende anlayamadım bişii insancıklar var sanki ilk resimdekini aslanada benzettimm ötekileri anlayamadımm yaa.))
     
  18. 8 Kasım 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  19. ro_se17

    ro_se17 no paniq no heyecan Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.476
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ay ne körüz yaa bende ılk fotoda sıboş gıbı foklor oynayanları gördümm hahayyyyy:))))
    diğerlerinde bişicik göremedımm:))