3 boyutlu ultrason ücreti

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve esin58 tarafından 20 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    20 Eylül 2008
    Konu Sahibi : esin58
  1. esin58

    esin58 2 kız anasi:) Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar 3 boyutlu ultrasona giricem ama ücretini merak ediyroum girenler varsa bana cevap yazabilrilermii??
  2. 20 Eylül 2008
    Konu Sahibi : esin58
  3. nur_erdem

    nur_erdem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım bende dün girdim ama 4 boyutlu ultrason benımkısı istanbul 500 evler şafak hastanesinde 80tl

    ama bebeğim yüzünü kapattıgı için göremedik pazartesi yine gidicem doktor hareketlerini cd ye

    çekicek görene kadar gel dedi sağolsun çünkü 80 tl verdik az diil yani :)
  4. 21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : esin58
  5. esin58

    esin58 2 kız anasi:) Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ayy canim yaa cok güzel bi duyguu.seni anlayabiliyroum git tabi okadar para yani sonucda.allah nasip etsinde saglikla alalim kucaklarimiza bebişlerimizii
  6. 21 Eylül 2008
    Konu Sahibi : esin58
  7. irem tuana

    irem tuana Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım bnede 4 boyutluya grıyorum her kontrolde oyle cdye falan cekmıyo dr ama bebegımızı goruyoruz ustelıkde 30 ytl kucukkoyde asya saglık
  8. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin58
  9. canoluk

    canoluk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bende 17 sünde çektireceğim afyon park hastanesinde 53 ytl fark ödedim.emekli sandığına mensubum. bemin merak ettiğim bu 4 boyutlu ultrasonra nelere dikkat edecekler, nasıl bi muayene yapacaklar, yaptıran arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.
  10. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin58
  11. bushra25

    bushra25 Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    bende 2 aydır 4 boyutluya giriyorum girmeyenlere tavsiye ediyorum çok güzel bi duygu doğmadan bebeğinizi görüyosunuz bizim burda sskya 5 ytl
  12. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin58
  13. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.407
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    ben hamileliğimin başından beri 4 boyutluya giriyorum.
    doktorumun özeline gidiyorum 140 ytl veriyorum.
    her gitmemde güzel bir fotoğrafını ve cd sini veriyor doktorum.
  14. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin58
  15. aycank

    aycank Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.220
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    3 boyutluya 50 ytl vermiştik
  16. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin58
  17. EU1

    EU1 Guest

    arkadaslar kaçıncı haftalarda gşrmek gerekşyor yani tam belli oluyor ve ben istanbul anadolu yakasındayım hangi hastanede ne kadar bilen varmı?
  18. 9 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin58
  19. SiremimS

    SiremimS iremveannesi.blogspot Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.326
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    peki 2 boyutlu ne kadar acaba ?
Benzer Konular: boyutlu ultrason
Forum Başlık Tarih
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar 4 boyutlu ultrason 22 Haziran 2014
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar 4boyutlu ayrıntılı ultrason için ist.(avp.) yakası hastane ve fiyatlar? 3 Ekim 2013
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar 4boyutlu ayrıntılı ultrason için ist.(avp.) yakası hastane ve fiyatlar? 3 Ekim 2013
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar Ankarada 4 boyutlu ultrason 22 Ocak 2012
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar 4 boyutlu ultrason 15 Temmuz 2011