3 lü tarama testi sonuçlarınm;

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve pinartemur tarafından 15 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : pinartemur
  1. pinartemur

    pinartemur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar cuma günü yaptırdğım test bu şekilde çıkmış bende üşenmeyip yazdım buraya sizce sonuç nasıl??saat 4 de doktora gidicem oda bakıcak..


    OPEN NTD RİSK ASSESSMENT

    RİSK OF OEN SİPİNA BİFİDA İS 1:19000
    FİRST SAMPLE
    AFP NORMAL
    SİNGLETON PREGNANCY
    WEİGHT KNOWN
    PRİME TİME
    DATED BY ULTRASOUND


    DOWN SYNDROME RİSK ASSESSMENT

    RİSK OF DOWN SYNDROME USİNG AGE ONLY İS 1:1000
    RİSK OF DOWN SYNDROME USİNG AGE,AFP,HCG AND UE3 İS 1:16000


    DOWN SYNDROME PARAGRAPH

    FİRST SAMPLE
    UNDER 35
    SİNGLETON PREGNANCY
    NOT HİGH RİSK
    WEİGH KNOWN
    PRİME TİME
    DATED BY ULTRASOUND

    TRİSOMY 18 RİSK ASSESSMENT

    CALCULATED RİSK OF TRİSOMY 18 İS 1:99000
    SCREEN NEGATİVE FOR TRİSOMY 18, UNDER 35 YEARS OG AGE
     
  2. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : pinartemur
  3. haleeeeeeee

    haleeeeeeee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yardımcı olmak isterdim ama malesef yanlız bende merak ettim şimdi inşlh hamilesindir
     
  4. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : pinartemur
  5. pinartemur

    pinartemur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşım yanlış anladın sanırım ben hamileyim zaten 16 haftalık :) down sendromu testi yaptırdım
     
  6. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : pinartemur
  7. pinartemur

    pinartemur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    doktorum aradı kızlar :)) bu testide geçtim allahıma şükürler iğnelerei felanda bıraktım sadece vitamin alıcam :))
     
  8. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : pinartemur
  9. _WhitePearl_

    _WhitePearl_ Pamuk Prensesim... Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    6.464
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    test sonuçların güzel çıkmış canım Allah sağlık sıhhat versin ikinize de
     
  10. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : pinartemur
  11. serenanes

    serenanes Herşeyimiz Doruk'ta Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.373
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    1/16.000 yani gayet iyi iyi iyi bir sonuç :)))
    risk var demek için 1/250 ve daha azı olmalı, 1/1250 den sonrasına yani 250-2500 arasına amniyosentez yapalım diyolar genelde... 1/16.000 a ancak süper derler :)))
     
  12. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : pinartemur
  13. pinartemur

    pinartemur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok şükür..teşekkürler herkeze...