3 yaşında cinsellik(çok acil)

Konusu 'Çocuğum Büyürken' forumundadır ve enteresan tarafından 3 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : enteresan
  1. enteresan

    enteresan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar benim 3,5 yaşında bi oğlum var bununla birlikte bi sürüde sorunumuz var ama çok erken olduğunu düşündüğüm bi cinsellik sorunumuz var
    şimdi sorunumuz kısaca şu kendinden büyük kızlara (ortalama hep 18 yaş oluyo bu kızlar) ilgi duymaya başladı hadi bu merktandır deyip gülüştük filan ama 2 gün önce bi eğlence yerinde otururken oğlum yandaki masada bi kız vardı öyle ona bakıp duruyodu bizde gülüşüyoduk yine ona çaktırmadan ama sonra birden bize döndü ve anne yaaaa pipim büyüdü dedi yani oda rahatsız oldu durumdan.neyse biz tepki vermedik ama şaşkındık eşim kardeşim ve ben
    nasıl tepki vereceğimizi bilemedik hadi bunu geçtim o yaşta böyle bişi olması normal olamaz gibi geliyo yaa
    hatta mümkün değil gibi geliyo
    sizden ricam oğlu olanlar yada bilgisi olanlar bu durumun normal olup olmadığını yahut ne yapmam gerektiği konusunda beni bilgilendirirse çok sevinirim çünkü yanlış bişey yapmak istemiyorum bu konuda allah göstermesin ters tepmesinde davranışlarım
    şimdiden teşekkürler
     
  2. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : enteresan
  3. sisko79

    sisko79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    entresan durumunu anliyorum benim cok yakin bi arkadasimin ogluda malesef böyle seylerler annesini caresis bi hale soktu.suanda 5 yasinda o ama kiz erkek farketmiyor .o biras daha ileriye gidiyor malsef kendinden kücük cocuklarin pantolunu indirip arkasina gecip vs .. cok tuhaf bi durum yani ilk basta normal denildi kücük, bi yerde görmüstür felan ama son bardagi tasiran son damla oldu ögretmenin dedigine göre normal büyük insanlarin yaptigi bi pozisyonda yakalamislar cocugu baska bi cocuga yaparke malesef ,ben ve dier bi kac cocugun annesi bu olayin bi an önce son bulmasi icin anaokulu müdürüyle konusmak zorunda kaldik sonucda benimde kizim vardi onun bi zarar göremsine göz yumamazdim.neyse bu olay iyice cigirindan cikinca doktora gitmesine basvuruldu.suan doktora gidip geliyor.
     
  4. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : enteresan
  5. design

    design iç savaştayım Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bende buna benzer bir kaç durum duydum bu tarz şeylerle tek başınıza başa çıkmanız bence çok zor bir petiatristten yardım almanızı tavsiye ederim çünkü çok küçük. büyük ihtimal o yavrucakta ne olduğunu anlamıyordur inan. yanlış anlama ama bir şey sorucam eşini ve seni veya tv de başka olaya tanık olmuş olabilirmi bu durum çünkü çocukları ya erken cinselliğe yada tamamen erkek kadın ilişkisine kötü bakamakla sonuçlanıyor ama ne olursa olsun bence yardım alın bu konuda
     
  6. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : enteresan
  7. endeniz

    endeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    En doğrusu bir uzmandan yardım almak canım...
     
  8. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : enteresan
  9. enteresan

    enteresan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım çok şükür eşimle beni öyle bi durumda yakalama gibi bişey olmadı hiç tv desen hiç öyle şeyler izlemeyiz yani hareketlerimize bile dikkat ederiz hep
    zaten çok şükürki diğer arkadaşında bahsettiği gibi feci bi durum deil
    yalnızca kıza baktı baktı uzun süre daha sonra pipim büyüdü anne diye huysuzlandı
    yani bunu büyütmelimiyim doktora filan başvurmalımıyım bilmiyorum yaşı çok küçük daha benim merak ettiğimde çok ilginç deilmi o yaşta etkilenipte pipisinin büyümesi
    ya hiç bilemiyorum yaa
    bi süre izlemeye alıcam eğer devam ederse gerçekten çareler bulmam lazım
    erkek çocuğu olan yokmuuuuuu
    yardım edin
     
  10. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : enteresan
  11. gonulsena

    gonulsena Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    biyolojik olarak bebeklerin bile altini degistirirken pipisinde degisiklik olmasi normal benim bildigim, ama karsi cisten etkilenmesi cok ilginc geldi, erkeklik hormonlari erken calsimaya baslamis olabilrmi, bence mutlaka dr a gosterin, erken ergenlige giren cocuklari bile ilacla geciktirebiliyorlar,hormonal bi sorun varsa duzene sokabilirler
     
  12. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : enteresan
  13. Wenus

    Wenus Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bacim burda ne işin var öyle bir problemin varsa DOKTOR DİYE BİRSEY VAR BURDA GEÇİRCEĞİN VAKTİ DOKTORDA GEÇİR :KK66:
     
  14. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : enteresan
  15. Zepp

    Zepp Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    9.346
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    146
    Benim de oglum 3,5 yasinda ve inan ki anlattiklarini sasirarak okudum ...Bence bunu bir yerden duymus ...
    Bir uzmana danis canim .
     
  16. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : enteresan
  17. asii

    asii Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    400
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    guzelim cinsellik uc yasinda baslarmis hurriyetin guzin abla bolumune gir ayni sorum yaziyor bir oku bakalim canim
     
  18. 3 Ekim 2008
    Konu Sahibi : enteresan
  19. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    ah bi bilsem benim oglum da 3 bucuk yasinda sadece anne pipim buyudu dio ama baskalarina bakinca falan degil pipisi falan gelince baska bi sey yok,
    ay cok zor gercekten cocuklarla ilgili seyler hele cinsellikse