:(

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve _butterfly tarafından 31 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _butterfly
  1. _butterfly

    _butterfly sonsuza kadar... Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    855
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Erkek arkadaşımla bu aralar çok tartışıyoruz:çok üzgünüm: Eskiden de tartışmalarımız olurdu ama hep tatlıya bağlanırdı bi şekilde.Şimdi neredeyse hergün tartışıyoruz ve artık tatlıya bağlanamıyo eskisi gibi..Neden ne diye sorarsanız,küçük şeyler..Genelde benim yaptığım onun sinir olduğu ya da onun yaptığı ve benim sinir olduğum şeyler.Karşılıklı dikkat edelim diyorum ama o etmiyo,ben de etmek istemiyorum.Eskiden ben bişiye kızdığımda onunla ilgili hep alttan alırdı,aslında alttan almak denmez de buna,işte beni rahatlatmaya çalışırdı.Acaba artık beni rahatlatmaktan mı bıktı,bilemiyorum ki..Ama bıkılmaz ki,insan seviyosa bu konuda değişmemeli bence.Artık tartışmak istemiyorum,çünkü bu tartışmalar soğutuyo ister istemez..napcağımı bilmiyorum..
     
  2. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _butterfly
  3. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kaç yıldır birliktesiniz canm :teselli:
     
  4. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _butterfly
  5. _butterfly

    _butterfly sonsuza kadar... Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    855
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    1buçuk yıl oldu,ama öncesi de var.Arkadaştık yani çok samimi değildik ama beraberdik çoğu zaman..
     
  6. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _butterfly
  7. distancee

    distancee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    352
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aşkların böyle zamanları olur biz böyle zamanlarda sevgilimle daha çok vakit geçirip farklı şeyler yaparız sonrada birbirimize sarılıp bu günleride atlatıcaz deriz sende sevgiline öyle de canım bu gerginlik sizi bozmasın
     
  8. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _butterfly
  9. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    birbrnze çok mu karışırsnz canm,yaşınz kaç peki...
     
  10. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _butterfly
  11. _butterfly

    _butterfly sonsuza kadar... Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    855
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Ben de hiç istemiyorum böyle gerginliklerden dolayı bozulmayı:KK43: Ama ben bu kadar hem üzülüp hem de sinirlenirken onun da üstüme gelmesi,onun da agresif tavırlar serglemesi engelliyo böyle şeyler yapmamı..Yapmaya çalışırım ama gene de yeter ki bunun yüzünden bozulmasın,saol canım..
     
  12. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _butterfly
  13. _butterfly

    _butterfly sonsuza kadar... Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    855
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Genel olarak karışırız yani aslında karışmak demeyelim de,fikirlerimizi söyleriz ters gelen şeyleri.Bi baskı kurulmaz yani.Yaşım 22 canım,yaşıtız onunla da
     
  14. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _butterfly
  15. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    çok sık görüşüp telfnde fln çok sık konuşmalar mesjlaşmalar sık tartışmalar neden olur canm :KK43:(
    birbrnize özlemeniz için zaman ayırıyomusunz...
    brbrnzi çok sıkmayın,brbrnzi bunaltmayın ki tartışmalara neden olmasn yerimseniben
     
  16. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _butterfly
  17. _butterfly

    _butterfly sonsuza kadar... Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    855
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Zaten görüşemiyoruz 2hafta kadardır,telefonda konuşamıyoruz.Mesajlaşmaya gelince,o da çok sık olmuyo..Eskiden olurdu evet,ama şimdi onu da yapmıyoruz.Çok sık görüşmek değil de,acaba uzak kalmak mı yaramıyo bize??:sm_confused:
     
  18. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : _butterfly
  19. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    çok sık görüşmekte,çok az görüşmekte yanlış tatlım a.s
    ortasını bulcaksnz işte zemuszemus
    çok az görüşürsen araya özlem giriyo,tartışmalara iyice patlıyosun...
    haftada bir yada iki iyi bnce yerimseniben