33.hafta ve dün gece sancımı geldi ne? bi bakın lütfen

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve filizerdem tarafından 15 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : filizerdem
  1. filizerdem

    filizerdem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2008
    Mesajlar:
    190
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar 33 haftalık gebeyim dün gece uykudan uyandım bebeğim hem hareket ediyo durmadan hemde bi sancı adetağrısı gibi ve ağrı sırtıma vuruyo neden acaaba erken doğum belirtileri olabilir mi doktorumla randevum 3 gün sonra şu an bile belim ağrıyo doğuracam diye korkuom ya.
     
  2. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : filizerdem
  3. guernica

    guernica Guest

    arkadaşım dr ara hemen ağrıların düzenlimi arası bir bak yatınca geçmiyorsa dopum ağrısı olabilir sakin ol ama birilerine göster gecikme
     
  4. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : filizerdem
  5. filizerdem

    filizerdem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2008
    Mesajlar:
    190
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sırt üstü ve soluma yatamadım yaa 2 saate yakın uyanık kaldım gece ayağa kalkıorum geçio tekrar yatağa giriyorum hem ağrı karnımda hemde bebek oynuo hiç durmadan bi sağıma bi soluma kayıp duruyyo ve sertleşio sonra uyumuşum valla hatırlamıorum korktum ama.doktorumuda aramadım geçer die
     
  6. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : filizerdem
  7. guernica

    guernica Guest

    sen biran evvel tedbirini al dri unu ara kasılmalar normaldir. belki bebişin yer değiştirdi. benide bazan uyutmuyordu. ama dr. ultrasona ve nst ye bakar ihmal etme derim
     
  8. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : filizerdem
  9. ozlew

    ozlew Daha ne olsun! Pro Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.021
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    doktrnla gorus cnm..
    nst ye baglasin seni..
    ihmal etme
     
  10. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : filizerdem
  11. cicek11

    cicek11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Sırta vuran veya sırttan baŞlayan aĞrı doĞum sancısı.ama senınkı pozısyon deĞıŞtırınce dÜzelıyormuŞ.doĞum sancısı olsaydı dÜzelmezdı ve gıttıkÇe sıklaŞarak artardı.zaten sonra da uyumuŞsun.ınŞallah doĞurmamıŞsındır):
     
  12. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : filizerdem
  13. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    eger agrıların duzenlı degılse yalancı dogum sancıları buyuk ıhtımal ama kasılmaların duzenlı ve agrı dınlenınce gecmıyosa gercek dogum sancıları doktorunla görus o senı yönlendırır tatlım
     
  14. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : filizerdem
  15. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım doktoruna haber ver yinede istersen ama benim anladığım kadarıyla bebeğinin pozisyon değiştirmesinden dolayı oluşan yalancı ağrı
     
  16. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : filizerdem
  17. filizerdem

    filizerdem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2008
    Mesajlar:
    190
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim arkadaşlar sağoluun.
     
  18. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : filizerdem
  19. Larosw

    Larosw Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.986
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    sancı esnasında bebek hareket etmiyor.. en azından bende öyleydi.
    yalancı sancı olabilir uzmana görünmekte fayda var