34 haftalık hamıleyım bebegımde......

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve melegmmmm tarafından 23 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    23 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegmmmm
  1. melegmmmm

    melegmmmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    :çok üzgünüm: dun gule oynaya doktora gıttım 34 hafta 3 gunluk bebegımın gogus kafesınde odem olusmus dopler falan ıstedı kan akıslarının rıtımlerı olculdu bılgısı olan varmı
     
  2. 23 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegmmmm
  3. glnk

    glnk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.274
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    geçmiş olsun canım.benim de 20 haftalık bebeğimin bütün vücudunda ödem oluşmuştu.tabi benim ki çok erken bi gebelik olduğu için sonlandırıldı.ödemden dolayı akciğerleri falan gelişmemişti.biz de o dönem bir sürü test yaptırdık alınacak olmasına rağmen.herşeyi normal çıktı ve sebebi bulunamadı.
    seninkinin haftası çok ilerlemiş doğuma bişey kalmamış.bütün organları gelişmiş artık.test sonuçların da normal çıktıysa endişelenme.ben o dönem çok araştırma yapmıştım.normalde daha geç çıkarmış bu yani benimki ender görülen bir durummuş.bana o zamanlar kansızlıktan olabilir demişlerdi.buna neden de parvovirüsten şüphelenmişlerdi.ama testler temiz çıktı.
    seninkiyle aynı durummudur benimki bilemiyorum.senin sadece göğüs kafesinde benimkinin tüm cilt altı ve akciğerlerdi.doğumuna da az kalmış.bu durumun gerileme ihtimali de var.bi dahaki kontrolde gerilemiş görebilirler ödemi.
    peki doktor ne dedi?neden olduğu yönünde bi yorum yaptı mı?yaptırdığın testler nasıl sonuç verdi?
     
  4. 23 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegmmmm
  5. melegmmmm

    melegmmmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    doktorum benden obdestık dodler ıstedı butun damar ıclerındekı kan olcumlerı yapıldı baska bı doktora daha gıdıcem cok korkuyorum bol su ıc dedı kosturmaktan korkudan doktorun ne dedıgını bıle hatırlamıyorum
     
  6. 23 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegmmmm
  7. melegmmmm

    melegmmmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    pekı senın kı neden olmus
     
  8. 23 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegmmmm
  9. glnk

    glnk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.274
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    nedeni belli değil bişey bulunamadı.amniyosentez yapıldı,doğumdan sonra otopsi yapıldı hiçbişey yok.ikinci hamilelikte ne olacak bilmiyoruz yani yine aynı şeyle karşılaşırmıyız bir muamma.dua etmekten başka ypıcak bişi yok.
    inşallah herşey yolunda gider canım.ama haftası baya ileri bence çok korkma.sonuçta herşey olacağına varıyo.inşallah sağlıkla doğacak bebeğin.sen kafana takıp üzüldükçe o da etkileniyo.
     
  10. 23 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegmmmm
  11. melegmmmm

    melegmmmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    dogru soyluyorsun cok sagol dua edıyorum bu ıkıncı bebegım ılkı dustu allahım sana saglıklı bebek nasıp etsın
     
  12. 23 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegmmmm
  13. glupglup

    glupglup Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.227
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    Çok geçmiş olsun canım. Çok üzüldüm. Zaten 34 haftalık olmuşsun tehlike geçmiş sayılır. Gerekirse doğum yaptırırlar zaten. ınşallah herşey yoluna girer.
     
  14. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegmmmm
  15. cicekcik

    cicekcik 02.08.10 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.802
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    geçmiş olsun canım ama cidden az kalmış inşallah bişeycikler olmamıştır glupglup arkadaşımında dediği gibi gerekirse doğum yaptırırlar allah yardımcınız olsun canım
     
  16. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : melegmmmm
  17. zeynep_nisa

    zeynep_nisa Her nasip vaktine esirdir Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    78
    glnk çok tşk ederm anlattıkların için.bende 19. gebelik haftmdayım 14. haftada bebekte kistik higroma göründü kafayı saran.ve vücududa seninki gibi çok ödemli ve son 1 aydır hep aynısı gibi arkası dönük en ufak bi hareket yok seninkinde hareket varmıydı onu merak ediyorm.günah diye aldıramıyorumda doktorum çok sorun var sonlandıralım diyo ben artık düşünmekten 10 yıl yaşlandım son bir aydır.sen kendi isteginlemi aldırdın yoksa kendisimi öldü
     
  18. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : melegmmmm
  19. glnk

    glnk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.274
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148

    canım çok geçmiş olsun.benimki de ödemden dolayı hiç hareket etmiyodu.halbuki daha önceki kontrollerinde çok hareketliydi.hatta hareket edemediğinden bir ayağı da yamuktu.20.haftada teşhis kondu.sonraki hafta gittiğimde ödem daha da artmıştı.zaten 9 ayı tamamlayamaz dedi doktorlar.tamamlasa da doğar doğmaz ölür.çünkü ödemden dolayı ciğerleri gelişmemişti.ölmese de (yaşaması çok çok düşük bi ihtimal çok ağır beyin hasarı olur dediler.zaten devam etmeyecek bi gebeliği taşımanın bi anlamı yoktu.bir doktor olumlu bişey söyleseydi belki bir umut olabilirdi ama hepsi aynı şeyi söyledi.
    bebeği aldırmak günah olabilir ama yatağa bağlı yediğini içtiğini bilmeyen yaşadığından bile haberi olmayan bitki gibi bir çocuğu bile bile dünyaya getirmek de bana göre günah.herkesin kendi tercihi tabi herkese saygı duymak lazım.benim şahsi fikrim eğer gebeliğin devam etme şansı olsaydı ve ağır beyin hasarı olacağını bilseydim yine aldırırdım.çünkü benim çevremde özürlü çocuğa sahip olanlar vardı ve yaşadıkları zorlukları biliyorum.
    dediğim gibi benim seçme şansım yoktu öyle ya da böyle kaybedecektim.ya doğar doğmaz ya da doğmadan.ben de gebelik haftası ilerlesin istemedim.konan teşhis non immün hidrops.internetten de çok araştırdım.bunun sonucu maalesef ölümdü.yaşamayan bilemez.allah güç kuvvet versin.hakkında hayırlısı olsun.biraz uzun oldu ama çok da fazla bi şansı olmuyo maalesef.inşallah sen sağlıkla kavuşursun bebeğine.belki bi çözüm yolu bulunur.