36 haftalık hamıleyım

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve KIBOS tarafından 31 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : KIBOS
  1. KIBOS

    KIBOS Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    evet arkadaslar 36 haftalık hamıleyım ocagın 23 de buyuk ıhtımal kızımı kucagıma alıcam ama sezaryan olucam mecburen hem korku hem heyecan var uykusuz geceler basladı acıkcası devlet hastanesınde olucam sezaryan olanlar bana destek verırse sevınnırım :KK46:
     
  2. 31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : KIBOS
  3. megryann

    megryann Aşkımın aşkı.... Üye

    Katılım:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.914
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    146
    Canım inş. sağlıcakla bebişini kucağına alırsın.Son hafta iyice heyecan doruğa çıkacak eminim.Tüm hazırlıklarınız bittimi peki?
     
  4. 31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : KIBOS
  5. xxayazxx

    xxayazxx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    335
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende ilk bebişimi 4 yıl önce sezaryen doğum sonrası aldım kucağıma.normal olmasını çok istemiştim suyum gelene kadar beklemiştim zaten.ama olmadı.sezaryenden sonra oğlumu ilk sağ koluma yatırmıştı ablam .ve hala o anı hatırladıkça sağ kolumda bi sıcaklık hissediyorum.sezaryen sonrasında biraz zor oluyor belki ama yinede o kadar korkulacak bişey yok.ilk kalktığın anda zorlanıyosun ama ne kadar çok yürürsen gazını çıkarman ve hastaneden çıkıp evine dönme süren o kadar kısalır.sütün normal doğuma göre biraz geç gelebilir ama bebeğinle tensel teması ve beyninde sütünün geldiğini düşünmeyi de asla unutma evet sezaryen normale göre daha zor olabilir ama sen bu anın tadını çıkarmaya bak.çünkü o gün bebişinle senin (inşaallah sağlıklı bir şekilde olur) buluştuğunuz ilk gün bebeğine doya doya sarıl allah kolaylık versin
     
  6. 31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : KIBOS
  7. KIBOS

    KIBOS Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    bıttı sayılır ama cok heyecan var
     
  8. 31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : KIBOS
  9. KIBOS

    KIBOS Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    tesekkur ederım cesaret verdıgın ıcın ınsallah atlatırım
     
  10. 1 Ocak 2010
    Konu Sahibi : KIBOS
  11. layla85

    layla85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım 10 gün önce sezeryan oldum.Hiçte korkulu rüya değil.ilk gün ağrıların oluyor tabiki ama ben ilk gün aya kalktım hiç korkma sen asıl sonrasını düşün ağlayan bi bebiş:)o ağladı bende ağladım allah hepimizle olsun
     
  12. 1 Ocak 2010
    Konu Sahibi : KIBOS
  13. YeniBahar

    YeniBahar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım hiç korkma. Evet normal doğum adı üstünde normal doğum ama sen sezeryan oluyorum diye kendini kötü hissetme. bende 4 yıl önce sezeryan ile oğlumu aldım kucağıma ve şimdi bende 36 haftalık hamileyim :CüvCüv: . bu da sezeryan. en zoru ilk kalkış anın sonrası Allah yardım ediyo. Valla Allaha şükür ne bebeğimde ne bende bu zmana kadar bi problem oldu. kolayca geldi geçti.bol bol yürü hastanede ve kalkışını beklerken ayaklarını ileri geri mutlaka oynat yatakta. doktorum bana öyle demişti ama narkozdan onumu hatırladım. O ilk bebişini koluna koydukları an herşeyin geçecek. yerimseniben birde ameliyata girerken,kolay acısız,ağrısız uyanıcam de kendi kendine.

    ayrıca bişey sorucam,nasıl 23 ünde doğum yapıyosun,bende 36 haftalık hamileyim doktorum en fazla 13ünüe kadar beklerim diyo. sezeryanda erken alınıyo ya 2 hafta kadar. ilk oğlumda da öyle oldu.şaşırdım. :uhm:
     
  14. 1 Ocak 2010
    Konu Sahibi : KIBOS
  15. periwinkle

    periwinkle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım hiç korkma herşey kısa bi sürede olup bitiyo
    doğuruyosun çıkıyosun uyanınca dikişlerin acıyo biraz ama
    oda bebeğini görünce geçiyo benim kızım 4 yaşında
    devlet hastanesinde doğum yapmıştım hiç bir sorun yaşamadım
    2 gün sonra evimize geldik nasipse mart ayındada oğlum gelicek
    Allah hepimize hayırlı kolay doğum nasip etsin
     
  16. 1 Ocak 2010
    Konu Sahibi : KIBOS
  17. KIBOS

    KIBOS Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ocak 2 de 36 haftanın ıcıne gırıcem ve utrasona gore bebek 1 hafta onde gıdıyor dr demesıne gore oyle ben hesapladım sezaryan olucagım gune kadar 38 hafta 2 gunluk oluyor normal degılmı? cevap yazarsan sevınırım?? canım :uhm:
     
  18. 1 Ocak 2010
    Konu Sahibi : KIBOS
  19. KIBOS

    KIBOS Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ılk ya dusuyorum ıster ıstemez hem heyecan var hem korku ama allahın ızınıyle atlatıcam dıyorum kendımı tesellı edıyorum bıde bu sonda olayı dusunduruyor benı baygınken taksalar olmuyormu?? canın yanıyormus dıye duydum