37. hafta vajinal muayene

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve aysun444 tarafından 6 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  1. aysun444

    aysun444 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar 1 hafta sonra 37 haftama giricem ve doktora gidicem, muhtemelen çatı darlığı diyorlar ya bunun için vajina muayenesi yapılacaktır. Yaptıranlar biraz bilgi verebilir mi, nasıl yapılıyor, canınız çok yanıyor mu, tavsiye debileceğiniz bişey var mı? ( heycanlanıyorum,deliricemdelikafadulden)

    ayrıca 37. hafta muayenesinde farklı olarak başka neler yapılıyor?
     
  2. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  3. seyrantepe

    seyrantepe Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    215
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    cnm ben geçen hafta yaptırdım. zaten oldum olası vajinal muayeneden korkarım. yine korktum... eliyle muayene ediyo. parmaklarıyla içinin durumuna bakıyo. açıkçası benim cnm çok acıdı. tabii bunun korkuyla da ilgili olduğunu düşünüyorum.allah yardımcın olsun cnm. bebeğini sağsalim kucağına almayı nasip etsin.
     
  4. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  5. aysun444

    aysun444 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    Herhangi bir cisim ile bakıyor mu? Ya kötüymüş ozaman, krem falan öncesinde sürmüyor mu hani kayganlaşsın daha rahat olsun diye. Poooof
     
  6. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  7. Elis

    Elis Guest

    kayganlastirici suruyo tabi,ama korkma ben hic hissetmemistim bile,,saglikli dogum dilerim canim,a.s.
     
  8. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  9. seyrantepe

    seyrantepe Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    215
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    cnmher hastanede aynı mıdır bilmem ama cisim falan yok;bildiğin eliyle bakıyo. eldiven kullandı ama kayganlaştırıcı falan kullanmadı benim doktorum.
     
  10. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  11. m.joYy

    m.joYy мαSαL тαdıηdα Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.698
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ayyyy bıde bumu var yaabenneyaptımkibenım mecburı sezaryan bakmazlar herhalde .kalçamdan dogustan problem var cünkü...:Saruboceq:
     
  12. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  13. aysun444

    aysun444 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    Gerçi normal doğumu düşünenler için doğumun yanında bu çok basit gelir...
    Bir de kadınız hayatımızda yüksek ihtimalle vajinal muayene yapıracağımız dönemler olacaktır, basit mikrobik bir rahatsızlıkta bile örnek alma esnasında yapılır. Yani demem o ki alışmak lazım.
     
  14. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  15. sema43

    sema43 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım eğer kendini sıkarsan çok acıyormuş gevşek ol rahat ol düşünme hiç diyorlar bana zaten doktorlar alışmış dakikalık bişi benimde ayın 24dünde var bende korkuyodum korkarsan acır diyorlar ben simir testi yaptırmıştım gebeliğimin başında sanırım bunun gibi bişi
     
  16. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  17. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    :nazar: o çocuk bır kez karnımıza gırdımı artık doktor ne derse yapıcaz. vajinal muayeneler, lavmanlar, sondalar... ben sezeryan oldum ama bu vajinal muayeneye engel değil. açılma var mı dıye bakıyor. normal doğumu goze aldıysan bunların bi sorun olacagını sanmıyorum. ama hepsi geçiyor. en onulmaz acılar diniyor... geliyo bebek... 40 gunluk bile oluyor... a.s.
     
  18. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  19. sema43

    sema43 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım oldumu bebişin hayırlı olsun allah analı babalı sağlıkla büyütsün inşallah darısı başımıza:nazar: