37 haftalık hamileyim, özel bölgem enfeksiyondan deli gibi yanıyooorr. ACİL YARDIM..!

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve hulen tarafından 19 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hulen
  1. hulen

    hulen Hülya / MİRAY Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.486
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Hamileliği boyunca enfeksiyondan kurtulalamış bi gebe olarak, son 2 gündür doruk noktasını yaşıyorum. akannehir doktorumun antibiyotiğe başlamasına rağmen, mide bulantısının yanı sıra özel bölgemde dayanılmaz yanma başladı ve bi türlü geçmek bilmiyor.

    benim durumumda olan yada yaşamış birileri var mıdır acaba???

    bir hal, çare bilen..??? :uhm:
     
  2. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hulen
  3. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.669
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    153
    kıyamam yaa...mafoldumben
    bebek pudrası, arko nem vs sürsen ,bepanthen vs ..
     
  4. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hulen
  5. reses

    reses Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    290
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    doktorunu haberdar et başka bir tedaviye başlayabilir ama bu arada sana tavsiyem bol bol su iç, abart yani.. bana doktorum öyle tavsiye etmişti... ne kadar çok idrara çıkarsan o bölge daha fazla temizleniyor.. bir de çok fazla yıkama o bölgeyi, çok hijyen de enfeksiyonu arttırıyor.. geçmiş olsun canım en kısa zamanda atlatırsın inşallah ama doktorunu mutlaka haberdar et, bak sonlara gelmişsin, enfeksiyon yayılmasın..
     
  6. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hulen
  7. hulen

    hulen Hülya / MİRAY Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.486
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çok sağolun. evet ben bugün bi doktorumla tekrar görüşeyim. olmayacak böyle. mafoldumben
     
  8. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hulen
  9. esin21

    esin21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    894
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    enfeksiyon normal doguma engel diye biliyorum ben...bu haftaya kadar gecmemesi sanssizlik olmus...doktorunu aramak en mantiklisi
     
  10. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hulen
  11. ozzee

    ozzee Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    canım çok geçmiş olsun..bende de vardı şuan 35 haftalık hamileyim çok şükür rahatım..ben fitil kullandım,suyu abartıım yani şişeyle gezdim ama her tuvalete gidişimde oh bira daha iltihap gitti diyordum..bir de artık iç çamaşırlarımı ütüleyip giyiyorum..çok kaşıntım olduğunda ılık suya batırdığım pamukla temizledim,yine pamukla nazikçe kuruttum bepanten merhem sürdüm rahatlatmıştı çünkü kaşıntıdan mahvolmuştu orası..umarım rahatlarsın hemencik
     
  12. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hulen
  13. kedi003

    kedi003 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    cok gecmıs olsun. su tuketimin nasıldı, az içincede oluyor diye bılıyorum.. ben gunde en az 3 lt su içiyorum 2 gun ıcmesem hafıf yanma baslıyor..
     
  14. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hulen
  15. arcak81

    arcak81 Serra'm Hoşgeldin Pro Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    6.683
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    Ben de de cok kasıntı oluyo arkadaslar bende doktora soyeldım fakat hangı doktora gıtsem antıbıyotık vermedı hep kasıntı ılacı trosyd fılan bır de fıtıl kullandım bı kere ıyı geldı ama ara ara oluyo.