4.5 Aylk Hamileyim Bebeim Aada?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve funda41 tarafından 28 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : funda41
  1. funda41

    funda41 TE GUİEROM Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba kızlar bende git gide düşünmeye başladım budurumu 4.5aylık hamileyim dr gittiğimde bana bebeğimin aşağıda olduğunu söledi bişey soramadım şaşırdım bi anda ama bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu söledi ayakta fazla durmamamı söledi ve gideli 5gün geçti dr danda hareket etmeye korkuyorum mafoldumbenyardımcı olursanız sevinirim aklıma hep ya bebeğimi kayberdersem diye sorular geçiyo hep içimden lütfen rahatlamaya ihtiyacım varrrrrr
     
  2. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : funda41
  3. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    canım panik yapma bebeğin sağlıklıysa sorun yoktur.sen ağır kaldırma sakın , çok yürüme,sandalye üzerine çıkma bir de yukarı doğru parmak ucunda durma.hani yüksekten bişey alırsın ya ,onu yapma.dikkat et sen gene de allhın izniyle hiç bir şey olmaz.bu arada ben de 15 haftalk hamileyim :) hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim de.doktorum erkek dedi yanılma payı var tabii ama yüksek ihtimal dedi erkek.cinsiyeti biz bile anladık .hayırlısı olsun :))
     
  4. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : funda41
  5. funda41

    funda41 TE GUİEROM Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    çok teşekkür ederimmirmirmirmirAllah analı babalı büyütmeyi nasip etsin bende düşük tehlikesi atlattım 2aylıkken şimdi 4.5aylığım 18hafta3günlük ben 1ay sonra gitmeyi düşünüyorum cinsiyet için :) işte insan korkuyo bide kıpırdamasa hissetmesem ağlarım kesin Allahtan hissediyorum oynayışlarını bebişimin:))
     
    Son düzenleme: 28 Haziran 2009
  6. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : funda41
  7. pamuksel

    pamuksel delüüü Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    890
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım Allahın izniyle iyi geçecek günlerin anneminde hamilelikleri hep aşağıda olmuş çok zor yürürdüm diyor ama geçmiş gitmiş çok şükür 3 tane sağlıklı kızları olmuş 38-34-28 yaşlarındayız o zamanki teknolojiye göre ve köyde bağ bahçe tarla işlerinde doğurana kadar çalışmalara göre bizler kraliçeyiz. Canını sıkma sen içini ferah tut.
     
  8. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : funda41
  9. funda41

    funda41 TE GUİEROM Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkür ederim arkideşler sağolun valla rahatladım inanın ne bile işte bebeğim büyüdükçe onu hissediyorum fazla üstüne düşmeyem diyorum ama olmuyo çünkü çooooooooooooook istedim bebeşimin olmasını Allah razı olsun sizlerden :Saruboceq:
     
  10. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : funda41
  11. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    dikkat et canım sen bak düşük tehlikesi de atlatmışsın.sıkıntı yapma ki bebişin hissetmesin stersini.ben de ilk gebeliğimde kürtaj oldum kalbi durmuştu meleğimin.çok tedirgindim hep kötü düşünüyordum sonunda kalbi durdu bebeğimin.ondan değil tabii ama ikinciye çok tedirgin oldum.şuan her şey yolunda allaha şükür.rabbim bunu bağışlasın bizlere.
     
  12. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : funda41
  13. funda41

    funda41 TE GUİEROM Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    amin benim ilk ya tecrubelide pek sayılmam buraya girdimde herşeyi öğrenmeye başladım sayılır rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah inşallahhhhhhhhhhhh
     
  14. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : funda41
  15. mervis_21

    mervis_21 Minik CELAL'in annesi :) Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Geçmiş olsun canım.benim de aynı durum var.gün gectikçe fazla ayakta duramamaya basladım.hatta cok fazla oturunca bıle agrım oluyor.birde benim asagıya basısı cok faazlaymıs zaten ben de hissediyorum cok canım yanıyor.ama bu sorun baslı basına erken dogum riski falan tasımıyormus.rahat ol canım.dr.un dediklerine dikkat edersek hiç bişi olmaz inşallah.unutma Rabbim meleklerimizi koruyor
     
  16. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : funda41
  17. funda41

    funda41 TE GUİEROM Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım sağol teşekkür ederim sendende Allah razı olsun işte cinsellik felan azaltılmalı dedi uyacağız artık evet rabim meleklerimizi korusun inşallah:Saruboceq:hayırlı akşamlar sizlere
     
  18. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : funda41
  19. defnedamla

    defnedamla 24 Temmuz 2009 saat 08.00 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.861
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    fundacım benimde 20 haftalıkken kızımın başı rahim ağzında görünüyordu. çok korkmuştum. dinlenmemi söylemişti doktorum, tetanoz aşısı yaptırmıştım üstünede yolculuk biraz uykusuzluk yorgunluk derken sonrasında gerçekten dinlendim, zaten bebeğin aşağıda olması kasıklarda ağrı yapıyor. bir hafta sonra yan dönmüştü, ayrıca doktorum bebeğin değil plasentanın aşağıda durmasının sakıncalı olduğunu söylemişti. yani bu durum erken doğum riski değil ama dinlenilmesi gerekiyor.. dokuz ay böyle geçirip normal doğum yapanı bile duymuştum. moralini bozma diğer arkadaşlarda yazmışlar, durumu anlayınca zaten keyfin yerine geliyor:))
    bebeğine sağlıkla kavuşmanı dilerim.