4 boyutlu ultrason hakkinda bilgilerinizi paylaşirmisiniz??

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve BASAK0402 tarafından 2 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BASAK0402
  1. BASAK0402

    BASAK0402 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    238
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    KIZLAR YA 4 BOYUTLU ULTRASONUN EN YENİ TEKNOLOJİ OLDUĞUNU DUYDUM.BAZI ARKADAŞLAR AYRINTILI ULTRASON HAKKINDA YAZI YAZIYORLAR ACABA AYNI ŞEYMİ? FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUMa.s.
     
  2. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BASAK0402
  3. BASAK0402

    BASAK0402 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    238
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hiç fikri olan yok mu kızlar
     
  4. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BASAK0402
  5. yigitnil

    yigitnil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.351
    Beğenildi:
    69
    Ödül Puanları:
    108
    evet canım aynı şey.benim de ilk başta kafam karışmıştı ama 4 boyutlu ultrasona ayrıntılı ultrason da deniliyormuş.ben 23 haftalık hamile iken gitmiştim.doktorum önlem olarak istemişti.çünkü tüm organları inceleniyor ve net bilgiler alıyorsun bebek hakkında.
     
  6. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BASAK0402
  7. BASAK0402

    BASAK0402 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    238
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canim teşekkür ediyorum.valla içim rahatladi.açikcasi dr 4 boyutlu yeni aldim ultrason cihazini deyince utandim sormaya.piyasada fazla yok deyince iyice merak ettim.çok fonksiyonlu bi cihaza benziyordu zaten bir daha ki ay cd istedi bebeğimizin izlediğimiz görüntülerini cd ye aktaracak.güzel bi sistem şimdiki çocuklar acayip şansli doğmadan bi arşivleri bile oluyor.
     
  8. 2 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BASAK0402
  9. celen35

    celen35 bodruma da gittik beraber :) Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    basakcım ankarada nerde doktorun.ücreti ne kadar?
     
  10. 3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BASAK0402
  11. BASAK0402

    BASAK0402 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    238
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm esat dörtyolda ücreti 130 ytl
     
  12. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BASAK0402
  13. yesh

    yesh Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaslar, 4 boyutlu ultrason ile detayli ultrason ayni seyler degil ki :1no2: Benim doktorum her muayeneye gittigimde zaten bebegin 4 boyutlu goruntusunu cd'ye kaydedip veriyor bana. Bildigim kadariyla 4 boyutlu ultrason normal ultrasona gore bebegin 3 boyutlu resimlerini cikartiyor ve resimleri birlestirip ust uste oynatiyor, dolayisiyla 3 boyut + zaman (yani 4 boyut) goruntusu elde ediliyor. Detayli ultrason ise bebegin herhangi bir hastaliginin, anomalisinin tesbit edilmesi icin yapiliyor. Normal ultrasondan hic bir farki yok ancak daha detayli inceleme yapiliyor ve genelde bu iste uzman kisiler tarafindan yapiliyor. Detayli ultrasonun en iyi sonuc alindigi haftalar 20 ila 24 haftalar arasi imis cunku 22. haftadan sonra kalp kapakciklarini da gorebiliyorlarmis. Daha onceki haftalarda da eger doktorunuz uygun gorurse detayli ultrason isteyebiliyor. Benim bildiklerim bunlar... Bu arada ben tam 23. haftami bitirdim ve yarin detayli ultrasona girmek icin eyup ekiciye gidecegim, doktorum onu tavsiye etti. 26-28 haftalar arasinda da duzen laboratuvarina gidip oglumun daha uzun metrajli bir 4 boyutlu filmini cektirecegim :KK46:
     
  14. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BASAK0402
  15. gulan06

    gulan06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.232
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bende 2 kaz girdim 3 boyutlu renkli ultrasona çok güzel oluyor.biz daha iyi anlıyoruz herşeylerini görüyoz.........
    haftayada inş.renkliye gitmeyi düşünüyorum ben ayrı ücret ödemiyorum özel hast.içinde zaten