4 kilo ve üzeri normal doğum yapan var mı???? Acil paylaşıma ihtiyacım var

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve ipeğimu tarafından 11 Nisan 2011 başlatılmıştır.

    11 Nisan 2011
    Konu Sahibi : ipeğimu
  1. ipexgximu

    ipexgximu Tombik Pamuğum Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.599
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba,
    38+5 günlük hamileyim. Bebeğimin kilosu biraz fazla çıkıyor. Şu anda 4 kilo civarında. 1 hafta daha bekleyeceğiz. Sancım tutmazsa sezeryan olacağım ama olur da sancım tutarsa 4 kilo üzerinde normal doğuran var mı diye merak ettim.
     
  2. 11 Nisan 2011
    Konu Sahibi : ipeğimu
  3. ukde55

    ukde55 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım 4 kilo baya bi büyük oluyo benim oğlum 4 kilo doğdu mecburen sezeryan oldu buraya resim koymayı bilsem koyardım sana göstermek için bence zor olur baya tosun gözümde bukadar olcanı canlandıramamaşıtım ama 4 kilo büyük bişe doğurulmaz bence doktorum sancın gelirse ben olmam ve kesik atarlar vakumla almaya çalışırlar daha zorlanırsın dedi biliyosun doğum yoluna girdimide dönüşü çok zor senin ve doktorunun kararı ama ben sezeryan öneririm sen bilirsin yinede
     
  4. 11 Nisan 2011
    Konu Sahibi : ipeğimu
  5. gamzesk

    gamzesk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    605
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim oglum 4kilo, ve kizim 3,78kg dogdular.. :nazar: valla ben dogurdum... bide ben dogum oncesi cok zayiftim... ve dogum yollarimda cok kucukmus dediler.. dogurdum.. valla... nasil becerdim suan bile bilemiyorum... ben doktora bagiriyorum artik sancilardan,, yani biraz yolu "acsin"diye... acinca hop firladi :)))) sonra biraz o dikilen yer agriyoorr.. ama arkadasim sezaryandan sonra beli falan tutuldu, ignelerden dolayi.. benim annemde sezaryan dogurdu, ve kiz kardesim 18yasinda.. ve hayla agrilari oluyor.. bende sezaryan istemistim, doktorum dedi ki, o en son cagre.. valla iyyyii bi arastir.. bide ben ignesiz falan dogurdum :)):KK51:
     
  6. 11 Nisan 2011
    Konu Sahibi : ipeğimu
  7. Cinarefeninannesi

    Cinarefeninannesi çınar efe_alya naz Pro Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    5.310
    Beğenildi:
    5
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benım annem benı 5.600 kardeşimi 5.850 normal dogum yapmış hepte ırı dogurmuş gorenle 4 aylık zannetmış hep yanı oldumu oluyor
     
  8. 13 Nisan 2011
    Konu Sahibi : ipeğimu
  9. morpapatya

    morpapatya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende yeni doğum yaptım bebeğim 3975 gr doğdu.. doğumdan çok korkuyordum eğer çatı muayende doğum yolların açıksa normal doğumu tavsiye ederim çok şükğr benim çok rahat ve çabuk oldu doğumum.
     
  10. 14 Nisan 2011
    Konu Sahibi : ipeğimu
  11. ipexgximu

    ipexgximu Tombik Pamuğum Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.599
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çok sağolun kızlar. İçim rahatladı ben de normal doğurmak istiyorum. Kızım 3640 gr doğdu. Rahim açılmadığı için zor oldu ama çatımda sorun yoktur herhalde. Varsa bile kızımla açılmıştır zaten. 2. kolay olur diyorlar ama 4 kiloyu da doğurmak kolay iş değil hani. Sizleri tebrik ediyorum. Darısı benim başıma inşallah.
     
  12. 14 Nisan 2011
    Konu Sahibi : ipeğimu
  13. ayza10

    ayza10 Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    50
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    2 ay önce normal doğumla 4 kilo 40gr kızım doğdu herşey müsayitse (çatı) sezeryanı düşünmeyin 2 gn sonra hayata dönüyosunuz..
     
  14. 15 Nisan 2011
    Konu Sahibi : ipeğimu
  15. ipexgximu

    ipexgximu Tombik Pamuğum Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.599
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Maallah canım Allah analı babalı büyütsün. Bence de normal doğum harika bişey. Doğur sonra kalk göbek at. O kadar rahat yani.
     
  16. 15 Nisan 2011
    Konu Sahibi : ipeğimu
  17. ahudortbudak

    ahudortbudak Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    selam,

    bebek anne karnındayken kilosu fazla tartılıyor ancak çıkar çıkmaz tartıldığında o kilodan çok daha düşük oluyor. ben normal doğum yaptım bebeğim 3.200 doğdu ama doğumdan önce ultrasonda 3.600 görünüyordu.normal veya sezeryan diye çok düşünme bence sağlıkla gelsin de nasıl gelirse gelsin :)
     
  18. 15 Nisan 2011
    Konu Sahibi : ipeğimu
  19. ipexgximu

    ipexgximu Tombik Pamuğum Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.599
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet haklısın ama tersi de olabiliyor. Kızıma da doğumdan 1 gün önce 3250 demişti dr, 3640 gr doğdu. Geçen hafta en az 3500 gr çıktı. En fazla da 4 kilo üzeri. 4 kilo sonrasını ultrason göstermiyormuş. Bakalım yarın dr ne diyecek. Zaten bu kararı ben vermeyeceğim ama yine de az çok ne olacağını kestirmeye çalışıyorum.