4d ultrason hakkında bilgisi olanlar var mı?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve sb8388 tarafından 30 Mart 2010 başlatılmıştır.

    30 Mart 2010
    Konu Sahibi : sb8388
  1. sb8388

    sb8388 inşallah hamileyimdir Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar 4d ultrason hakkında bilgisi olanlar varsa yardımcı olabilirmi? ben henüz hamile değilim ama merak ediyorum. şimdiden teşekkürler. a.s
     
  2. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : sb8388
  3. gozdeahmet2009

    gozdeahmet2009 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    205
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    doktor genelde gittiğimde o ultrasondan bakıyo daha ayrıntılı bişey o amabenim için öenmli olanı o ultrasona girdiğinde bebeği renkli görüyosun çok güzel bişey sanki karşında duruyo gibi ama daha ayrıntısını doktor bilir kalbinin damarlarınada onunla bakıyo heralde çünkü kalbine bakarken kalp renkli oluyo
     
  4. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : sb8388
  5. sb8388

    sb8388 inşallah hamileyimdir Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkürler peki cd falanda veriyolarmı?
    bide her hastanede varmı acaba?
     
  6. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : sb8388
  7. gozdeahmet2009

    gozdeahmet2009 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    205
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    cd istemedim tek fotosunu istedim verdi her hastanede vardır ama bazılarında ayriyetten ücretle bakıyolr benim şimdiki hastanemdeki ultrason 4d her girdiğimde ondanda bakıyo başka bitane daha var ondanda bakıyo bence hastane seçerken bunlara dikkat et ben oyüzden çok değiştirdim şimdi çok memnunum
     
  8. 5 Nisan 2010
    Konu Sahibi : sb8388
  9. sb8388

    sb8388 inşallah hamileyimdir Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hangi hastane olduğunu öğrenebilirmiyim ?
    şimdiden teşekkürler