5 Haftada 6 Kilo vermek için

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve dids tarafından 3 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    3 Nisan 2008
    Konu Sahibi : dids
  1. dids

    dids f & d Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.543
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    Kilo vermek sadece diyet ya da egzersizle olan bir şey değil. En iyi çözüm için yediklerinize dikkat ve hareket etmenin yanı sıra ek yöntemler de uyguladınız mı, incecik olmaktan kimse alıkoyamaz sizi!


    * Beslenme ve egzersiz programımı hiçbir hileye başvurmadan uyguluyorum.
    * İçeri girmeden pastanenin önünden geçip gittim.
    * Tabağım tam boşalmamış olmasına rağmen doyduğumu hissettiğimde yemeyi bıraktım.
    * Canım tatlı bir şeyler yemek istiyordu, ben de bir parça meyve yedim.
    * Öğle arasında yürüyüş yaptım.
    * Katları yürüyerek çıktım.
    * Bir kutu üzerindeki yiyecek etiketini inceledim.
    * 3 öğün yemek yedim.
    * Yemeğe saldırmadım, yavaş yavaş yedim.
    * Gün boyunca su içtim.
    * İyi göründüğümü düşündüm.
    * Tatlı yemedim.
    * Ekmeğimi tereyağsız yedim.
    * Bir zayıflama programına başladım.
    * Sandviçime mayonez almadım.
    * Daha çok taze yiyecek yiyorum. Hazır yemekleri ise çok azalttım.
    * Kızartma yerine fırında tavuk ya da balık yedim.
    * Yemek yemekten zevk alıyorum.
    * Hem öğle hem de akşam yemeğinde yeşil salata yedim.
    * Yağ içeriği daha düşük olan bir yiyeceği tercih ettim.
    * Daha aktif olmak istiyorum.
    * Moralim çok bozuktu. Bir şeyler yemek yerine yürüyüşe çıkmayı tercih ettim.
    * Bir gevşeme yöntemi uyguladım.
    * Yediklerimi kontrol ediyor olma duygusu harika bir şey.
    * Daha önce hile yaptığımı kabul ediyorum, ancak bunun beni engellemesine izin vermeyeceğim.
    * Egzersizden önce ısınma hareketleri yaptım.
    * Eskisine göre daha fazla sebze ve meyve yiyorum.
    * Sağlıklı olmak istiyorum.

    Yukarıda görmüş olduğunuz bütün bu cümlelerin ne olduğunu düşünüyorsanız; bunlar zayıflamaya karar vermiş danışanlarımızın söylemleri. Sizler de bu cümlelere bir şeyler eklemek ya da böyle düşünmek istemez misiniz? Görüldüğü üzere başarının sırrı, karar vermek ve sizinle bu yolda yürüyecek partnerler bulmaktadır. Ben inanıyorum ki, artık kilo vermek ve form tutmak ekip işidir. İnsan desteklendiğini ve kendisine inanıldığını bilmelidir. İşte o zaman hedefe çabuk ve doğru ulaşılır.


    İştahınızla baş etmenin yolları:

    1. Daha uzun süre çiğneyin:
    Yiyecekleri uzun süre çiğnedikten sonra yutmak, beyinin vücuda giren besinleri kaydetmesine zaman tanımak anlamına gelir. Üstelik tat alma duyusu da daha fazla tatmin edilir. Böylece doyduğunuzu anlamanızla, yemeye son vermeniz arasındaki zaman kısalır. Fazla yemekten kaynaklanan sindirim sorunlarından kurtulmanız da cabası...

    2. Güç harcayarak egzersiz:
    Egzersizleriniz zorlaştıkça vücut ısınız artıyor ve daha fazla kalori yakmaya başlıyorsunuz. Bu durumda egzersizi takip eden bir kaç saat boyunca iştahınızın bastırılmasına neden oluyor. Böyle bir durumda, normal öğün saatinden birkaç saat önce egzersiz yapmak başlamak en mantıklısı; çünkü öğün saati geldiğinde spor yapmanın verdiği etkiyle iştahınız biraz daha kapalı olacaktır. Ama asla öğün atlama hatasına düşmeyin. Hem vücudunuz güçsüz düşer, hem de bir süre sonra aşırı yeme isteği duyarsınız.

    3. Tat alma duyunuzu tatmin edin:
    Yapılan araştırmalara göre değişik tatlarla bu duyuyu tatmin etmek, daha az miktarla yetinebilmemizi sağlıyor. Sürekli aynı yemeği yemek ise, özellikle de tadı hoşunuza gitmiyorsa, bir süre sonra tat alma mekanizmanızın kendini iptal etmesine neden oluyor. Bu yüzden de kendinizi sanki hiç yemek yememiş gibi hissedebiliyorsunuz. Bu durumu engellemek için öğünlerinizi taze otlarla ve baharatlarla tatlandırabilirsiniz.

    4. Atıştırma krizlerini engelleyin:
    Gün içinde sık ve az öğünler yemek, iştahınızın kontrolden çıkmasını önlemenin en kolay yolu. Belki yine arada birşeyler atıştırmak isteyebilirsiniz ama sizi doyuracak miktarla çok az olacaktır. Böyle bir durumda atıştırmak için sağlıklı karbonhidratlara yönelin. Çünkü bu besin türü sindirim sisteminde daha uzun süre kalıyor ve şeker seviyenizi yavaşça yükselterek daha uzun süreli bir tokluk hissi sağlıyor.

    5. Daha fazla su için:
    Su içmek kendinizi tok hissetmenize yardımcı olduğu için önemli Ayrıca vücudunuz susuz kaldığında çoğu zaman açlık hissine benzeyen sinyaller gönderiyor. Bol su içmek bedeninizin su istediği zamanlarda yemeğe yönelmenizi de önler.


    5 haftada 6 kilo vermek ister misiniz?

    Evet teknoloji ve yılların tecrübesi birleşti ve kısa sürede kalıcı kilo vermeniz için gerekli çalışmalar sonlandı.

    Yıllardır kilo vermek için her tür diyeti denedik.Aslında verdik de, ama hep geri aldık. Üstelik fazlası ile…Şimdi kalıcı kilo verme zamanı geldi. Bilindiği üzere yağ yüzdesini düşürerek verilen kiloların geri alınması çok zordur. Bu arada yıllardır uyguladığınız diyetler ve kilo alıp vermeler yüzünden metabolizmanız yavaşladığı için kilo vermek artık çok zorlaşmış olmalı. ’Haftalardır açım ama doğru dürüst kilo veremedim.‘ cümlesi size çok tanıdık gelebilir.

    * Vücut analizi
    * Yağ-su ve kilo ölçümleri
    * Metabolizmanızın hızlandırılması (Enfraruj ışınları)
    * Lipolitik (yağ yakıcı) akımlar
    * Lipo-drenaj
    * Lenf drenajı

    Tüm bu programlara ek olarak tarafımdan hazırlanıp test edilmiş bitki çayı da yanında hediyesi...
    Bu işlemlerin sonunda zayıflayacak ve aynı zamanda sıkılaşacaksınız. Bu ne demek oluyor diye soracak olursanız, verdiğiniz kilonun iki katını vermiş görüneceksiniz.



    (alıntıdır)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.