5 haftalık benimkisi:)ama sancılara takılıyo aklım..

Konusu 'Duyuru : Ben de hamileyimmm' forumundadır ve surem tarafından 10 Mart 2009 başlatılmıştır.

    10 Mart 2009
    Konu Sahibi : surem
  1. surem

    surem biricik oğlum aras'ım.. Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    979
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar,karın-kasık ve belde sancılar hissediorum,şiddetli değil ama endişe ediorum..dün öğrendim,doktor hafif sancılar olabilir ama korkuyorum arkadaşlar,yorumlarınızı bekliorum:ecrin_bebek:
     
  2. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : surem
  3. lora

    lora buyrun benim!!! Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.617
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    cnm sanci olmasi cok normal tipki adet olacakmissin gibi bir sanci degilmi yeterki kanama olmasin ve sancin siddetli olmasin yoksa ufak ufak sancilara korkma bu arada tebrik ederim cnm saglikla al bebegini kucagina ins
     
  4. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : surem
  5. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım sancılarının olması normal kanaman yoksa korkma hamilelik ağrısı adet ağrısından biraz daha şiddettli olabiliyor
     
  6. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : surem
  7. guclu.z

    guclu.z OgLu$uM BuyuyoR Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    457
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Canim benimde karnima aniden kramplar giriyor, sancilarim oluyor gunde 2-3 kez felan.
    Ama cok sukur kanamam felan yok doktorum bisey soylemedi seninkide arkadaslarin dedigi gibidir..cok siddetli degilse korkma
     
  8. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : surem
  9. surem

    surem biricik oğlum aras'ım.. Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    979
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canlarım çok teşekkür ederim hepinize,çok moral verdiniz,çok şükür kanama filan yok,evet adet sancısı gibi..herkes sağlıkla bebeğini kucağına alsın inşallahhh..yeni arkadaşlarım sizlersiniz,ne güzel bir ortam yaa..
     
  10. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : surem
  11. ZuZuu

    ZuZuu kelebeğimm koynumda Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.335
    Beğenildi:
    79
    Ödül Puanları:
    153
    hayatım çok normal o ağrılar..kanaman olmadığı sürece bi problem yok..kanaman olursa da ilk iş hemen doktorunu arıyosun tamam?? Allah sağlıcakla kucağına da almayı nasip etsin..kocaman olsun göbüşün :CüvCüv:
     
  12. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : surem
  13. xmoye_x

    xmoye_x Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    240
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm bebeğin hayırlı olsun sağlıkla kucagına al inş. midendede ağrı oluyomuydu? bide adetin kac gün geçince öğrendin hamileliğini? testlemi öğrendin ? cvblarsan sevinirim cnm a.s.
     
  14. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : surem
  15. sinemyet

    sinemyet kıymetli kızım Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    105
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    88
    bende 5 haftalık hamileyim sancılar maalesef oluyor bazen şiddetli bazen hafif uyukudan bile uyanıyorum bazen kanaman olmadığı sürece sorun yok rahat ol.Allah kucagına almayı nasip etsin.Tebrikler.
     
  16. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : surem
  17. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    endişelenme normal bunlar,bazen öyle bir sancı giriyordu ki kıpırdayamıyordum
    merak etme korkulacak bişey yok
     
  18. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : surem
  19. SKartanesi

    SKartanesi Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    8.107
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    73
    ben de 5 haftalıkım 6ya gircem yarın bende de oluyor aynı adet sancısı gibi gece uykudan uyanıyom bazen neyse rahatladım normal olduğuna :)