5 Kilo Verin 5 Yaş Genç Gösterin...

Konusu 'Diyet Listeleri' forumundadır ve tulipbs tarafından 11 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : tulipbs
  1. tulipbs

    tulipbs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    378
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Botox'u, liftingi, mucize vaat eden kremleri unutun! Sadace 5 kg vererek olduğunuzdan 5 yaş daha genç görünebilirsiniz!

    Hollywood'un yakından tanıdığı ünlü beslenme uzmanı Dr. Catherine Serfaty Lacrosniere, kadınları yaşlı gösteren en büyük etkenin fazla kilolar olduğunu söylüyor ve ekliyor: “Güzellik adına yapılabilecek her şeyi yapıyor olabilirsiniz. Pahalı kremler, spor, makyaj, hatta küçük estetik müdahaleler... Ama hala verecek 5 kg'ınız varsa, olduğunuzdan daha yaşlı görüneceğinizden hiç şüpheniz olmasın. Ama bunun anlamı eğer 10 kg verirseniz, 10 yaş daha genç gösterirsiniz değil! Şuna kesinlikle inanın ki, aşırı zayıflık da en az kilo kadar tehlikelidir ve sizi daha itici yapan ikinci bir şey daha yoktur.”

    Peki bu bu kadar kolay mı? Söz konusu olan sadece 5 kiloysa neden hala bunu başarmakta bu kadar zorlanıyoruz? Ünlü diyetisyen bu soruya şu cevabı veriyor: “Gün içinde diyet yapıyor gibi görünüp, akşam yemeğini biraz fazla kaçırırsanız, bunu asla başaramazsınız. Eğer 1 ayda 5 kg vermeyi kafanıza koydunuzsa, işe akşam yemekelerine veda etmekle başlayın. Çok mu açsınız? Bir kase light yoğurdun içine doğrayacağınız bir galeta veya üç adet kepekli bisküvi ile midenizi bir ziyafet çekmiş gibi kandırabilirsiniz. Evet yatma vakti geldiğinde kesinlikle açlıktan kıvranacaksınız. O zaman da bir adet orta boy elma tüketin ve yatağınızda kendinizi selülitsiz kusursuz bacaklarınız, sıkı karnınızı ve modelleri bile kıskandıracak kadar düzgün hatlarınızla plajda koşarken hayal edin.
    Yağ oranı gerçeğini önemseyin!
    Yağ oranı gerçeğini önemseyin: Yağların yüzde sekseni besinlerde gizlenmiştir. Hiç ummadığınız besinlerin bile yağ içerdiğini unutmayın. Bir kısmı da sonradan veya diğer besinlerle birleşerek yağa dönüşür

    Diğer yapmanız gerekenler...
    Proteinden faydalanın: Kaslarınız için proteini ihmal etmeyin. Üstelik sizi çok da tok tutar. Ancak yağsız olmak şartıyla!

    Omega 3'ü ihmal etmeyin
    Deniz ürünlerinde bol miktarda bulunan Omega 3 vücut yağının katılaşmasında çok etkili.

    Hareket edin
    Hareket edin Evet spor zayıflatmaz ama sizi inceltir! Günde yarım saat yürüyerek daha ince bir görünüme kavuşabilirsiniz.

    Ani açlık hissini bastırın
    Acıktığınızda glisemik endeksi düşük besinler seçerek (tahıllı ekmek, süt, et, balık, mercimek) kilo olmanızı engelleyebilirsiniz.
    Dümdüz bir karın için probiyotik kullanın
    Bu bakteriler, bağırsaklarınızı rahatlatır, sindiriminizi kolaylaştırır.
     
  2. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : tulipbs
  3. tulipbs

    tulipbs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    378
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Örnek menü
    Kahvaltı Yeşil çay, 1 veya 2 küçük kutu yarım yağlı yoğurt, kırmızı meyve Öğle 1 kahve fincanı ceviz yağıyla çiğ havuç, yeşil otlar ve domatesle pişirilmiş 100 gr tavuk, haşlanmış ıspanak, yeşil salata, 1 küçük parça siyah çikolata Ara öğün 1 kase yarım yağlı yoğurt Akşam 1 kase sebze çorbası, fırın balık, bol salata
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.