6 ,5 aylık bebeğim ek gıdaları kabul etmiyorrrr

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve tektanem tarafından 5 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    5 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : tektanem
  1. tektanem

    tektanem AyşegüL Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    merhaba arkadaşlar;6,5 aylık bebeğim var ve yaklaşık 2 haftadır ek gıda vermeye çalışıyorum ama asla almıyor.beni derseniz benide emmiyor ama açlıktan ağlamıyorda anlamadım yanii.ancak uykusunda emiyor.ne yapmam lazım.nasıl alıştırabilirim sebzeye meyveye?yardım lütfen
     
  2. 5 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : tektanem
  3. sezince

    sezince Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    445
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    sıcaktan sanırım. benim bebeğim de böyle. sadece organik kavanoz meyvelerinden istiyor. ek gıdaya alışması ve beslenebilmesi için bir dene istersen. aç olabileceğini, beslenemediğini düşününce çok üzülüyor insan değil mi? kolay gelsin...
     
    Son düzenleme: 5 Ağustos 2010
  4. 5 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : tektanem
  5. Gulguzeli33

    Gulguzeli33 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.746
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    benimki yedi aylık olacak aynı durumdayız.hem sıcak hem diş derken pişirip pişirip döktüğüm çorbaların muhallebilerin haddi hesabı yok
     
  6. 5 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : tektanem
  7. tektanem

    tektanem AyşegüL Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    aynen öle canım.bide özene özene hazılıyorumki sorma hepsi çöpe
     
  8. 6 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : tektanem
  9. dunyamm

    dunyamm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2009
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba benim oglumda tam 7 aylik ama ayni problemi bende yasiyorum 1.5aydir ugrasiyorum hergun hic bi ilerleme olmadi simdide dislerimiz cikti valla bende ne yapacagimi sasirmis durumdayim sadece annne sutu aliyo tabi o da bi yerden sonra yetmiycek biberonda almiyo o gunu sabirsizlikla degil sabirla bekliyorummm.....
     
  10. 12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : tektanem
  11. Gulguzeli33

    Gulguzeli33 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.746
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    bugün kontrole gittik,7aylık oldu.son bir ayda ala ala 30gram kilo almış ne yapacağımı şaşırdım hiçbirşey yemiyor tüm gıdaları reddediyor sadece emmek istiyor o da yetersiz kalmış artık.şu anda 7300gr.boyu da 68cm
     
  12. 12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : tektanem
  13. txuxlinxsxahin

    txuxlinxsxahin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2007
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşım ben de aynı konuyu açmak için girdim ama aynı sorun sen de de var ben ne yapacağım yaa:bbo:
    bu gün 1.5 tane kayısı kurusu(haşlayıp püre yapıyorum) 30 cc yoğurt,20 cc soğanlı yoğurt çorbası bütün bir gün yedikleri bunlar.ağzını kilitliyor sütüm de yetiyor diyemem ama açlıktan da ağlamıyor :bbo: anlamadım ben de sizinkiler ne yiyor yani hiç birşey koyamıyor musunuz ağzına?bi de benim bebeğim 5 gün sonra tam 7 aylık olacak.
     
  14. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : tektanem
  15. Gulguzeli33

    Gulguzeli33 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.746
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar ben kendimce bir çözüm buldum iki gündür ne versem yiyor sevinçten kalkıp evde halay çekicem kendi kendime nerdeyse.kaşığı ağzına yanaştırıp bekliyordum normalde,o da ağzını kilitleyip kafasını sağa sola çeviriyordu,kaşığı çekmeyip ısrarla bekleyincede ağlıyordu.şimdi bir elimle yüzünü tutuyorum,sıkmadan canını yakmadan tabii,iki baş parmağım bir yanağında işaret parmağım diğerinde hafif bastırıyorum bu şekilde ne hikmetse açıyor ağzını.ağlamıyorda ne versem yedi iki gündür.zorlamak istememiştim,ağzını açıp kendisi yesin istemiştim ama olmadı ne yapayım
     
  16. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : tektanem
  17. Gulguzeli33

    Gulguzeli33 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.746
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    yanlış yazdım iki baş parmak yazmışım,ikiyi yanlışlıkla yazmışım,sadece başparmağım yazacaktım
     
  18. 13 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : tektanem
  19. nisabeyza

    nisabeyza 15.12.2009/14.35 Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenildi:
    39
    Ödül Puanları:
    108
    canım seni üzmek istemem ama bi süre sonra ona da kanmıyolar elleriyle müdahele ediyo kaşığı tutuyo bırakmıyoda ağzınıda kitlemeye devam.bende bunun üstüne bi çözüm daha buldum. kollarını pijamasının içine sokuyorum ama kısa süreli bişey oluyo çünkü sıkılınca yada istemeyince hooop çıkıveriyor kolları aynı şekilde devam. yani o ara ne yedirdiysem kar oluyo.inş. seninki müdahale etmez güzel güzel yer mamalarını anneyi de üzmez